Nyt loppui rahat,kannatus ja kaikki muukin tuki. Järki on ilmeisesti mennyt kamppailujen tiimellyksessä. Toivottavasti saatte Putinilta menetetyt tuet.
Nyrkkeily ampui omaan polveen
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Komppaan!
- Olen henkilökohtaisesti täydellisen pöyristynyt nyrkkeilyliiton näköalattomasta ja harkitsemattomasta päätöksestä. Odotan Opetus- ja kulttuuriministeriön vastatoimia asiassa ja nyrkkeilyliitosta toiminnanjohtajan Marko Laineen julkista vastinetta ja perusteluja päätökselleen.
- Niin kauan kuin Venäjän rooli on kv-nyrkkeilyjärjestön huipulla nykyisen kaltainen, Suomen tulee pysyä visusti poissa kyseisestä toiminnasta olympialaiset mukaan lukien. - Anonyymi
Valtion raha heti pois nyrkkeilyltä!!
- Anonyymi
Kehtaavatko nyrkkeilijät tosissaan lähteä? Ei kai se ole tosi, että liittoa johtaa vielä venäläinen?
"Kansainvälisen nyrkkeilyliiton IBA:n puheenjohtajana vaikuttaa venäläinen Umar Kremlev."
Eikö teitä todellakaan hävetä? - Anonyymi
Minä luulen, että kyllä Siperia opettaa.
- Anonyymi
Tämä on aivan käsittämätöntä toimintaa. Venäjän keinot, väsyttää vastustajat ja kerätä sitten hedelmät on näköjään mahdollista. Putinin miehet toimii häikäilemättömästi. Röyhkeys kannattaa näköjään.
- Anonyymi
Venäläinen raha puhuu likaista kieltä. Voihan Venäjä, en halua edes ymmärtää tätä 😩
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/937d6792-1c63-4ce0-a45d-c94282c1990c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172