En ole tällainen oikeasti mies. Tiedäthän?
Olen hukassa itseni kanssa
10
100
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on ihan sama. Hei pistetään hynttyyt yhteen. Elämä risaiseksi, sukulaiset kateellisiksi ja tehdään maailmaan rauhaa. Miltä kuulostaisi?
- Anonyymi
....jatkoa. Meillä olisi todella hyvä yllätysmomentti vähän pöllyttää kuvioita. Mä tiiän me tykättäisiin kävelyistä kädekkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....jatkoa. Meillä olisi todella hyvä yllätysmomentti vähän pöllyttää kuvioita. Mä tiiän me tykättäisiin kävelyistä kädekkäin.
...jatkoa. jos ei sua haittaa. Tommonen pitkä kaunis malli. Vähän epäsuhtaahan tässä on. Mutta mua kiinnostaa kaikki erilainen. Emmä kumartele normeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...jatkoa. jos ei sua haittaa. Tommonen pitkä kaunis malli. Vähän epäsuhtaahan tässä on. Mutta mua kiinnostaa kaikki erilainen. Emmä kumartele normeja.
...niin joo hei. Enkä töni kuin "sika lammasta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pitkä kaunis malli? Malliako kaipaat? Sivusta.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17716930U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Laittakaa vaan lähden muihin maisemiin.
- Anonyymi
Ikävä kyllä tiedän..kokenut omassa elämässä saman.
- Anonyymi
Et olekaan. Huviksesi vain esitit, ja estit...
- Anonyymi
Miksi itse estit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564