Sinäkö?!?...

Anonyymi-ap

Kerro huolesi? Oon nyt tunnistanut että joku mua täällä kaipaa.

121

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei huolia tällä hetkellä. Mutta kyllä mä yhtä vähän mietin...

      • Anonyymi

        No miten tässä nyt pitäisi toimia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten tässä nyt pitäisi toimia?

        Mikä sinun mielestä olisi hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun mielestä olisi hyvä?

        En minä tiedä. En minä tiedä miten näissä tälläisessa tilanteessa toimitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä. En minä tiedä miten näissä tälläisessa tilanteessa toimitaan.

        Laitat tietty viestin "hei bongasin sut ikävä palstalta". Voi olla huti, mut muuta en keksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitat tietty viestin "hei bongasin sut ikävä palstalta". Voi olla huti, mut muuta en keksi.

        En muuten tasan laita. Laita itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuten tasan laita. Laita itse.

        No keksi parempi lause ja laita se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No keksi parempi lause ja laita se.

        Miksi minä? En tee sitä piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minä? En tee sitä piste.

        Sinä aloitit ketjun joten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä aloitit ketjun joten...

        Minä en kirjoittanut tunnisteiden kera. Joten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kirjoittanut tunnisteiden kera. Joten..

        En minäkään joten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään joten...

        Eli ei tehdä mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei tehdä mitään..

        Ollaan vaan ja hengaillaan täällä. Tai luotetaan kohtaloon, joka johdattaa meidät toistemme luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan vaan ja hengaillaan täällä. Tai luotetaan kohtaloon, joka johdattaa meidät toistemme luokse.

        Kyllä. Kuulostaa suunnitelmalta joka varmasti toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kuulostaa suunnitelmalta joka varmasti toimii.

        Yhtä hyvin toimii kuin lottoaminen. Nähdään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä hyvin toimii kuin lottoaminen. Nähdään...

        Toimii se jos kovasti tahtoo.Tehdään niin. Nähdään
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuten tasan laita. Laita itse.

        Laita sitten ompa hassua myöntää ikävä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii se jos kovasti tahtoo.Tehdään niin. Nähdään
        .

        Mutta milloin ja missä me voitaisiin harrastaa lottoa yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta milloin ja missä me voitaisiin harrastaa lottoa yhdessä?

        Tuu ärrälle perjantaina nähään siinä, millon oranssi huivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu ärrälle perjantaina nähään siinä, millon oranssi huivi

        Lottoan yleensä online.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta milloin ja missä me voitaisiin harrastaa lottoa yhdessä?

        En harrasta. Veikkaus korttikin hävisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sitten ompa hassua myöntää ikävä on

        Sehän on helppoa sanoa noinkin. Kuinka moni siihen sitten pystyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on helppoa sanoa noinkin. Kuinka moni siihen sitten pystyy.

        Ei siihen pysty varmaan yksikään. Tai sitten pitää olla hyvin itsevarma luonne. Toisaalta, jos hän ei ole koskaan sinua torjunut, niin laita hänelle jotain "mitä kuuluu?" -viestiä edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen pysty varmaan yksikään. Tai sitten pitää olla hyvin itsevarma luonne. Toisaalta, jos hän ei ole koskaan sinua torjunut, niin laita hänelle jotain "mitä kuuluu?" -viestiä edes.

        Eiköhä nyt ihan mikä tahansa viesti minulta hänelle. Olisi sama kuin kirjoittaisin että minulla on ikävä sinua. Siksipä en laita. Ei saa arvata. Se olisi noloa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhä nyt ihan mikä tahansa viesti minulta hänelle. Olisi sama kuin kirjoittaisin että minulla on ikävä sinua. Siksipä en laita. Ei saa arvata. Se olisi noloa .

        Miksi ei saa arvata? Juurihan aloituksessa niin varmasti olet hänet tunnistanut. Eikö se silloin tarkoita sitä, että molemmat kaipaa?


