H nainen mitä unta susta näin. Tulit sitte oikeasti mun uniin niinkuin olit vihjaillutkin... No okei tässä vihjeet jotka paljastaa unen--- Siihen liittyi kutsuvieraita, juhlavaatteet ja sitten tuota... No kaksi sormusta ja suudelma.
Nyt täytyy kyllä sanoa että ajattelenkohan sua ihan liikaa jos unet rupeaa olemaan tätä tasoa? 🙂🙃🥰😍🤩😄
No ei muuta tällä kertaa päivän jatkoa toivottavasti et järkyttynyt.
Voi hitsi en kyllä kerro sulle
9
138
Vastaukset
- Anonyymi
Et välitä millään tavalla siitä naisesta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17717676J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vai niin. Minä näin unta että olin usvaisessa metsässä. Siellä oli kaunista ja rauhallista. Puut olivat jotenkin siniharmaan sävyiset. Siinä oli pieni kallio vähän niinkuin siinä metsässä missä pienenä leikin. Istuin siihen kalliolle yhtäkkiä eteeni ilmestyin pelikirkas ja tyyni lampi. Se oli satumaisen kaunis. Tuntui kuin olisin tullut taivaaseen. Jollain tavalla minut valtasi rauha mutta samalla minulle iski hirveä ahdistus. Sitten heräsin.
- Anonyymi
Vihjailin niistä unista. Olisitpa teeni. Kauniita unia. 💕
- Anonyymi
Kyllä olen tee.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen tee.
apHyvää yötä tee. Kauniita unia tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä tee. Kauniita unia tee.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle hoo olet tärkeä ajattelen sinua. 💗💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle hoo olet tärkeä ajattelen sinua. 💗💗💗
Ajattelen sua tee koko ajan 💞
- Anonyymi
Järkyttävää, minua ei kukaan tule rengastamaa😵💫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891