Kerro kaipaamastasi naisesta

Anonyymi-ap

Jotain, minkä vain sinä ja hän tiedätte. Vaikka syntymämerkki tai välillä tapahtunut asia.

85

3726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän kirjoitti melkein joka kerta nimensä väärin viestiin, A muuttui Q-kirjaimeksi 🤭

      • Anonyymi

        Tottakai se muuttuu kun nännejä t-paidan alta tuijottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai se muuttuu kun nännejä t-paidan alta tuijottaa.

        En ymmärrä, hän on nainen


      • Anonyymi

        Ai kauheeta, mä teen tota, se on noloa kun ei osaa edes omaa nimeään kirjoittaa... 🙈
        Mutta ehkä se on ihan yleinen ongelma, haluan ainakin uskoa niin.

        Jostain syystä eräs mies ei tuntunut oppivan nimeäni, yritti usein lisätä sinne yhden kirjaimen, etenkin puhuessaan. Päättelin että kiinnostus ei tainnut olla molemminpuolista, jos etunimen kaltainen yksityiskohtakin menee ohi. 🤷‍♀️


    • Anonyymi

      Olen luovuttanut. On vaan tyhjää. Ei ole sanoja. Yksinäisyys vaan, eikä hän koskaan ole missään tekemisissä kanssani. Mitään pahaa en ole hänelle tehnyt. En vain ole riittävän tärkeä mies että hän välittäisi.

      • Anonyymi

        Älä nyt vielä luovuta. Olet tärkeä!


      • Anonyymi

        En tiedä, että kuka olet. Hyvä asia on joskus luovuttaa jokaisen ihmisen.
        Täällä et saa väkisin toista ihmistä rakastamaan itseäsi.
        Ketään et voi pakottaa suhteeseen, pakottamalla se ei vaan onnistu.
        Vain sinä ja vastapuoli tietää hyvät ja pahat tekosi!
        On turhaa jossitella ja tehdä omia päätöksiä, kaikkeen epäonneen on syynsä.
        Katse vain sinne peiliin ja miettimään asioita!


    • Anonyymi

      Nakit ja muusi

    • Anonyymi

      Lähetin ihastuneena hänelle tosi tyhmiä viestejä. Ei mitään sellaista mitä voisitte kuvitella, vaan ihan tyhmiä muuten :)

      • Anonyymi

        Sellaisia missä olit kohtelias tilanteeseen nähden toissavuonna? :) sivusta.


      • Anonyymi

        Tämä ei ole häneltä, ne viestit ei ollut tyhmiä vaan toivottuja🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia missä olit kohtelias tilanteeseen nähden toissavuonna? :) sivusta.

        Ei.


    • Anonyymi

      Lopulta vain nainen..joka pahasti hukassa elämässään, toivon että löytää unelmiensa miehen?

      • Anonyymi

        Sopii minuun. En löydä enää ketään, enkä edes halua. Keskityn johonkin ihan muuhun. Kunhan tulisin kuntoon.


      • Anonyymi

        Miksi jauhat pskaa?


      • Anonyymi

        Sopii myös minuun, pahasti hukassa olen minäkin. Tosin ottaisin kyllä sen miehen itselleni "unelmien mieheksi", joka tuollaista minusta voisi sanoa (jos hän vaan matkaan lähtisi, etsimään, että kukas se minä oikein taas olinkaan).


      • Anonyymi

        Niin on myös kommentoija omalla tavallaan...eipä sillä.ihastunut ja hukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on myös kommentoija omalla tavallaan...eipä sillä.ihastunut ja hukassa.

        Toivottavasti ihastus on molemminpuolista - kenties yhdessä löydätte paikkanne maailmassa. Kaksin varmaan kuitenkin kivempi etsiä. Yksin (ainakin omalla kohdalla niin vaikuttaa) on loppujen lopuksi aika hankalaa löytää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii myös minuun, pahasti hukassa olen minäkin. Tosin ottaisin kyllä sen miehen itselleni "unelmien mieheksi", joka tuollaista minusta voisi sanoa (jos hän vaan matkaan lähtisi, etsimään, että kukas se minä oikein taas olinkaan).

        Ehkä löytäisitkin kanssani jälleen itsesi jos olisit "hän"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä löytäisitkin kanssani jälleen itsesi jos olisit "hän"?

        Ehkä 🧡


    • Anonyymi

      Ei löydy mitään sellaista, kaikki asiat ovat julkisia ja tuttavien moneen kertaan myllertämiä ja sotkemia.

    • Hän blokkasi minut somessa, kun laitoin viestiä.

      • Anonyymi

        Kaikki tietää että sinut on blokattu kuten myös sairaan pakkomielteesi nuoria tyttöjä kohtaan kerro jotain uutta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää että sinut on blokattu kuten myös sairaan pakkomielteesi nuoria tyttöjä kohtaan kerro jotain uutta

        Se on hyvä, että tietää. Ei ole mitään uutta kerrottavaa.


