Nalle siitä ku hehku haukku sia tyhmäksi ja isommaksi kun muut ;D LoL
Mitähän mietit
20
105
Vastaukset
- Anonyymi
Huonosti menee varamaa muuteski teil. Ei oo uutta ketjuu teil melkee viikkoon siellä blogissa.?
- Anonyymi
Nehän kirjoittelee toisella keskustelupalstalla ihan julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän kirjoittelee toisella keskustelupalstalla ihan julkisesti.
Ei tuolle kannata kertoa. Se häätää ne sieltä ja runot loppuu. Kaikki vaan hys hys jotka tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuolle kannata kertoa. Se häätää ne sieltä ja runot loppuu. Kaikki vaan hys hys jotka tietää.
En tiennyt sorgeee- olen hiljaa jatkossa
- Anonyymi
Kerropa miten usein sinä kyttäät toisten ihmisten blogeja? Onko ihan päivittäistä? Miltä se tuntuu kun pitää täällä yksin ulista ja heillä on toisensa?
- Anonyymi
Miltä se tuntuu aloittaja kirjoitella täällä yksin ja esiintyä kolmena eri henkilönä ja kirjoitella sitten itselleen? Melko tervettä touhua!
- Anonyymi
Kuin myös Merja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös Merja!
En ymmärrä tuota kommenttia. Oletko sinä Merja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös Merja!
Yksi Merja kirjoitteli tänne itselleen kaipaavia viestejä usein. Paljasti sitten itse itsensä.
- Anonyymi
En pysty lopettamaan en kestä että mies haluaa toisen ei minua. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty lopettamaan en kestä että mies haluaa toisen ei minua. Ap
Kenet se haluaa? -sivusta. Kuka on Ap ja mikä on juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merjako? En tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nalle valitsi sen hehkuttajan vaikka tämä troIIi oli tyrkyllä siinä koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merjako? En tunne.
Merjakukkanen rumarukkanen kylmä kuin pakkanen
- runosudelta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nalle valitsi sen hehkuttajan vaikka tämä troIIi oli tyrkyllä siinä koko ajan.
Onko tuo se joka hääti ne täältä? Siitähän on jo vuosi kai?
- Anonyymi
Huomaan ettet vastaa nallelle blogissa mutta, oot täällä :D oi voi voi, huonosti menee 'rakastuneiila'
- Anonyymi
Onko susihukka paikalla? Entä metsänpeikko ja menninkäinen? Otetaan harhaa koko rahan etestä ja takakautta samaa.
- Anonyymi
Apuu siis onks nalle se silmälasipäinen hurmuri joka kirjoitteli T naiselle pehmeitä?
- Anonyymi
Nalle on Jii joka kaipaa oikeesti Hannaa! Tm Hehku
- Anonyymi
Huarahehku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk1143403Alaston miesuimari järkytti suuresti naisuimareita Espoon Matinkylän uimahallissa
Mikä siinä miehen alastomuudessa voi olla niin järkyttävää? Lainmuutoksen jälkeen tuo on normi. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009378839.html Pian1171078Koululaiset myyvät huumeita jopa kesken koulupäivän
Taitaa huumeidenvastainen sota olla hävitty kuten viinanvastainen kieltolain aikana, kun kerran jopa kakarat tekevät huumeilla kauppaa. https://www.i149955Sen takia sanoin sen
Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.100834Miten paljon vertaat itseäsi muihin?
Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne kokemukset toisen elämisen laad243788- 46783
- 42769
- 101744
Yksi tavoite tälle vuodelle
Tulen kietomaan sinut pikkusormeni ympärille. Jos pikkusormi ei riitä, niin käytän järeämpiä keinoja. Älä koita piiloutua minulta.47723