Kympille vielä heti tähän alkuun innoittavista kuvistaan, kiitos.
Pahoittelen ettei minulla nyt ole aikaa tarkistaa, että ovatko kuvat jo poistettu.
Kirjoitin kuitenkin näin:
"Hieno Mersu sulla Kymppi.
Toisin kuin joku, en ole kateellinen.
Päinvastoin, hienoa että sulla moinen vekotin siellä."
Minua jäi nyt Kymppi mietityttämään, että mikä "perusmoottori" on vekottimessasi?
Ns. Mersumieheksi itseäni en itse luokittele. Vaikka hyviä kokemuksia näistä. Usein olen valinnoissani kuitenkin kääntynyt vastaavien saksalaisien tuotteisiin. Syystä tai toisesta. Ehkäpä jostakin kummallisesta, ei järjellä selitettävästä syystä, olen yhä se Bemarikari ja ikuinen amis?
Mersuista ja niiden moottoreista.
14
165
Vastaukset
- Anonyymi
Perässä lukee C63 S joten googletettuna muutaman vuoden vanha:
Mercedes-Benz C 63 S AMG 4.0 V8 Bi-Turbo AMG
Turvallisuus
Adaptiiviset ajovalot
Ajonvakautusjärjestelmä
Isofix-valmius
Kaarrevalot
Käynnistyksenesto
LED-ajovalot
Luistonestojärjestelmä
Lukkiutumattomat jarrut (ABS)
Mäkilähtöavustin
Turvatyynyt
Varashälytin
Sisätilat ja mukavuudet
Ajotietokone
Ilmastointi: Automaattinen
Katon avausmekanismi: Sähköinen
Keskuslukitus: Kaukosäätöinen
Nahkaverhoilu
Navigointijärjestelmä
Nopeusrajoitus -tunnistin
Ohjaustehostin
Penkinlämmittimet
Peruutuskamera: Kamera takana
Pysäköintitutka
Rengaspainevalvonta -järjestelmä
Start-stop-järjestelmä
Sähkökäyttöiset ikkunat
Sähköpeilit
Sähkösäätöiset istuimet
Sähkötoiminen takaluukku
Urheiluistuimet
Vakionopeudensäädin
Elektroniikka
Head-Up-näyttö
Äänentoistojärjestelmä: CD-soitin+Radio+Bluetooth
Kevytmetallivanteet
Lasikatto
Monitoimiohjauspyörä
Sadetunnistin
Turbo
Urheilullinen alusta
Tekniset tiedot
Teho: 375 kW / 510 Hv
CO2-päästöt: 196 g/km
Henkilömäärä: 5
Ovien lkm: 5
Kulutus:
Kaupunki: 10.0 l/100km
Maantie: 6.0 l/100km
Yhdistetty: 8.0 l/100km
Omamassa: 1 800 kg
Kokonaismassa: 2 240 kg
Kiihdytykset:
0-100 km/h (s): 3.9
0-160 km/h (s): 8.1
0-200 km/h (s): 12.8
0-300 km/h (s): 55.8
Hinta riippuen vuosimallista Suomessa 65-115 donaa. Sähköiselle luvataan 3,3s 0-100kmh. Bensavehkeiden hinnat tulee rytinällä alas.- Anonyymi
Hulppee haavemeba kun saa jonkun googlettamaan kaikki tiedot ... kuten Ovien lkm: 5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hulppee haavemeba kun saa jonkun googlettamaan kaikki tiedot ... kuten Ovien lkm: 5.
Elä sinä huoli Bumba nuori, paljonkos kyyneleet hyödyttää? Eivät ne surut suremalla lopu, on tanssi ja laulu tärkeämpää. Eikä autotkaan ole sanojesi mukaan kehittyneet laisinkaan 1972 mallin Ladan jälkeen, jota kutsuit nimellä "Kuningasauto". Miksi siis turhaan kadehtia, oli haaveita tai ei.
https://www.youtube.com/watch?v=ERyx7NCcZsw
Maailman tiet niin mutkaiset
kivistä rakennetaan
kuka hullu kiviä kengissään
mukanaan käy kantamaan?
Turhaa huoli huomisesta,
se saapuu aikanaan
uudet murheet surulliset
varmasti mukanaan
Kenties vain valehtelen,
kenties olen ylpeä
mutta eihän pelkkää vettä
ole elämä
Älä sinä huoli
tyttö nuori
paljonkos kyyneleet
hyödyttää?
Eivät ne surut suremalla lopu,
on tanssi ja laulu tärkeämpää
(tanssi ja laulu tärkeämpää)
Jos leipäsi muruina maailmalla
ja viinisi katkeraa
Älä sinä tyttö kesken heitä,
on myös parempaa
Usko, toivo ja omista pois
mikä sinun on?
Luovu ilman katkeruutta
siitä mikä on tarpeeton
Laulut on luotu laulettaviksi,
lintuina lentämään
Etsimme löytääksemme tarkoituksen
elämään - Anonyymi
Tähän sammui johtotähti, kävelemään jätkä lähti.
- Anonyymi
Minä parturoin vaimoni moimoin.
- Anonyymi
Minä annoin kerran... tutun kampaajan, värjätä หนวด karvojeni lisäksi hiukseni, niin... niin, niin mustiksi, kuin madollista. Voin vakuuttaa, hauskaa ollen meillä, ja sitten tasokkaassa yökerhossa ...kerronko... arvaatteko mitä?
- Anonyymi
Lasikatto ja 5 ovea.
Idioottimaista kopioida tuollaista vaan nuollakseen Trollia 2010 ja sitten mitä lukea taasen saattaa.- Anonyymi
Haluatko sensukka tietää mikä on idiotismin huippu.
Se ei ole kopio mersun teknsisistä tiedoista nettiautosta, vaan se että sadasta ekasta aloituksesta tällä matkailusivustolla 80kpl on sinun tekemiäsi ja 76 niistä aloituksistasi käsittelee nimimerkkiä 2010. Mitä luulet onkohan hän pikkuisen päässyt ihosi alle....?
Kun huomaat että joitakin viestiketjuja on katsottu jopa 600 eri IP-osoitteesta ja sinä vastaat kaikista aloituksista ja kirjoituksista vähintään 80%, niin oletko yhtään miettinyt että kellä täällä riivaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko sensukka tietää mikä on idiotismin huippu.
Se ei ole kopio mersun teknsisistä tiedoista nettiautosta, vaan se että sadasta ekasta aloituksesta tällä matkailusivustolla 80kpl on sinun tekemiäsi ja 76 niistä aloituksistasi käsittelee nimimerkkiä 2010. Mitä luulet onkohan hän pikkuisen päässyt ihosi alle....?
Kun huomaat että joitakin viestiketjuja on katsottu jopa 600 eri IP-osoitteesta ja sinä vastaat kaikista aloituksista ja kirjoituksista vähintään 80%, niin oletko yhtään miettinyt että kellä täällä riivaa?Tiedäppä nyt sitten tuota mikä on dingdong mutta jos avomersu lasikatolla ja viidellä ovella miellyttää, niin ei muuta kuin osamaksupirssi alle ja baanalle niin että amisviikset hulmuaa raikkaassa tuulenvireessä kun lataa menemään 300 km/h vaikkapa "Stadin" ja Lahden väliä.
- Anonyymi
Morjens Kymppi ja moi moi moi muillekin seuraajilleen.
Aloitukseen viitaten ensinnäkin tässä tämä kuva https://imgbb.com/7kbfJJt mikä minua innosti kyselemään Mersun "perusmoottorista".
Varjoista viis, mutta nyt siis...
Tuossa kuvassa, kuinka(!) sattuikaan, näyttäisi olevan yläoikealla hopeanuolen värinen MB ML auto.
Tämä taas on, on nyt, minulle sellainen... Déjà vu vi++u juttu.
Kellit keleleineen täällä Suomessa ovat ollen mitä ovat olleet, ja sähkölaskua pukkaa, vi++tu.
Näin unta mustasta Mercedes-Benz ML 63 AMG autosta. Pakoäänet olivat... jumalattoman kauniit. Selailin sitten tarjontaa täällä Suomessa, ja nyt sitten tuollainen neliveto, vi++u vilahtaa ohi, tuossa Kympin kuvassa.
Googletin. Vi++tu mistään pikku sähkö kiisseleistä.
Se on toi neliveto ja kuskinpaikka korkealla. Tuo moottori, mitä haen, on itseasiassa AMG:n ensimmäinen itsetekemä moottori, joka RaceCar käyttöön suunniteltu, ja vapaasti hengittävä. Ja jumankekka tollanen möhköfantti, ei uskoa naapurin Antti saata, alle Femman!
Näitä etuveto hydriri baska sähkö jne...riittää jo ...meidän perheessä... vaimolle juuri ostin. Voe wanha vi++u pöksy sentään, jos pakoputkien pauke vähänkin aiheuttaa vaivaantumista, niin siitä vaan sitten vaimokin vaihtoon....- Anonyymi
Katalat kelit.
- Anonyymi
Mersu Pattayalla on yhtä harvinainen ilmestys kuin viisas insinööri Suomessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912386Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5681808- 91533
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3968Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967