Nyt loppui rahat,kannatus ja kaikki muukin tuki. Järki on ilmeisesti mennyt kamppailujen tiimellyksessä. Toivottavasti saatte Putinilta menetetyt tuet.
Nyrkkeily ampui omaan polveen
7
183
Vastaukset
- Anonyymi
Komppaan!
- Olen henkilökohtaisesti täydellisen pöyristynyt nyrkkeilyliiton näköalattomasta ja harkitsemattomasta päätöksestä. Odotan Opetus- ja kulttuuriministeriön vastatoimia asiassa ja nyrkkeilyliitosta toiminnanjohtajan Marko Laineen julkista vastinetta ja perusteluja päätökselleen.
- Niin kauan kuin Venäjän rooli on kv-nyrkkeilyjärjestön huipulla nykyisen kaltainen, Suomen tulee pysyä visusti poissa kyseisestä toiminnasta olympialaiset mukaan lukien. - Anonyymi
Valtion raha heti pois nyrkkeilyltä!!
- Anonyymi
Kehtaavatko nyrkkeilijät tosissaan lähteä? Ei kai se ole tosi, että liittoa johtaa vielä venäläinen?
"Kansainvälisen nyrkkeilyliiton IBA:n puheenjohtajana vaikuttaa venäläinen Umar Kremlev."
Eikö teitä todellakaan hävetä? - Anonyymi
Minä luulen, että kyllä Siperia opettaa.
- Anonyymi
Tämä on aivan käsittämätöntä toimintaa. Venäjän keinot, väsyttää vastustajat ja kerätä sitten hedelmät on näköjään mahdollista. Putinin miehet toimii häikäilemättömästi. Röyhkeys kannattaa näköjään.
- Anonyymi
Venäläinen raha puhuu likaista kieltä. Voihan Venäjä, en halua edes ymmärtää tätä 😩
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/937d6792-1c63-4ce0-a45d-c94282c1990c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3743Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3630Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 40511
- 36505