On niitä naaras nalleja vaikka rakastan sut. :( Onko siellä kotkassa kivenpiä kun mä? Sieltähän sinä olit ? Jätän sut .
Vastaukset 6
- Anonyymi
Joo täällä on kauniinpia ja Yksi Merja on tosi hehkuva ♥️
- Anonyymi
Merja kulta, se ei kirjoiteta kauniinpi eikä hehkuvanpi vaan kauniimpi ja hehkuvampi. Hannuisukiltasi tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merja kulta, se ei kirjoiteta kauniinpi eikä hehkuvanpi vaan kauniimpi ja hehkuvampi. Hannuisukiltasi tämä.
Eikö kirjoteta :). Voi ei :). Kiitos neuvostasi hehkuhannuliini :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko isukki työtön ku tähän aikaan hilllut täällä? Ei ku oot varmaan siivoamassa niitä hervannan räkäläitä. :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kulta, lähden nyt k.nunnums
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17717058p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1882102
- 991561
- 1141043
- 106960
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.70837- 61692
- 52683
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42682- 27615
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78614