    • Anonyymi

      Sitten vaan lääkitystä kohdilleen ja tunnistelut loppuu.

      • Anonyymi

        Ei taida auttaa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida auttaa enää.

        Kyllä se lattia olisi pitänyt laittaa ihan alussa suoraksi hyvällä passilla ja se kaappi on väin hätäratkaisuna.
        auttaahan se ja sitten ehkä myöhemmin voi korjata kun tulee seuraava remontti eteen mikäli tarvitsee avata lattian.
        Kiitos paljon, nyt alkaa uutiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se lattia olisi pitänyt laittaa ihan alussa suoraksi hyvällä passilla ja se kaappi on väin hätäratkaisuna.
        auttaahan se ja sitten ehkä myöhemmin voi korjata kun tulee seuraava remontti eteen mikäli tarvitsee avata lattian.
        Kiitos paljon, nyt alkaa uutiset.

        Mitkään uutiset ei ala tähän aikaan. Loppu jo. Seuraavat kympiltä.


      • Anonyymi

        ” Sitten vaan lääkitystä kohdilleen ja tunnistelut loppuu.” Tai trollien tunnistelut tutuiksi henkilöiksi sinun kohdallasi


    • Anonyymi

      Kenet olet tunnistanut?

      • Anonyymi

        Hänet. Aikoja sitten jo.


    • Anonyymi

      Taitaa sinun työpaikka lähellä olla r.kiska lähellä.

    • Anonyymi

      Miksi itse olet palstalla?

      • Anonyymi

        Voin kertoa jos kysyt suoraan viestillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kertoa jos kysyt suoraan viestillä.

        No laita numero tähän, niin taatusti saat viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laita numero tähän, niin taatusti saat viestiä.

        Numero 1. Ole hyvä. Nyt jään odottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numero 1. Ole hyvä. Nyt jään odottamaan.

        Et ole ensimäiseni, mutta toivottavasti viimeisin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ensimäiseni, mutta toivottavasti viimeisin sitten.

        Eipä mulla mikään kiire ole jos haluat vielä muutaman käydä polkasee.


    • Anonyymi

      Olen huolissani viilipurkista järven jäälä ja huarihi pitääs lähtiä taxilla, oikein arvasit.
      T.asiahan ei nyt ole noin. Ei ole mitään asiaa, hähähähähähä.......

      Rauhallista illanlykkyä, turvallista. Aamuja......

      https://m.youtube.com/watch?v=539ZSQbnSvs yk

    • Anonyymi

      Kaipaan sinua mies toissavuoden kun katseltiin useasti. :)

    • Anonyymi

      Joo, minä se tässä.
      Huolena on tuo lattia ja sen koolaus, kun tarvis korottaa ja tehdä hyvin ja kuitenkin edullisesti.
      Sitten kun sattui tuo vatupassi olemaan toiseen suuntaan vähän väärässä ja kun tekee sillä niin ei aina tule ihan suoraa kuitenkaan ja sen sitten näkee silmälläkin ihan.
      Riittääkö sitten jos siihen nurkkaan pistää vaikka jonkun kaapin, ettei sitten huomaa siten ihan kauheasti, vaikka kyllähän sen huomaa jos tarkkaan katsoo mutta ei kuitenkaan niin helposti ellei asiasta ole jo valmiiksi tietoinen.
      Sen takia kaipailin ihan vaan jotain jolle kertoa tämä huoli ja kysyä neuvoa.
      Kiitos etukäteen.

      • Anonyymi

        Ajattelin myös laittaa jonkun taulun siihen viereen siten, että jos kuitenkin se sitten kaappaisi katseet, eikä huomaisi sitä nurkkaa siinä ja kuitenkin se kaappi sitten peittäisi sen pahimman.
        Ehkä joku paksu mattokin voisi olla hyvä siinä mutta en oikein haluaisi sitä varten ostaa mitään mattoa ja kuitenkaan sekään ei tulisi ihan siihen nurkkaan vaan jäisi siihen keskemmälle.
        sitten voisi tietenkin olla jos siinä olisi joku naulakko ja haalarit siinä roikkuisi ja se saisi hämäyksen aikaan, mutta se ei kuitenkaan olisi kaunis eikä sopivakaan koska kyseessä ei ole tuulikaappi eikä paikka sovellu naulakolle.
        jotenkin siinä tarvitsisi olla sellainen taulu joka veisi katseen ja huomion muualle ja ehkä siihen saisi valon säädettyä siten, että kulmaan jäisi varjo hämäämään asiaa ja kuitenkin jonkinlainen kaappikin siihen sopisi taikka penkkikin.
        Kukkamaljakko ei kuitenkaan peitä riittävästi ja se kerää liikaa katseita ja sitten sen huomaakin.


      • Anonyymi

        Tarkemmin ajatellen sitä voisi kuitenkin ostaa myös vatupassin uuden ja avata lattian ja kiilata sitä suoremmaksi, mutta kun tuo puhallusvillan kanssa ei ole oikein mukava touhuta.
        olisi pitänyt ehkä tehdä kuitenkin pakatusta villasta.
        eikä tarvitse välttämättä uutta vatupassiakaan ostaa, jos teippaa sen toisen pään tai laittaa kiilan tai vastaavan korokepalan vaikka liimalla kiinni.
        päivä ruuvipuristimen kanssa riittänee jos käyttää erikeepperiä?
        sen voisi tietysti tarkastaa toisella passilla jos kävisi tuossa romppasen pajalla sen verran kun sillä on se koneistajan passi ja se on tarkka.
        voisihan sen siinä samalla työstääkin passiin.
        siinä ei ole sitä säätöruuvia, kuten paremmissa passeissa, joten säätäminen on hankalaa.
        tulisi kuitenkin seuraava huone sitten paremmin passiin eikä olisi tätä peittely ongelmaakaan.
        Niin että miten on mitä mieltä olet?


      • Anonyymi

        Jos huomenna muutenkin olisin menossa kaupasta hakemaan kahvia ja kääretortun, niin samalla reissulla pääsisi siihen romppasen pajallekin sen passin työstämään.
        sen voi jo jättää mennessä kun ammatti miäs sen osaa kuitenkin nopeasti tehdä siinä ajassa kun käy kaupoilla.
        Toki ei tarvitse sellaista kiirettä siinä olla, että voi itsekin katsella myös jotain pakkaseenkin, mikäli löytyy.
        Niin että miten nyt pitäisi mielestäsi menetellä koko homman kanssa, kun se passi on kuitenkin tärkeä saada passiinsa ja sitä puhallusvillaakin on sitten jokapaikassa jos alkaa kiilailemaan lattiaa, niin menisikö pelkkä kaappi ja taulu vai pitäisikö myös jotain muuta alkaa siihen suunnittelemaan.
        ajattelin myös leveämpää jalkalistaa jos sillä korjaisi, mutta eihän se toimi kuitenkaan jos sitten sahalla jiirin vetäisee kuitenkin väärään kulmaan.
        Mitä mieltä asiasta olet?


      • Anonyymi

        Toisaalta siihen nurkkaan saisi kun siinä on kuitenkin ikkunakin sellaisen verhon laitettua joka peittäisi sen nurkan taikka sitten se tulee näkyviin paljon paremmin jos verho on kuitenkin vetovoiman takia täysin pystysuorassa.
        Silloin myös täytyy ostaa uudet verhot jokaiseen ikkunaan ja se tulee kalliiksi.
        sellainen pieni kaappi olisi paras ja ehkä joku taulu siihen.
        Joku hauska taulu tai yksinkertainen jossa räikeät värit, että kiinnittää huomion.
        Eihän se paikka ole mikään paras paikka taululle mutta samallahan se asia kiinnittäisi juuri enemmän huomiota ja jäisi se nurkka katselematta muuten.
        Niin että minkä sinne laitan?


