Mersuista ja niiden moottoreista.

Anonyymi-ap

Kympille vielä heti tähän alkuun innoittavista kuvistaan, kiitos.

Pahoittelen ettei minulla nyt ole aikaa tarkistaa, että ovatko kuvat jo poistettu.

Kirjoitin kuitenkin näin:

"Hieno Mersu sulla Kymppi.
Toisin kuin joku, en ole kateellinen.
Päinvastoin, hienoa että sulla moinen vekotin siellä."

Minua jäi nyt Kymppi mietityttämään, että mikä "perusmoottori" on vekottimessasi?

Ns. Mersumieheksi itseäni en itse luokittele. Vaikka hyviä kokemuksia näistä. Usein olen valinnoissani kuitenkin kääntynyt vastaavien saksalaisien tuotteisiin. Syystä tai toisesta. Ehkäpä jostakin kummallisesta, ei järjellä selitettävästä syystä, olen yhä se Bemarikari ja ikuinen amis?

14

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perässä lukee C63 S joten googletettuna muutaman vuoden vanha:

      Mercedes-Benz C 63 S AMG 4.0 V8 Bi-Turbo AMG
      Turvallisuus
      Adaptiiviset ajovalot
      Ajonvakautusjärjestelmä
      Isofix-valmius
      Kaarrevalot
      Käynnistyksenesto
      LED-ajovalot
      Luistonestojärjestelmä
      Lukkiutumattomat jarrut (ABS)
      Mäkilähtöavustin
      Turvatyynyt
      Varashälytin
      Sisätilat ja mukavuudet
      Ajotietokone
      Ilmastointi: Automaattinen
      Katon avausmekanismi: Sähköinen
      Keskuslukitus: Kaukosäätöinen
      Nahkaverhoilu
      Navigointijärjestelmä
      Nopeusrajoitus -tunnistin
      Ohjaustehostin
      Penkinlämmittimet
      Peruutuskamera: Kamera takana
      Pysäköintitutka
      Rengaspainevalvonta -järjestelmä
      Start-stop-järjestelmä
      Sähkökäyttöiset ikkunat
      Sähköpeilit
      Sähkösäätöiset istuimet
      Sähkötoiminen takaluukku
      Urheiluistuimet
      Vakionopeudensäädin
      Elektroniikka
      Head-Up-näyttö
      Äänentoistojärjestelmä: CD-soitin+Radio+Bluetooth
      Kevytmetallivanteet
      Lasikatto
      Monitoimiohjauspyörä
      Sadetunnistin
      Turbo
      Urheilullinen alusta

      Tekniset tiedot
      Teho: 375 kW / 510 Hv
      CO2-päästöt: 196 g/km
      Henkilömäärä: 5
      Ovien lkm: 5
      Kulutus:
      Kaupunki: 10.0 l/100km
      Maantie: 6.0 l/100km
      Yhdistetty: 8.0 l/100km
      Omamassa: 1 800 kg
      Kokonaismassa: 2 240 kg
      Kiihdytykset:
      0-100 km/h (s): 3.9
      0-160 km/h (s): 8.1
      0-200 km/h (s): 12.8
      0-300 km/h (s): 55.8

      Hinta riippuen vuosimallista Suomessa 65-115 donaa. Sähköiselle luvataan 3,3s 0-100kmh. Bensavehkeiden hinnat tulee rytinällä alas.

      • Anonyymi

        Hulppee haavemeba kun saa jonkun googlettamaan kaikki tiedot ... kuten Ovien lkm: 5.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulppee haavemeba kun saa jonkun googlettamaan kaikki tiedot ... kuten Ovien lkm: 5.

        Elä sinä huoli Bumba nuori, paljonkos kyyneleet hyödyttää? Eivät ne surut suremalla lopu, on tanssi ja laulu tärkeämpää. Eikä autotkaan ole sanojesi mukaan kehittyneet laisinkaan 1972 mallin Ladan jälkeen, jota kutsuit nimellä "Kuningasauto". Miksi siis turhaan kadehtia, oli haaveita tai ei.
        https://www.youtube.com/watch?v=ERyx7NCcZsw
        Maailman tiet niin mutkaiset
        kivistä rakennetaan
        kuka hullu kiviä kengissään
        mukanaan käy kantamaan?

        Turhaa huoli huomisesta,
        se saapuu aikanaan
        uudet murheet surulliset
        varmasti mukanaan

        Kenties vain valehtelen,
        kenties olen ylpeä
        mutta eihän pelkkää vettä
        ole elämä

        Älä sinä huoli
        tyttö nuori
        paljonkos kyyneleet
        hyödyttää?
        Eivät ne surut suremalla lopu,
        on tanssi ja laulu tärkeämpää
        (tanssi ja laulu tärkeämpää)

        Jos leipäsi muruina maailmalla
        ja viinisi katkeraa
        Älä sinä tyttö kesken heitä,
        on myös parempaa
        Usko, toivo ja omista pois
        mikä sinun on?
        Luovu ilman katkeruutta
        siitä mikä on tarpeeton

        Laulut on luotu laulettaviksi,
        lintuina lentämään
        Etsimme löytääksemme tarkoituksen
        elämään


      • Anonyymi

        Tähän sammui johtotähti, kävelemään jätkä lähti.


    • Anonyymi

      Minä parturoin vaimoni moimoin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Minä annoin kerran... tutun kampaajan, värjätä หนวด karvojeni lisäksi hiukseni, niin... niin, niin mustiksi, kuin madollista. Voin vakuuttaa, hauskaa ollen meillä, ja sitten tasokkaassa yökerhossa ...kerronko... arvaatteko mitä?


    • Anonyymi

      Lasikatto ja 5 ovea.

      Idioottimaista kopioida tuollaista vaan nuollakseen Trollia 2010 ja sitten mitä lukea taasen saattaa.

      • Anonyymi

        Haluatko sensukka tietää mikä on idiotismin huippu.
        Se ei ole kopio mersun teknsisistä tiedoista nettiautosta, vaan se että sadasta ekasta aloituksesta tällä matkailusivustolla 80kpl on sinun tekemiäsi ja 76 niistä aloituksistasi käsittelee nimimerkkiä 2010. Mitä luulet onkohan hän pikkuisen päässyt ihosi alle....?

        Kun huomaat että joitakin viestiketjuja on katsottu jopa 600 eri IP-osoitteesta ja sinä vastaat kaikista aloituksista ja kirjoituksista vähintään 80%, niin oletko yhtään miettinyt että kellä täällä riivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sensukka tietää mikä on idiotismin huippu.
        Se ei ole kopio mersun teknsisistä tiedoista nettiautosta, vaan se että sadasta ekasta aloituksesta tällä matkailusivustolla 80kpl on sinun tekemiäsi ja 76 niistä aloituksistasi käsittelee nimimerkkiä 2010. Mitä luulet onkohan hän pikkuisen päässyt ihosi alle....?

        Kun huomaat että joitakin viestiketjuja on katsottu jopa 600 eri IP-osoitteesta ja sinä vastaat kaikista aloituksista ja kirjoituksista vähintään 80%, niin oletko yhtään miettinyt että kellä täällä riivaa?

        Tiedäppä nyt sitten tuota mikä on dingdong mutta jos avomersu lasikatolla ja viidellä ovella miellyttää, niin ei muuta kuin osamaksupirssi alle ja baanalle niin että amisviikset hulmuaa raikkaassa tuulenvireessä kun lataa menemään 300 km/h vaikkapa "Stadin" ja Lahden väliä.


    • Anonyymi

      Morjens Kymppi ja moi moi moi muillekin seuraajilleen.

      Aloitukseen viitaten ensinnäkin tässä tämä kuva https://imgbb.com/7kbfJJt mikä minua innosti kyselemään Mersun "perusmoottorista".

      Varjoista viis, mutta nyt siis...

      Tuossa kuvassa, kuinka(!) sattuikaan, näyttäisi olevan yläoikealla hopeanuolen värinen MB ML auto.

      Tämä taas on, on nyt, minulle sellainen... Déjà vu vi++u juttu.

      Kellit keleleineen täällä Suomessa ovat ollen mitä ovat olleet, ja sähkölaskua pukkaa, vi++tu.

      Näin unta mustasta Mercedes-Benz ML 63 AMG autosta. Pakoäänet olivat... jumalattoman kauniit. Selailin sitten tarjontaa täällä Suomessa, ja nyt sitten tuollainen neliveto, vi++u vilahtaa ohi, tuossa Kympin kuvassa.

      Googletin. Vi++tu mistään pikku sähkö kiisseleistä.

      Se on toi neliveto ja kuskinpaikka korkealla. Tuo moottori, mitä haen, on itseasiassa AMG:n ensimmäinen itsetekemä moottori, joka RaceCar käyttöön suunniteltu, ja vapaasti hengittävä. Ja jumankekka tollanen möhköfantti, ei uskoa naapurin Antti saata, alle Femman!

      Näitä etuveto hydriri baska sähkö jne...riittää jo ...meidän perheessä... vaimolle juuri ostin. Voe wanha vi++u pöksy sentään, jos pakoputkien pauke vähänkin aiheuttaa vaivaantumista, niin siitä vaan sitten vaimokin vaihtoon....

      • Anonyymi

        Katalat kelit.


    • Anonyymi

      Mersu Pattayalla on yhtä harvinainen ilmestys kuin viisas insinööri Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe