Nyt loppui rahat,kannatus ja kaikki muukin tuki. Järki on ilmeisesti mennyt kamppailujen tiimellyksessä. Toivottavasti saatte Putinilta menetetyt tuet.
Nyrkkeily ampui omaan polveen
7
168
Vastaukset
- Anonyymi
Komppaan!
- Olen henkilökohtaisesti täydellisen pöyristynyt nyrkkeilyliiton näköalattomasta ja harkitsemattomasta päätöksestä. Odotan Opetus- ja kulttuuriministeriön vastatoimia asiassa ja nyrkkeilyliitosta toiminnanjohtajan Marko Laineen julkista vastinetta ja perusteluja päätökselleen.
- Niin kauan kuin Venäjän rooli on kv-nyrkkeilyjärjestön huipulla nykyisen kaltainen, Suomen tulee pysyä visusti poissa kyseisestä toiminnasta olympialaiset mukaan lukien. - Anonyymi
Valtion raha heti pois nyrkkeilyltä!!
- Anonyymi
Kehtaavatko nyrkkeilijät tosissaan lähteä? Ei kai se ole tosi, että liittoa johtaa vielä venäläinen?
"Kansainvälisen nyrkkeilyliiton IBA:n puheenjohtajana vaikuttaa venäläinen Umar Kremlev."
Eikö teitä todellakaan hävetä? - Anonyymi
Minä luulen, että kyllä Siperia opettaa.
- Anonyymi
Tämä on aivan käsittämätöntä toimintaa. Venäjän keinot, väsyttää vastustajat ja kerätä sitten hedelmät on näköjään mahdollista. Putinin miehet toimii häikäilemättömästi. Röyhkeys kannattaa näköjään.
- Anonyymi
Venäläinen raha puhuu likaista kieltä. Voihan Venäjä, en halua edes ymmärtää tätä 😩
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/937d6792-1c63-4ce0-a45d-c94282c1990c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652