Kertokaa jotain piristävää

Anonyymi-ap

Näin ei saa kuulemma laittaa viestiä. 😆 Mut mulla on sen verran kovat kivut. Että haluasi lukea jotain positiivista täältä . Miten voi olla että täällä on myrkyllinen ilmapiiri. Niin väsyttävää. Ymmärtääköhän ne ton 💩 viljeliäjät kuinka raskasta se on lukea. Mitä mieltä ovatko kaikki positiiviset ihmiset jo häipyneet jäljelle jääneet negatiiviset 💩 ja harhaiset? Jotenkin kaipaa niitä mukavia juttuja joita täällä joskus oli. Nyt ilmeisesti pari mätää omenaa pilaa kaiken .

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mies luulee että suihinotosta voi tulla raskaaks

      • Anonyymi

        Ok. Milloin aatelin kertoa ettei niin ole? Vai jätätkö kertomatta 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Milloin aatelin kertoa ettei niin ole? Vai jätätkö kertomatta 😂

        En kerro niin ei tarvii niin ei tarvii ilman kumia imeä 🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro niin ei tarvii niin ei tarvii ilman kumia imeä 🤭🤭

        Voithan sanoa että parempi unhottaa koko juttu. Hampaat voi ikävästi tehdä reikiä. Sitten käy vielä vahinko.


    • Anonyymi

      Positiivista on se, että voitin eurojackpotista 10 euroa. :D Sitten menen kesällä maalaamaan kaverini mökkiä. Se on hauskaa. Lisäksi tulee kevät ja näin kuinka jäät sulivat kallion seinämällä ja jääpuikoista tippui vettä. Istutan tomaatintaimia ja vaihdan kukkamullat myöhemmin keväällä.

      Tsemii, kivut eivät ole kivoja.

      • Anonyymi

        Kiitos. No hei 10€ selin on aina kotiin päin. Täälläkin ois maalattavaa leikkimökki ja puutarhamaja. Mulla kuoli iso peikonlehti ei tykännyt kun siirsin sen jouluksi eri paikkaan. Pitäis ostaa uusi.


    • Anonyymi

      Mulla on sulle neuvo. Jos haluat lukea jotain positiivista niin aloita itse. Et voi odottaa muilta positiivisuutta haukkumalla muita. Taidat olla itse se mätä omena ja pahan mielen jakaja.

      • Anonyymi

        Mulla ei ole paha mieli muusta kun sunlaisista ihmisistä. Mutta hei siinäkin nään jotain positiivista. Emme tunne emmekä ikinä tule tutustumaan eikä meidän tarvitse ikinä olla mitenkään tekemisissä. JEI!😂


      • Anonyymi

        Kyllä, tunnustit palstaprinssin aivan oikein ellet sitten ole joku omissa maailmoissasi eläjä, joka yrittää syytää negatiivisia kirjoituksia toisten niskaan. Sentimentaalinen sävy viittaisi vähän siihen, jotenkin tuo puuskaisuus ei tunnu luontevalta tai autenttiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tunnustit palstaprinssin aivan oikein ellet sitten ole joku omissa maailmoissasi eläjä, joka yrittää syytää negatiivisia kirjoituksia toisten niskaan. Sentimentaalinen sävy viittaisi vähän siihen, jotenkin tuo puuskaisuus ei tunnu luontevalta tai autenttiselta

        Sinä nyt et tunnista edes omaa peilikuvaasi.


    • Anonyymi

      Tänne oksentaa ihmiset, joilla ei rohkeus riitä ratkomaan asioita palstan ulkopuolella. Sen takia hyökkäilläön vieraiden ihmisten kimppuun. Joukossa on myös persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä jotka saavat hupia mistä tahansa vastauksista.

      • Anonyymi

        Ymmärrän joo ihmisillä rankkaa ja ongelmia. Mutta hivenen tuntuu ettei tämä ole se paikka missä ne ratkeaa .


    • Piristävää... No tuota autoin palstatuttua puhelimen valinnassa tiettyyn tarkoitukseen, niin tottahan siitä sai itse hyvän mielen. Muuten päivä on ollut tavallinen eikä erityisiä valopilkkuja ole kohdille osunut, mutta niinhän se usein on.

      • Anonyymi

        Juu se on kyllä totta jos on jollekin ollut avuksi niin siitäkin tulee hyvä mieli itsellekin.


    • Anonyymi

      Ilman näitä viestejäkin (piristäviä) voi mieliala kohentua kuin itsestään. Itse oon ollut tänään paha tuulinen, mutta kuin itsestään äsken alkoi hymyiluttämään ja lähellä oli naurunpurskahduskin kun mieleen tuli parin päivän takaa epätavallinen tilanne jota kesti reilun tunnin. Tilanteessa taisin katsoa silmät pyöreänä ja pidätellä hymyä yrittäen olla ihan pokkana. Sen verran "järkyttävää" oli että vasta nyt kun touhuilin muuta niin koko episodi näkyi kuin filminauhalta mielessäni. 😁
      Minä en muuten muista lukeneena täältä koskaan ainuttakaan viestiä, jonka voisin sanoa naurattaneen tai edes kohentaneen mielialaani.

      • Anonyymi

        Hyvä että mieli on jo parempi. 🙂Minä oon joskus nauranut näille. Ne on olleet ehkä enemmän sellaisia hauskoja heittoja jossain kommenteissa. Ei ne ehkä ole kaikista huvittavia juttuja .Joskus tulee sitten sellainen epäusko että mitä mä just luin. Nekin huvittaa.


    • Anonyymi

      Mitenkä olisi vitsi. Nuoripari tapasi toisensa ravintolassa ja poika kysyy tytöltä että haluaisiko hän tulla pojan luokse yöksi. No tyttö suostuu ja he lähtevät pojan kotia. Perillä poika sanoo tytölle että hänen kuuro ja sokea mummo.asuu yläkerrassa . No he alkavat suuteloimaan ja riisumaan vaatteita . Poika riisuu paidan . Housut ja alushousut ovat puolessa välissä reisiä ,kun ylhäältä 2 krs kuuluu mummon ääni. Mistäs nuin makia mulcun tuoksu oikeen tullooooo. 👵

      • Anonyymi

        Mummolla ollut hyvä hajumuisti. 😄


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe