H nainen mitä unta susta näin. Tulit sitte oikeasti mun uniin niinkuin olit vihjaillutkin... No okei tässä vihjeet jotka paljastaa unen--- Siihen liittyi kutsuvieraita, juhlavaatteet ja sitten tuota... No kaksi sormusta ja suudelma.
Nyt täytyy kyllä sanoa että ajattelenkohan sua ihan liikaa jos unet rupeaa olemaan tätä tasoa? 🙂🙃🥰😍🤩😄
No ei muuta tällä kertaa päivän jatkoa toivottavasti et järkyttynyt.
Voi hitsi en kyllä kerro sulle
9
129
Vastaukset
- Anonyymi
Et välitä millään tavalla siitä naisesta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17717676J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vai niin. Minä näin unta että olin usvaisessa metsässä. Siellä oli kaunista ja rauhallista. Puut olivat jotenkin siniharmaan sävyiset. Siinä oli pieni kallio vähän niinkuin siinä metsässä missä pienenä leikin. Istuin siihen kalliolle yhtäkkiä eteeni ilmestyin pelikirkas ja tyyni lampi. Se oli satumaisen kaunis. Tuntui kuin olisin tullut taivaaseen. Jollain tavalla minut valtasi rauha mutta samalla minulle iski hirveä ahdistus. Sitten heräsin.
- Anonyymi
Vihjailin niistä unista. Olisitpa teeni. Kauniita unia. 💕
- Anonyymi
Kyllä olen tee.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen tee.
apHyvää yötä tee. Kauniita unia tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä tee. Kauniita unia tee.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle hoo olet tärkeä ajattelen sinua. 💗💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle hoo olet tärkeä ajattelen sinua. 💗💗💗
Ajattelen sua tee koko ajan 💞
- Anonyymi
Järkyttävää, minua ei kukaan tule rengastamaa😵💫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1393830Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville613455Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122814Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1152394- 1722053
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa311476Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka361405- 541222
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih161013Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110993