En ole tällainen oikeasti mies. Tiedäthän?
Olen hukassa itseni kanssa
9
183
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on ihan sama. Hei pistetään hynttyyt yhteen. Elämä risaiseksi, sukulaiset kateellisiksi ja tehdään maailmaan rauhaa. Miltä kuulostaisi?
- Anonyymi
....jatkoa. Meillä olisi todella hyvä yllätysmomentti vähän pöllyttää kuvioita. Mä tiiän me tykättäisiin kävelyistä kädekkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....jatkoa. Meillä olisi todella hyvä yllätysmomentti vähän pöllyttää kuvioita. Mä tiiän me tykättäisiin kävelyistä kädekkäin.
...jatkoa. jos ei sua haittaa. Tommonen pitkä kaunis malli. Vähän epäsuhtaahan tässä on. Mutta mua kiinnostaa kaikki erilainen. Emmä kumartele normeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...jatkoa. jos ei sua haittaa. Tommonen pitkä kaunis malli. Vähän epäsuhtaahan tässä on. Mutta mua kiinnostaa kaikki erilainen. Emmä kumartele normeja.
...niin joo hei. Enkä töni kuin "sika lammasta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pitkä kaunis malli? Malliako kaipaat? Sivusta.
- Anonyymi
Laittakaa vaan lähden muihin maisemiin.
- Anonyymi
Ikävä kyllä tiedän..kokenut omassa elämässä saman.
- Anonyymi
Et olekaan. Huviksesi vain esitit, ja estit...
- Anonyymi
Miksi itse estit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3843320Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista863161Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis3051496Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K4531341- 461030
- 81019
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined68996