      • Anonyymi

        Se mitään haittaa. Tässäkin talossa olohuoneessa lattia vähän viksallaan yhdessä kohtaa. Ei siinä kohdassa justiinsa tarvitse seisoa ja sitä ihmetellä.


      • Anonyymi

        Kuitenkin löytyi tuosta komerosta epoksiakin, sillä sen passin saisi suoristettua kun laittaa epoksilla siihen pätkän jalkalistaa.
        sen saa työstettyä sitten ja myöhemminkin, vaikka alumiininen olisi parempi koska puuhun tulee helposti lommoja ja halkeamia.
        sen erikeepperin voi unohtaa siis kun epoksi kuitenkin soveltuu puulle ja metallille toisin kuin erikeepperi.
        ei ole sellainen kiire vastata sieltä tulee kohta uutiset ja sen jälkeen sopii taas katsella mitä vastasit.
        kiitos jo etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin löytyi tuosta komerosta epoksiakin, sillä sen passin saisi suoristettua kun laittaa epoksilla siihen pätkän jalkalistaa.
        sen saa työstettyä sitten ja myöhemminkin, vaikka alumiininen olisi parempi koska puuhun tulee helposti lommoja ja halkeamia.
        sen erikeepperin voi unohtaa siis kun epoksi kuitenkin soveltuu puulle ja metallille toisin kuin erikeepperi.
        ei ole sellainen kiire vastata sieltä tulee kohta uutiset ja sen jälkeen sopii taas katsella mitä vastasit.
        kiitos jo etukäteen.

        Niin no eiköhän sen jokainen huomaa jos siihen lattian päälle jotain mälläät. Mutta omapa on lattiasi.


    • Anonyymi

      Miehelle vai naiselle? Jos sen edes kerrot...

      • Anonyymi

        En käytä huumeita


      • Anonyymi

        En tykkää luokitella ihmisiä. Hän saa itse päättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää luokitella ihmisiä. Hän saa itse päättää.

        Aa... Olet se sama nainen, kun on kirjoittanut nuo "elämä kantaa" -viestit.


      • Anonyymi

        Ei se niin väliä kun kerran on se lattian nurkka vaikka kuitenkin toinen voi olla tarkempi katsomaan ja huomaamaan asioita jos joku on vähän vinossa.
        harmittaa kuitenkin se passi kun se oli väärässä kun olisi sen heti huomannut eikä vasta kun lattia on valmis ja villat puhallettu ja viimeinen levy sen kaiken sitten paljasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa... Olet se sama nainen, kun on kirjoittanut nuo "elämä kantaa" -viestit.

        En muistaakseni kuin kysynyt siitä lattiasta kun se nurkka on siellä vinossa.
        voi olla että tuossa kantavuudessa sillä ei ole niin merkitystäkään, kyllä se elävän kantaa ja sen kaapinkin vaikka olisi täynnäkin.


      • Anonyymi

        Se nurkka siinä lattiassa on vinossa, ei kaappi, en ehdi nyt kun uutiset katsotaan kohta lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa... Olet se sama nainen, kun on kirjoittanut nuo "elämä kantaa" -viestit.

        Mainostat mies taas näitä omia tekstejäsi mahdat olla todella tosi ylpeä niistä


    • Anonyymi

      Miksi et tehnyt mitään, kun nähtiin viimeksi? Olisit käyttänyt hyväksi mun "tilaa".

      • Anonyymi

        Ootko raskaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko raskaana?

        Niinkö lihava olin😭


      • Anonyymi

        Ei hän harrasta ekshibitionismia.


      • Anonyymi

        Niin ois pitänyt😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ois pitänyt😕

        Jos sitten seuraavan kerran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sitten seuraavan kerran?

        Varmasti. Menin viimeks siinä itsekin ns. "tiloihin" enkä vaan osannut mutta enköhän seuraavalla kerralla. Nähdään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti. Menin viimeks siinä itsekin ns. "tiloihin" enkä vaan osannut mutta enköhän seuraavalla kerralla. Nähdään..

        Onko useinkin nähty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko useinkin nähty?

        Älä omi viestiäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä omi viestiäni.

        Ai ketjussa jonka aloittaja olen? Hmm. Ominpas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ketjussa jonka aloittaja olen? Hmm. Ominpas.

        Ok. Tämä paljasti sinut naiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko useinkin nähty?

        Vain kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko useinkin nähty?

        Ehkä kolme kertaa koko elämän aikana. Ellet sitten ole nähnyt minua ja minä en sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kolme kertaa koko elämän aikana. Ellet sitten ole nähnyt minua ja minä en sinua.

        Me ollaan nähty kaikki sormet ja varpaat yhteen laskettu ja kerrotununa ainakin lähes 10 kertaa tai ainakin 5 ehkä 8. Tietty jos jostain syystä vaikka sormi tai varvas uupuu niin se on sitten eri juttu.


    • Anonyymi

      Oletko töissä vkl? Jos nähdään silloin?

      • Anonyymi

        Olen viemärisukeltaja. Nähdään vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen viemärisukeltaja. Nähdään vaan.

        Ihana ammatti. Itse ruumishuoneella töissä. Voithan päätyä vahingossa pöydälleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ammatti. Itse ruumishuoneella töissä. Voithan päätyä vahingossa pöydälleni.

        Vähänkö ois romanttista . ❤ Siis sattuisin sinne missä oot töissä ihan tietämättäni. Kohtalo.


    • Anonyymi

      Ei sieltä tullutkaan uutiset kun katsoin niin kymmeneltähän ne tulee vaikka juuri mielestäni kelloa katsoin että on kymmenen mutta olikin yhdeksän.
      siinä on sellaiset viivat eikä numeroita ja viisaritkaan eivät näy niin hyvin koska tumma sellainen kello ja tummat viisarit kuparia keskellä.
      eikä siis ollutkaan kello vielä kymmenen kuin yhdeksän vasta ja olin tunnin liian ajoissa ja olisin ihan hyvin voinut keskustella asian kokonaan eikä näin kiireellä äkkiä ja vauhdilla.
      mutta nyt on sitten puolituntia aikaa vielä lattiasta keskustella että miten se nurkka laitetaan piiloon parhaiten.
      kiitos jälleen kerran etukäteen teille.

    • Anonyymi

      Puhelinkin soi juuri kun pankki soitti ja kysyi tunnuslukuja kun pitää päivittää joku palvelu ja kortinkin annoin numeron sinne että nyt pitäisi jälleen toimia ja kun tuolta pojanpoika tulee perjantaisin käymään ja maksaa laskut.

      • Anonyymi

        Älkää huolestuko kun vedätän teitä tässä ja katselen reaktioitanne :D:D:D:D
        Lattia on ihan kunnossa ;)


    • Anonyymi

      Kiitos aapee (isolla A:lla). Tästä tulikin ihan hauska ketju. Nyt voin mennä unille. Mut muista, ei ole noloa laittaa sitä viestiä mulle. Vastaan varmasti ja tiedän sinun olevan kohtaloni.

      • Anonyymi

        Mutta kun en ole Anneli tai Aimo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun en ole Anneli tai Aimo.

        Antaisit annelia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisit annelia!

        Aatelin just pyytää sulta sitä samaa. Ihan niinkuin luettaisiin toistemme ajatuksia. Kuinka suloista ❤


    • Anonyymi

      Jos olet tunnistanut täältä jonkun sua kaipaavan niin miksi et tee asialle mitään?

      • Anonyymi

        Just tein. Tein aloituksen jossa ilmoitin asiasta .


