Huomasin tossa pari pv sitten kun ajoin autolla alkoi kuulua huminaa konepellin alta. Kytkimen kun painaa pohjaan niin humina loppuu. Osaisko joku sanoa missä vika? Humina ei ole mikään hirveä ääni. Kuuluu jos oikeen kuuntelee tarkasti. Auto BMW E46 316i 2003 Ajettu noin 240tkm
Auto humina ääntä
3
451
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihdelaatikon pääakselin laakerit ne siellä vaan rallattaa.
Ootko öljyjä koskaan vaihtanut sinne vaihdelaatikkoon?- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Itse olen autolla noin 10tkm ajellut eikä entinenkään omistaja ole näitä vaihdattanut ja hänellä tämä auto oli yli 3 vuotta. Saattaisiko tuo vaihdelaatikon öljyn vaihto olla paikallaan ja auttaa tässä asiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Itse olen autolla noin 10tkm ajellut eikä entinenkään omistaja ole näitä vaihdattanut ja hänellä tämä auto oli yli 3 vuotta. Saattaisiko tuo vaihdelaatikon öljyn vaihto olla paikallaan ja auttaa tässä asiassa?
Jossakin olen nähnyt suosituksia että ne öljyt voisi vaihtaa jopa 60tkm välein niin tuskin se väärin on jos ne vaihdat.
Ei siitä välttämättä enää apua siihen ääneen ole, laakerit kuluu ja niistä alkaa kuulumaan ääntä sen myötä. Mutta ei siitä varmasti haittaakaan ole.
Ääni tuskin on vaarallinen tuossa vaiheessa joten kovaa ajoa vaan, uusilla öljyillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74984
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104848- 62833
- 44794
- 48741
- 49674
- 31639
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38526