Löytyykö netsitä jotain harjoituksia? Minulla on hahmottamisen vaikeuksia matikassa ym. ja olen täysin pihalla noiden maan korkeusmittausten kanssa, miten lasketaan esim. kaltevuudet ja miten sitä laserkonetta ja mittaa tulisi käyttää.
Yläasteelta asti muutenkin, myös aiemmissa työllistymisyrityksissä, matikka ollut se mihin kaatunut. Aivan hemmetin tuskastuttavan hankalaa, tajuan opastettuna ja esimerkin kautta kyllä "perus asiat" mutta niiden SOVELTAMINEN eri tilanteissa ja "eri suuntiin/eri kanteilta" on aina ollut todella hidasta. Muu ryhmä painaakin nyt menemään, laskee kädenkäänteessä kaltevuudet, korkeuserot ym. ja itselle koko homma tuntuu täysin heprealta.
En vielä ainakaan haluaisi lähteä opiskelua kuoppaamaan, edellinen vuosi mennyt todella hyvin. Aina kuitenkin kun matematiikka astuu kuvioihin, oli kuinka "yksinkertasta" vaan niin mulla tulee eri välivaiheiden kanssa täysin seinä vastaan. Adhd diagnosoitu, aspergerin piirteitä epäilty vahvasti.
Maanmittaukset, esim laserilla ja kallistumat
Anonyymi-ap
1
481
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17716438j
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891