      • Anonyymi

        Jatkan. Eli ihan yhtä paljon kuin se henkilö joka täällä kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan. Eli ihan yhtä paljon kuin se henkilö joka täällä kaipaa.

        Miten voin varmaksi sanoa, että joku kaipaa täällä? Et mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voin varmaksi sanoa, että joku kaipaa täällä? Et mitenkään.

        Tää on ikäväpalsta. Eli kyllä tää joku kaipaa .


    • Anonyymi

      No kerro toki kuka kaipaa ja mistä niin päättelet?

      • Anonyymi

        En jaksa. Väsyttää liikaa.


    • Anonyymi

      Niin no, minutkin hän varmaan tunnistaisi helposti, jos vaan lukisi näitä juttuja. Ei se nyt mikään yllätys olisi, että pidän häntä todella ihanana, mutta toisaalta tiedän kyllä itse, ettei se ole mitenkään molemminpuolinen tunne. Tsemppiä sit sinne kuitenkin, jos kaivattu vaikka löytyisi, vaikka vaikeaa se täällä varmasti on.

      • Anonyymi

        Sehän löyty jo.


      • Anonyymi

        Pitipä sattua. Mä lähen ihan just suihkuun ja sitten nukkumaan. Ei vaan jaksa nyt näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitipä sattua. Mä lähen ihan just suihkuun ja sitten nukkumaan. Ei vaan jaksa nyt näitä.

        Miksi et jaksa? Oletko masentunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et jaksa? Oletko masentunut?

        En. Oletko itse? Ihan vaan kipujen vuoksi valvonut melkein koko viime yön ja touhunnut tänään koko päivän. Niin väsyttää. Ihan normaalia kait se on että tähän aikaan ihmistä väsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän löyty jo.

        Joo, mutta keskusteluyhteyden luominen on sitten vähän haastavampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta keskusteluyhteyden luominen on sitten vähän haastavampaa.

        Tässähän me keskustellaan. Nyt se yhteys on luotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta keskusteluyhteyden luominen on sitten vähän haastavampaa.

        Niin Harmi kun mulla ei ole kuin 5 sovellusta johon voi lähettää viestin. Sekä 2 sähköpostia sekä puhelin. Mutta tää on varmin keinon keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Harmi kun mulla ei ole kuin 5 sovellusta johon voi lähettää viestin. Sekä 2 sähköpostia sekä puhelin. Mutta tää on varmin keinon keskustella.

        Oikeastaan 6 . Koska siellä yhdessä on 2 tiliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Harmi kun mulla ei ole kuin 5 sovellusta johon voi lähettää viestin. Sekä 2 sähköpostia sekä puhelin. Mutta tää on varmin keinon keskustella.

        Täällä vaan on yleensä aika mahdoton tietää, kenen kanssa puhelee, kun samanlaisia kirjoittajia on niin paljon. Jos hän tänne kirjoittaa juttuja, niin sitten ei varmaan saa niitä syystä tai toisesta muualla sanottua. Molemmat sitten vaan jököttää poteroissaan, eikä kumpikaan lähetä viestiä. Itse otin viimein riskin ja lähetin viestiä, vaikka vastaus pelottaakin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä vaan on yleensä aika mahdoton tietää, kenen kanssa puhelee, kun samanlaisia kirjoittajia on niin paljon. Jos hän tänne kirjoittaa juttuja, niin sitten ei varmaan saa niitä syystä tai toisesta muualla sanottua. Molemmat sitten vaan jököttää poteroissaan, eikä kumpikaan lähetä viestiä. Itse otin viimein riskin ja lähetin viestiä, vaikka vastaus pelottaakin paljon.

        Tai no eniten oletan kyllä, etten saa häneltä enää vastausta, mikä sattuu kyllä vielä enemmän.


    • Anonyymi

      Jääkö Saariluoma eläkkeelle ennen kuin homefrontin uusinnat loppuvat?

      • Anonyymi

        Ikinä kuullutkaan koko homefrontista.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Teuvoko?

      • Anonyymi

        Ei Ismael.


    • Anonyymi

      Jatketaanko siitä mikä kesken silloin jäi?

      • Anonyymi

        Jatka vaan. Mä meen nukkumaan.


    • Anonyymi

      Sitä miettii mihin kykenee ja riittää. Ja mitä se edes tarkoittaa että joku huolii tai ei. Ja sen lisäksi sitä yön mataessa sitä kohtaa tuttuja ratsumiehiä niistä hiljaisista apokalypseistä, jotka tapahtuvat auringn mentyä mailleen. Kaikki on ikuisesti suistumassa kaaokseen. Sitä on liikaa kaikkea eikä mitään.

      • Anonyymi

        Mä kykene ja riitä mihinkää.


    • Anonyymi

      Sepä hyvä Ehkäpä pääsette samalle osastolle

      • Anonyymi

        Mä kyllä miettinyt että onkohan mun pakko kohta lähteä päivystykseen. Koskee vain koko ajan. Tää ei ole enää normaalia. Itkenyt nyt aamun. Niin eihän sitä tiedä ketä siellä on. Vaihtelua ees sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä miettinyt että onkohan mun pakko kohta lähteä päivystykseen. Koskee vain koko ajan. Tää ei ole enää normaalia. Itkenyt nyt aamun. Niin eihän sitä tiedä ketä siellä on. Vaihtelua ees sekin.

        Mihin sinuun koskee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä miettinyt että onkohan mun pakko kohta lähteä päivystykseen. Koskee vain koko ajan. Tää ei ole enää normaalia. Itkenyt nyt aamun. Niin eihän sitä tiedä ketä siellä on. Vaihtelua ees sekin.

        Emme törmää tänään päivystyksessä, joten voit huoletta sinne mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sinuun koskee?

        Syvälle sydämeen koskee. Oi kelle sen kertoisin. . No Ei. Helpointa sanoa että maha on ainut paikka mihin ei tunnu koskevan tällä hetkellä. Kaipa tää hellittää. Väsyttää vaan ihan hirveästi. Ja lääkkeet ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme törmää tänään päivystyksessä, joten voit huoletta sinne mennä.

        En mä nyt sua pelkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syvälle sydämeen koskee. Oi kelle sen kertoisin. . No Ei. Helpointa sanoa että maha on ainut paikka mihin ei tunnu koskevan tällä hetkellä. Kaipa tää hellittää. Väsyttää vaan ihan hirveästi. Ja lääkkeet ei auta.

        No mulla taas koskee mahaan. Eli voidaan täydentää toisiamme.
        No mutta, jos joka paikkaan koskee ja lääke ei auta, niin kyllä tarttee lääkäri varata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla taas koskee mahaan. Eli voidaan täydentää toisiamme.
        No mutta, jos joka paikkaan koskee ja lääke ei auta, niin kyllä tarttee lääkäri varata.

        Pitää vissii jos ei nyt ala helittää tän päivän aikana. Mua kun ei meinaa kirveelläkään saada lääkäriin. Oon niissä joutunut niin paljon joskus käymään. Että en kyllä nykyään mene jos ei ole ihan pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla taas koskee mahaan. Eli voidaan täydentää toisiamme.
        No mutta, jos joka paikkaan koskee ja lääke ei auta, niin kyllä tarttee lääkäri varata.

        Ainii. Toivottavasti masukipu helpottaa pian. Meen nyt päikkäreille .


    • Anonyymi

      "Kerro huolesi? Oon nyt tunnistanut että joku mua täällä kaipaa."

      Minuapas!

      Minäkin olen sekopää narsisti!!!

      • Anonyymi

        Sua kukaan kaipaa. Minä en ole millään tavalla sekopää narsisti.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe