On niitä naaras nalleja vaikka rakastan sut. :( Onko siellä kotkassa kivenpiä kun mä? Sieltähän sinä olit ? Jätän sut .
Ikävä kun sulla
6
121
Vastaukset
- Anonyymi
Joo täällä on kauniinpia ja Yksi Merja on tosi hehkuva ♥️
- Anonyymi
Merja kulta, se ei kirjoiteta kauniinpi eikä hehkuvanpi vaan kauniimpi ja hehkuvampi. Hannuisukiltasi tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merja kulta, se ei kirjoiteta kauniinpi eikä hehkuvanpi vaan kauniimpi ja hehkuvampi. Hannuisukiltasi tämä.
Eikö kirjoteta :). Voi ei :). Kiitos neuvostasi hehkuhannuliini :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merja kulta, se ei kirjoiteta kauniinpi eikä hehkuvanpi vaan kauniimpi ja hehkuvampi. Hannuisukiltasi tämä.
Ootko isukki työtön ku tähän aikaan hilllut täällä? Ei ku oot varmaan siivoamassa niitä hervannan räkäläitä. :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merja kulta, se ei kirjoiteta kauniinpi eikä hehkuvanpi vaan kauniimpi ja hehkuvampi. Hannuisukiltasi tämä.
Mutta kulta, lähden nyt k.nunnums
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17717058p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542774
- 88954
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11935- 49876
- 78797
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751- 86650
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565