Löytyykö netsitä jotain harjoituksia? Minulla on hahmottamisen vaikeuksia matikassa ym. ja olen täysin pihalla noiden maan korkeusmittausten kanssa, miten lasketaan esim. kaltevuudet ja miten sitä laserkonetta ja mittaa tulisi käyttää.
Yläasteelta asti muutenkin, myös aiemmissa työllistymisyrityksissä, matikka ollut se mihin kaatunut. Aivan hemmetin tuskastuttavan hankalaa, tajuan opastettuna ja esimerkin kautta kyllä "perus asiat" mutta niiden SOVELTAMINEN eri tilanteissa ja "eri suuntiin/eri kanteilta" on aina ollut todella hidasta. Muu ryhmä painaakin nyt menemään, laskee kädenkäänteessä kaltevuudet, korkeuserot ym. ja itselle koko homma tuntuu täysin heprealta.
En vielä ainakaan haluaisi lähteä opiskelua kuoppaamaan, edellinen vuosi mennyt todella hyvin. Aina kuitenkin kun matematiikka astuu kuvioihin, oli kuinka "yksinkertasta" vaan niin mulla tulee eri välivaiheiden kanssa täysin seinä vastaan. Adhd diagnosoitu, aspergerin piirteitä epäilty vahvasti.
Maanmittaukset, esim laserilla ja kallistumat
Anonyymi-ap
1
432
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17716438j
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42898
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775