Nyt loppui rahat,kannatus ja kaikki muukin tuki. Järki on ilmeisesti mennyt kamppailujen tiimellyksessä. Toivottavasti saatte Putinilta menetetyt tuet.
Nyrkkeily ampui omaan polveen
7
191
Vastaukset
- Anonyymi
Komppaan!
- Olen henkilökohtaisesti täydellisen pöyristynyt nyrkkeilyliiton näköalattomasta ja harkitsemattomasta päätöksestä. Odotan Opetus- ja kulttuuriministeriön vastatoimia asiassa ja nyrkkeilyliitosta toiminnanjohtajan Marko Laineen julkista vastinetta ja perusteluja päätökselleen.
- Niin kauan kuin Venäjän rooli on kv-nyrkkeilyjärjestön huipulla nykyisen kaltainen, Suomen tulee pysyä visusti poissa kyseisestä toiminnasta olympialaiset mukaan lukien. - Anonyymi
Valtion raha heti pois nyrkkeilyltä!!
- Anonyymi
Kehtaavatko nyrkkeilijät tosissaan lähteä? Ei kai se ole tosi, että liittoa johtaa vielä venäläinen?
"Kansainvälisen nyrkkeilyliiton IBA:n puheenjohtajana vaikuttaa venäläinen Umar Kremlev."
Eikö teitä todellakaan hävetä? - Anonyymi
Minä luulen, että kyllä Siperia opettaa.
- Anonyymi
Tämä on aivan käsittämätöntä toimintaa. Venäjän keinot, väsyttää vastustajat ja kerätä sitten hedelmät on näköjään mahdollista. Putinin miehet toimii häikäilemättömästi. Röyhkeys kannattaa näköjään.
- Anonyymi
Venäläinen raha puhuu likaista kieltä. Voihan Venäjä, en halua edes ymmärtää tätä 😩
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/937d6792-1c63-4ce0-a45d-c94282c1990c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku695315Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel342598Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1132240HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201915Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151859- 1111780
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2701263Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531234Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.511124- 751031