Tänään mulla ei ollut ikävä sua

Anonyymi-ap

Joka päivä menee paremmin. Kohta jo olet unohtunut.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sehän kiva se.😂

    • Anonyymi

      Niin se menee täälläkin. Joku päivä huomaan etten muistanut sinua koko päivänä.

    • Anonyymi

      Sama. 😅

      • Anonyymi

        Anteeksi, mutta millainen ihminen kokee tarpeelliseksi kirjoittaa näin? Noloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mutta millainen ihminen kokee tarpeelliseksi kirjoittaa näin? Noloa

        Yleensä näissä simppelin oloisissa naureskeluissa on trollaava mies itse vastaamassa aloituksiinsa, ajoittain joku muu samanhenkinen autuas ihminen ilman sen kummempaa kontekstia kulloiseenkin aiheeseen, mutta pitää itse itseään johonkin ytimeen osuvana ja älykkäänä kommentoijana. Instanthauskuutta kai on tavoittelevinaan.


    • Anonyymi

      Just 😔😔😔

    • Anonyymi

      En ymmärrä miks pitäs unohtaa, miks pitäs vältellä, miks ylipäänsä mitään tämmöstä. Sit silti ruikutellaan täällä.
      Itse olin tosissani yhden miehen suhteen. Siitä tuli yhtäkkiä kylmä ja välttelevä. V"ttupää.

      • Anonyymi

        Kui sää ittees vattupääks kutsut, vaikka mikäs siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kui sää ittees vattupääks kutsut, vaikka mikäs siinä

        Saman taisit huomata kuin minäkin, äijäraasu projisoi itseään fiktion kautta.


    • Anonyymi

      No hyvä

    • Anonyymi

      2 h 51 min tänäätä on sika lyhyt aika. Just sayin.

    • Anonyymi

      Se on hyvä. Minulla on ikävä.

    • Anonyymi

      Nähtäispä taas pian

    • Anonyymi

      Aika lailla, yksin vietän aikani, en tiedä miksi, mutta näin parhaiten kykenen keräämään osakkeita, jotka ovat uskomattoman tärkeitä, kun on lähes alin tulotaso Suomessa, eikä ihmisten puheet, siitä että olisi suuret tulot, nosta, sitä kummastakaan, ainoa vaihtoehto, on olla säästäväinen ja nimen, omaan säästäväinen, mutta, toivotaan ja toivotaan, että, kaikki, rakkaat olisivat kuolemattomia ja minä myös, että, voisi vaikka vuosi, satoja säästää ja säästää, unelmissani ja omassa hassussa mieli, kuvituksessani, N

    • Anonyymi

      Sellainen joka unohtaa, ei ole minulle tarkoitettu :)

    • Anonyymi

      Toivotaan, että saat unelmien elämän, jonka mahdollistaa unelmien talous, jonka suon sinulle, 🙂🙂 ja, tästä, lähtien toivoisin että asuivat Raaseporissa, meren äärellä ja sinulle ja omaisillesi avautuisi unelmien elämä, unelmien meren ranta huvila lla, lemmikki eläimen kanssa ja 3 unelmien auton kanssa, 😇😇 ja, saat lisäksi 10 unelmaa, jolloin mysteerinen henkilö soittaa sinulle tänään, unelmien puhelun näistä kaikista asioista, ja, jos ei saa kiinni, niin joka päivä soittaa näistä asioista, 😇😇 ja, 2 viikkoa aikaa päättää, mitkä ovat 10 unelmien toivomusta, ja, kuolemattomuus sinulle ja omaisille, jos, rakkain tiede sen pystyy suomaan, vain, ja, vain, N

      • Anonyymi

        Miks Raaseporissa?


    • Anonyymi

      Raasepori, on kaunis, ja, kodikas paikka, ja, itse olen ihastunut siihen paikkaan, & erittäin kaunis saaristo, paikka, 🙂🙂 itse, toivoisin asuvani siellä, 🤗🤗 mutta, sen, missä elät, saat, tietysti itse päättää, 😇😇

      • Anonyymi

        Joo maalle ilman muuta.


    • Anonyymi

      Mulla on ikävä sinua joka päivä. Olen edelleen rakastunut sinuun. En ole yhtä sekaisin kuin alussa, tunne on tasaantunut, en sekoa sinusta enää. Mutta ikävä mulla on aina sua. (kirjoitin kuin hänelle)

    • Anonyymi

      Itselläni, on myös ikävä sinua, ja, toivoisin, että ansiosta niin tiede kehittyy viimeinkin Star Trekin, nopeudella, että saisitte kuolemattomuuden, mutta, se, että ihmiskunta saavuttaa kuolemattomuuden, vaatii käsittämättömän kehittynyttä tiedettä, N

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe