Nalle siitä ku hehku haukku sia tyhmäksi ja isommaksi kun muut ;D LoL
Mitähän mietit
20
78
Vastaukset
- Anonyymi
Huonosti menee varamaa muuteski teil. Ei oo uutta ketjuu teil melkee viikkoon siellä blogissa.?
- Anonyymi
Nehän kirjoittelee toisella keskustelupalstalla ihan julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän kirjoittelee toisella keskustelupalstalla ihan julkisesti.
Ei tuolle kannata kertoa. Se häätää ne sieltä ja runot loppuu. Kaikki vaan hys hys jotka tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuolle kannata kertoa. Se häätää ne sieltä ja runot loppuu. Kaikki vaan hys hys jotka tietää.
En tiennyt sorgeee- olen hiljaa jatkossa
- Anonyymi
Kerropa miten usein sinä kyttäät toisten ihmisten blogeja? Onko ihan päivittäistä? Miltä se tuntuu kun pitää täällä yksin ulista ja heillä on toisensa?
- Anonyymi
Miltä se tuntuu aloittaja kirjoitella täällä yksin ja esiintyä kolmena eri henkilönä ja kirjoitella sitten itselleen? Melko tervettä touhua!
- Anonyymi
Kuin myös Merja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös Merja!
En ymmärrä tuota kommenttia. Oletko sinä Merja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös Merja!
Yksi Merja kirjoitteli tänne itselleen kaipaavia viestejä usein. Paljasti sitten itse itsensä.
- Anonyymi
En pysty lopettamaan en kestä että mies haluaa toisen ei minua. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty lopettamaan en kestä että mies haluaa toisen ei minua. Ap
Kenet se haluaa? -sivusta. Kuka on Ap ja mikä on juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merjako? En tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nalle valitsi sen hehkuttajan vaikka tämä troIIi oli tyrkyllä siinä koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merjako? En tunne.
Merjakukkanen rumarukkanen kylmä kuin pakkanen
- runosudelta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nalle valitsi sen hehkuttajan vaikka tämä troIIi oli tyrkyllä siinä koko ajan.
Onko tuo se joka hääti ne täältä? Siitähän on jo vuosi kai?
- Anonyymi
Huomaan ettet vastaa nallelle blogissa mutta, oot täällä :D oi voi voi, huonosti menee 'rakastuneiila'
- Anonyymi
Onko susihukka paikalla? Entä metsänpeikko ja menninkäinen? Otetaan harhaa koko rahan etestä ja takakautta samaa.
- Anonyymi
Apuu siis onks nalle se silmälasipäinen hurmuri joka kirjoitteli T naiselle pehmeitä?
- Anonyymi
Nalle on Jii joka kaipaa oikeesti Hannaa! Tm Hehku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745019Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2331221Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912