      • Anonyymi

        Silloin pitäisi ymmärtää antaa olla. Hän ei halua sinua, ei halua olla missään tekemisissä. Jos tuo tyttö olisi tällä palstalla, hän olisi jo ilmoittanut viranomaisille sinusta, niin tunnistettavasti olet kertonut hänestä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se on hyvä, että tietää. Ei ole mitään uutta kerrottavaa.

        Myönnät siis olevasi rikollinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myönnät siis olevasi rikollinen

        Mitä rikollista olen muka tehnyt? Sinä olet ihan vtun sekaisin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mitä rikollista olen muka tehnyt? Sinä olet ihan vtun sekaisin.

        Mites leuka louskuu liskolla? Kyllä teijät jokainen sinne saadaan jatkakaa vaan T: Kahden teinitytön isä


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mitä rikollista olen muka tehnyt? Sinä olet ihan vtun sekaisin.

        Vainonnut alaikäistä, ihan lasta vielä. Ja jatkat sitä, vaikka olisikin täysikäinen jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vainonnut alaikäistä, ihan lasta vielä. Ja jatkat sitä, vaikka olisikin täysikäinen jo.

        Sinä et ole mikään poliisi. Voit lopettaa tuon oman vainoamisesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin pitäisi ymmärtää antaa olla. Hän ei halua sinua, ei halua olla missään tekemisissä. Jos tuo tyttö olisi tällä palstalla, hän olisi jo ilmoittanut viranomaisille sinusta, niin tunnistettavasti olet kertonut hänestä.

        Tuo kyl, varmaan jos viittis vähän penkoo niin löytäs tytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites leuka louskuu liskolla? Kyllä teijät jokainen sinne saadaan jatkakaa vaan T: Kahden teinitytön isä

        Onko näitä oletettuja koskenlaskijoita siis enemmänkin? Esim siten, että yhteydet pyrittäisiin piilottamaan ja oltaisiin tehty näin jo vuosia sanoisinko varsin äärimmäisin ja hysteerisin keinoin. Kunhan heittelen ajatuksia tässä vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näitä oletettuja koskenlaskijoita siis enemmänkin? Esim siten, että yhteydet pyrittäisiin piilottamaan ja oltaisiin tehty näin jo vuosia sanoisinko varsin äärimmäisin ja hysteerisin keinoin. Kunhan heittelen ajatuksia tässä vaan

        Palstalla ainakin kolme, viihtyvät rekattuna


      • Anonyymi

        Mikähän tauti sinuakin vaivaa,koska on sulla paljon perseitä takana.


    • Anonyymi

      Ei tainnut kysyjälle paljon tulla oikeita vastauksia.

      • Anonyymi

        Eipä ole osumaa, mutta en kyllä sitä odottanutkaan - ap


    • Anonyymi

      Multa kaatui vesilasi hänen nenän edessä

      • Anonyymi

        Lemppasi minut, ei ihmeempää. Viestity kielto lisäksi.


      • Anonyymi

        Söpöä 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpöä 😍

        Sillä hetkellä nolotti tosi paljon 🙈


    • Anonyymi

      Ei hän ole täällä. Täällä ei ikinä kukaan nainen kaipaa kilttiä, hiljaista, arkaa, lempeää ja rakastavaa miestä. Täällä on vaan seksihulluja ja mummoja ja jotain muita. Ihan toivonta. Pahoitan vain mieleni täällä.

      • Anonyymi

        Mummot ja seksihullut on kaikista pahimpia. 👵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummot ja seksihullut on kaikista pahimpia. 👵

        Mummot vainoaa kilttejä miehiä. Naapurinana on mummo ja aina joutuu tällainen kiltti mies sen hommiin. Tulee hiki ja kauhea olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummot vainoaa kilttejä miehiä. Naapurinana on mummo ja aina joutuu tällainen kiltti mies sen hommiin. Tulee hiki ja kauhea olo.

        Seksihullut mummot on pahimpia 😂


      • Anonyymi

        En enää ikinä ota hissukkamiestä ja myös seksi on minulle tärkeä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää ikinä ota hissukkamiestä ja myös seksi on minulle tärkeä asia.

        Et ole minun tyyppiäni. Olet parisuhdeshoppailija. Tylsä ja itsekeskeinen nuputtaja. Pidät enemmän seksistä kuin ihmisestä. Siitähän tuossa on kyse. Olet jonkun riivaajan vallassa. Vähän sama kuin minä odottaisin naiselta että pitää olla aina seksiä kun haluan ja jos ei niin "vaihtoon". Narsistinen ja tyhjäpäinen 💩kikkare kohtelee ihmisiä noin.


    • Anonyymi

      Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään!

