H nainen mitä unta susta näin. Tulit sitte oikeasti mun uniin niinkuin olit vihjaillutkin... No okei tässä vihjeet jotka paljastaa unen--- Siihen liittyi kutsuvieraita, juhlavaatteet ja sitten tuota... No kaksi sormusta ja suudelma.
Nyt täytyy kyllä sanoa että ajattelenkohan sua ihan liikaa jos unet rupeaa olemaan tätä tasoa? 🙂🙃🥰😍🤩😄
No ei muuta tällä kertaa päivän jatkoa toivottavasti et järkyttynyt.
Voi hitsi en kyllä kerro sulle
9
94
Vastaukset
- Anonyymi
Et välitä millään tavalla siitä naisesta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17717676J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vai niin. Minä näin unta että olin usvaisessa metsässä. Siellä oli kaunista ja rauhallista. Puut olivat jotenkin siniharmaan sävyiset. Siinä oli pieni kallio vähän niinkuin siinä metsässä missä pienenä leikin. Istuin siihen kalliolle yhtäkkiä eteeni ilmestyin pelikirkas ja tyyni lampi. Se oli satumaisen kaunis. Tuntui kuin olisin tullut taivaaseen. Jollain tavalla minut valtasi rauha mutta samalla minulle iski hirveä ahdistus. Sitten heräsin.
- Anonyymi
Vihjailin niistä unista. Olisitpa teeni. Kauniita unia. 💕
- Anonyymi
Kyllä olen tee.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen tee.
apHyvää yötä tee. Kauniita unia tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä tee. Kauniita unia tee.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle hoo olet tärkeä ajattelen sinua. 💗💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle hoo olet tärkeä ajattelen sinua. 💗💗💗
Ajattelen sua tee koko ajan 💞
- Anonyymi
Järkyttävää, minua ei kukaan tule rengastamaa😵💫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370