Huomasin tossa pari pv sitten kun ajoin autolla alkoi kuulua huminaa konepellin alta. Kytkimen kun painaa pohjaan niin humina loppuu. Osaisko joku sanoa missä vika? Humina ei ole mikään hirveä ääni. Kuuluu jos oikeen kuuntelee tarkasti. Auto BMW E46 316i 2003 Ajettu noin 240tkm
Auto humina ääntä
3
483
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihdelaatikon pääakselin laakerit ne siellä vaan rallattaa.
Ootko öljyjä koskaan vaihtanut sinne vaihdelaatikkoon?- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Itse olen autolla noin 10tkm ajellut eikä entinenkään omistaja ole näitä vaihdattanut ja hänellä tämä auto oli yli 3 vuotta. Saattaisiko tuo vaihdelaatikon öljyn vaihto olla paikallaan ja auttaa tässä asiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Itse olen autolla noin 10tkm ajellut eikä entinenkään omistaja ole näitä vaihdattanut ja hänellä tämä auto oli yli 3 vuotta. Saattaisiko tuo vaihdelaatikon öljyn vaihto olla paikallaan ja auttaa tässä asiassa?
Jossakin olen nähnyt suosituksia että ne öljyt voisi vaihtaa jopa 60tkm välein niin tuskin se väärin on jos ne vaihdat.
Ei siitä välttämättä enää apua siihen ääneen ole, laakerit kuluu ja niistä alkaa kuulumaan ääntä sen myötä. Mutta ei siitä varmasti haittaakaan ole.
Ääni tuskin on vaarallinen tuossa vaiheessa joten kovaa ajoa vaan, uusilla öljyillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh824300Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.1373352Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1213307Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412754Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2182544"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk192201Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112016- 291964
Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk471960Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01913