Huomasin tossa pari pv sitten kun ajoin autolla alkoi kuulua huminaa konepellin alta. Kytkimen kun painaa pohjaan niin humina loppuu. Osaisko joku sanoa missä vika? Humina ei ole mikään hirveä ääni. Kuuluu jos oikeen kuuntelee tarkasti. Auto BMW E46 316i 2003 Ajettu noin 240tkm
Auto humina ääntä
3
367
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihdelaatikon pääakselin laakerit ne siellä vaan rallattaa.
Ootko öljyjä koskaan vaihtanut sinne vaihdelaatikkoon?- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Itse olen autolla noin 10tkm ajellut eikä entinenkään omistaja ole näitä vaihdattanut ja hänellä tämä auto oli yli 3 vuotta. Saattaisiko tuo vaihdelaatikon öljyn vaihto olla paikallaan ja auttaa tässä asiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Itse olen autolla noin 10tkm ajellut eikä entinenkään omistaja ole näitä vaihdattanut ja hänellä tämä auto oli yli 3 vuotta. Saattaisiko tuo vaihdelaatikon öljyn vaihto olla paikallaan ja auttaa tässä asiassa?
Jossakin olen nähnyt suosituksia että ne öljyt voisi vaihtaa jopa 60tkm välein niin tuskin se väärin on jos ne vaihdat.
Ei siitä välttämättä enää apua siihen ääneen ole, laakerit kuluu ja niistä alkaa kuulumaan ääntä sen myötä. Mutta ei siitä varmasti haittaakaan ole.
Ääni tuskin on vaarallinen tuossa vaiheessa joten kovaa ajoa vaan, uusilla öljyillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693