Mikä on mielestänne sopiva hinta koiran ruokintaan kuukaudessa? Kilohinta / ruokasäkin hinta?
Esimerkiksi laitan koiranruokaan noin 50-60€ kk ei se ole pahahinta ollenkaan . Laadukasta nappulaa. Tunnettua merkkiä viljatonta kalanappulaa.
Mikä on sopiva hinta kuukaudessa ?
4
228
Vastaukset
- Anonyymi
Hinnalla ei väliä, pääasia että sopii koiralle. Tällä hetkellä meillä säkit maksavat merkistä riippuen 50-110e.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17717796t
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Tällä hetkellä ell:in määrämä ruoka maksaa 1,5 kg 21,00 euroa. Tarkoitus ei ole kummempi kuin saada koira laihtumaan. Se on pienehkö koira joka ehkä joutuu eturauhasen suurentumisen vuoksi leikkaukseen mutta ylipaino on riski nukutuksen suhteen.
Nyt nappulat viimein kelpaavat ja linjatkin näkyvät. Serobi jolla vahva etupää ja hoikempi takapää. Tulee mieleen nainen jolla isot rinnat ja hoikka vyötärö ja pieni peffa.
Koira on kaikkiruokainen, noiden lisäksi annan sille muutakin. Sille käy kaikki vaikkei mikään ahmatti olekaan.
Viimeksi painoi 13,5 kiloa ja lääkärin mukaan pitäisi laihtua 6 kg. Tuohon en usko, sehän olisi melkein puolet koiran painosta ja tekisi siitä luurangon.
Tuohon painotavoitukseen en suostu, vaihdan lääkäriä jos ei yhteisymmärrystä löydy.- Anonyymi
Me tilataan suoraan kotiovelle ilman postikuluja 3x10kg kerralla. Maksaa karvan alle satasen. Ihan ok hinta mielestäni. Nappulaa menee n. puol kiloa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720