Tiesitkö nainen sen että en ole mies

Anonyymi-ap

Olen oikeasti nainen. Tiesitkö?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No joo ihmettelinkin kun sun housujen etumus ei kohonnut kun näit minut.

      • Anonyymi

        Ei. Ei.Ei.
        Oma käsi tekee itse hommaa ja sä olet vain se loppuruiskausreikä. "Sori siitä", mä tuun, purkaudun sisääntunkeutuessa jo!
        "Ei se mitään"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Ei.Ei.
        Oma käsi tekee itse hommaa ja sä olet vain se loppuruiskausreikä. "Sori siitä", mä tuun, purkaudun sisääntunkeutuessa jo!
        "Ei se mitään"...

        Juttusi on ihan järjettömiä. Onko ne hauskoja noin niiinkuin omasta mielestäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi on ihan järjettömiä. Onko ne hauskoja noin niiinkuin omasta mielestäs?

        Onko sinusta fiksua ajanvietettä äimistellä jonkun sukupuoltaan vuorottelevan miehen juttuja keskellä yötä? Jos aloituksen täky ei olisi ollut se mikä se on, olisit jättänyt varmasti tämän älyttömän spinnaamisesi kirjoittamatta.


    • Anonyymi

      Tiedän että pari mustasukkaista naikkosta kirjoittelee tosi usein miehinä. Joka viestiketjussa se nega on heiltä eikä miehiltä. Olen tiennyt sen aina tätä lukiessa.

      • Anonyymi

        Todella uskottava yritys uloskirjautua omista raivokohtauksistasi mies. Ilmeisesti elät todella hetkessä ns ja yksi kommentti muuttaa koko suunnan. Mikä oli muuten aloituksesi pointti tai keneltä/kummalta sukupuolelta hait huomiota tällä? Kaappiteoriaa esim on esitetty ja siinä voi olla kyllä perää


    • Anonyymi

      Arvasin.
      Tiesin.
      Sä olit puhekyvytön luuseri?

    • Anonyymi

      Vaihdoin sukupuolta, siksi en voi tehdä aloitetta. Se on nimittäin niin että mies tekee aloitteen. t.Exmies

      • Anonyymi

        ps. (ei se puolue) En ymmärrä miksi kaikki valittavat Sanna Marinista. Hän antoi meille tämän supervoiman jolla voimme vaihtaa sukupuolemme. Olemme velhoja kaikki kun oikein silmin katsotaan.


    • Anonyymi

      Onko mitään merkitystä kuka olet? Kun en sinua tunne.Kunhan aikaa tässä näitä lukiessa kulutan olen salille lähdössä 1h .päästä.Eiköhän jokainen nimetön loppu peleissä kirjoitaa. esittää muutaa mitä on, kun tekstein antaa ymmärtää,,myös iältään?Aamu rutinit tehneenä.Hyvä päivää kaikille.Helsinki 24.1.23 vanha nainen.

    • Anonyymi

      Hyvää päivää ja kaunista päivää,

    • Anonyymi

      Ihan sama. Mulla ei ole palstatuttavia.

    • Anonyymi

      Tiesin ja siksi ei ole mitään tarvetta olla tekemisissä kanssasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe