H nainen mitä unta susta näin. Tulit sitte oikeasti mun uniin niinkuin olit vihjaillutkin... No okei tässä vihjeet jotka paljastaa unen--- Siihen liittyi kutsuvieraita, juhlavaatteet ja sitten tuota... No kaksi sormusta ja suudelma.
Nyt täytyy kyllä sanoa että ajattelenkohan sua ihan liikaa jos unet rupeaa olemaan tätä tasoa? 🙂🙃🥰😍🤩😄
No ei muuta tällä kertaa päivän jatkoa toivottavasti et järkyttynyt.
Voi hitsi en kyllä kerro sulle
9
149
Vastaukset
- Anonyymi
Et välitä millään tavalla siitä naisesta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17717676J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vai niin. Minä näin unta että olin usvaisessa metsässä. Siellä oli kaunista ja rauhallista. Puut olivat jotenkin siniharmaan sävyiset. Siinä oli pieni kallio vähän niinkuin siinä metsässä missä pienenä leikin. Istuin siihen kalliolle yhtäkkiä eteeni ilmestyin pelikirkas ja tyyni lampi. Se oli satumaisen kaunis. Tuntui kuin olisin tullut taivaaseen. Jollain tavalla minut valtasi rauha mutta samalla minulle iski hirveä ahdistus. Sitten heräsin.
- Anonyymi
Vihjailin niistä unista. Olisitpa teeni. Kauniita unia. 💕
- Anonyymi
Kyllä olen tee.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen tee.
apHyvää yötä tee. Kauniita unia tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä tee. Kauniita unia tee.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle hoo olet tärkeä ajattelen sinua. 💗💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle hoo olet tärkeä ajattelen sinua. 💗💗💗
Ajattelen sua tee koko ajan 💞
- Anonyymi
Järkyttävää, minua ei kukaan tule rengastamaa😵💫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1804720Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k253626Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392542Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572227Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet451419- 721250
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751141Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391053- 53973