    • Anonyymi

      Muistatko nainen mua 2 vuotta nuorempi kun etsittiin neliapiloita yhdessä mut sä vaan löysit ja mä en
      ps. Teit aina hyvää mustikkapiirakkaa ja se toinen "piirakka" oli vielä herkullisempaa 🤤🖤
      Toivottavasti kaikki on hyvin etkä eksy lukemaan näitä koska täällä voi joutuu syytetyks mitä ihmeellisimmistä asioista. Mul on ikävä sua ja sun parantavaa seuraa oikeesti 😔

      • Anonyymi

        Onnea teille🙏🧡. Ap ei ole nuorempi - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea teille🙏🧡. Ap ei ole nuorempi - ap

        Ei ole mitään meitä valitettavasti 😔


    • Anonyymi

      Oltiin parisuhteessa molemmat, minä Pohjanmaalla ja sinä Uudessa kaupungissa, tavattiin Merikievarissa ja vaikka missä, kerroin sinulle itsestäni kaiken ja sinä kerrot ne vuorostaan entiselle kaverilles johon olin kauttani tutustunut. Meillä oli mukavaa yhdeksän vuotta ja soitettiin joka viikko vähintään, se vain loppui Virossa soitellessasi entiselle kaverillesi kaikki mitä me on tehty sängyssä ja muualla. Mulla on nyt syöpä ja lähtö tulee, toivota kaikkea hyvää elämällesi........

      • Anonyymi

        Tämä ei osu ap:n kokemuksiin. Olen niin pahoillani, sairaus on aina vakava paikka ja epäreilua. Voimia päiviisi🙏🧡 - ap


    • Anonyymi

      Viimeksi puuttu syyskuussa -93, nähty toki paljonkin sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Kaipaatko oikeasti jotain jolle et ole puhunut 30 vuoteen?


    • Anonyymi

      Kaipaan naista jonka tunsin paremmin kuin itseni. Hetkinen... sehän olin minä.

    • Anonyymi

      ehkä naisesi on muuttunut mieheksi ja löydät hänet uimahallin pukkarista munat jalkojen välistä. Elämä yllättää ja rohkeasti vaan kokeilemaan.

      • Anonyymi

        Sinulla on joku hirveä pakkomieIIe noihin naismiesmuutoksiin Sukupuolifetissi. Oletko varma ettet ole itse transvesiitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on joku hirveä pakkomieIIe noihin naismiesmuutoksiin Sukupuolifetissi. Oletko varma ettet ole itse transvesiitti?

        Hän kaipaa kosketusta kun munista yleisesti koko ajan puhuu


    • Anonyymi

      Hän teki minulle kasvistortillan 💙

      • Anonyymi

        Vuosi oli ehkä 2012


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi oli ehkä 2012

        Missä tämä tapahtui? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tämä tapahtui? 🤔

        Hänen luonaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen luonaan

        Siis nainen teki vai mies? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nainen teki vai mies? 🤔

        Ei sillä ole väliä. Tekijällä oli aika chill meininki ympärillään 😉


    • Anonyymi

      Jotain minkä vain te tiedätte vaikka syntymämerkki? Onko muslimeista kyse kun muut ei tiedä?

      • Anonyymi

        Ihan sivukommenttina, että syntymämerkki voi olla myös paikassa, jota ei näe kuin ne, jotka näkevät kyseisen ihmisen täysin ilman vaatteita.


    • Anonyymi

      Teresa Orlowski toimii sex alalla

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nähtiin paljon ja oli hyviä keskuteluja

      • Anonyymi

        Samoin oli minulla erään miehen kanssa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Puhe on tärkeää, kuuntelukin.


    • Anonyymi

      Minulla on tunnistettava syntymämerkki. Se mies ei sitä vaan ole koskaan nähnyt. On sellaisessa paikassa, että pitäisi olla aika intiimiä kanssakäymistä.

    • Anonyymi

      Minä en tiedä melkein mistään mitään ja jos tiedän, en kerro.

      • Anonyymi

        luokittelen itseni erittäin luotettava ja lojaali, sanotaan vaikka musta pantteri.


    • Anonyymi

      Hänellä on tatska vasemalla olan ja lavan välimäästossa...eikä hän juurikaan puhu minulle paitsi jos populaa ympärillä niin pientä kommenttia ehkä joskus.

      • Anonyymi

        minkälainen tatuointi ?


    • Anonyymi

      Yhdessä höyrysaunassa juteltiin

    • Anonyymi

      En taida kertoa mitään. Ikävä meni ohitse taas ehkä vuosiksikin tai sitten se sotkee päätä piakkoinkin.

      • Anonyymi

        Kyllä se sieltä vielä tulee. Etkö huomaa kuinka tuo aurinko muistuttaa kevään tulosta. Kiima-aika alkaa pian.


    • Anonyymi

      Tapasimme työpaikalla ennen koronaa, sitten siirryin etätöihin.

      Mutta nyt taas nähtiin.

      Ja...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe