Auto humina ääntä

Anonyymi-ap

Huomasin tossa pari pv sitten kun ajoin autolla alkoi kuulua huminaa konepellin alta. Kytkimen kun painaa pohjaan niin humina loppuu. Osaisko joku sanoa missä vika? Humina ei ole mikään hirveä ääni. Kuuluu jos oikeen kuuntelee tarkasti. Auto BMW E46 316i 2003 Ajettu noin 240tkm

3

563

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihdelaatikon pääakselin laakerit ne siellä vaan rallattaa.

Ootko öljyjä koskaan vaihtanut sinne vaihdelaatikkoon?

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta. Itse olen autolla noin 10tkm ajellut eikä entinenkään omistaja ole näitä vaihdattanut ja hänellä tämä auto oli yli 3 vuotta. Saattaisiko tuo vaihdelaatikon öljyn vaihto olla paikallaan ja auttaa tässä asiassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Itse olen autolla noin 10tkm ajellut eikä entinenkään omistaja ole näitä vaihdattanut ja hänellä tämä auto oli yli 3 vuotta. Saattaisiko tuo vaihdelaatikon öljyn vaihto olla paikallaan ja auttaa tässä asiassa?

Jossakin olen nähnyt suosituksia että ne öljyt voisi vaihtaa jopa 60tkm välein niin tuskin se väärin on jos ne vaihdat.

Ei siitä välttämättä enää apua siihen ääneen ole, laakerit kuluu ja niistä alkaa kuulumaan ääntä sen myötä. Mutta ei siitä varmasti haittaakaan ole.

Ääni tuskin on vaarallinen tuossa vaiheessa joten kovaa ajoa vaan, uusilla öljyillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      121
      1084
    2. 65
      993
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      773
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      743
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      665
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      35
      641
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      604
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      28
      576
    9. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      572
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    Aihe