H nainen mitä unta susta näin. Tulit sitte oikeasti mun uniin niinkuin olit vihjaillutkin... No okei tässä vihjeet jotka paljastaa unen--- Siihen liittyi kutsuvieraita, juhlavaatteet ja sitten tuota... No kaksi sormusta ja suudelma.
Nyt täytyy kyllä sanoa että ajattelenkohan sua ihan liikaa jos unet rupeaa olemaan tätä tasoa? 🙂🙃🥰😍🤩😄
No ei muuta tällä kertaa päivän jatkoa toivottavasti et järkyttynyt.
Voi hitsi en kyllä kerro sulle
9
152
Vastaukset 9
- Anonyymi
Et välitä millään tavalla siitä naisesta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17717676J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vai niin. Minä näin unta että olin usvaisessa metsässä. Siellä oli kaunista ja rauhallista. Puut olivat jotenkin siniharmaan sävyiset. Siinä oli pieni kallio vähän niinkuin siinä metsässä missä pienenä leikin. Istuin siihen kalliolle yhtäkkiä eteeni ilmestyin pelikirkas ja tyyni lampi. Se oli satumaisen kaunis. Tuntui kuin olisin tullut taivaaseen. Jollain tavalla minut valtasi rauha mutta samalla minulle iski hirveä ahdistus. Sitten heräsin.
- Anonyymi
Vihjailin niistä unista. Olisitpa teeni. Kauniita unia. 💕
- Anonyymi
Kyllä olen tee.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen tee.
apHyvää yötä tee. Kauniita unia tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä tee. Kauniita unia tee.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle hoo olet tärkeä ajattelen sinua. 💗💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle hoo olet tärkeä ajattelen sinua. 💗💗💗
Ajattelen sua tee koko ajan 💞
- Anonyymi
Järkyttävää, minua ei kukaan tule rengastamaa😵💫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551