Tekeväsi jotain muutakin kuin hiipiä mun selän taakse pimeässä 😉? Itse olen miettinyt kaikenlaista. Missä saan olla sun kanssa kaikessa rauhassa? Haluatko olla mun kanssa jo kahdestaan, uskallatko? Haluan tietää mitä haluat ja mitä ajattelet. Tuu jo jutustelee mun kanssa. Olen ikävöinyt sua hmm.. 4 kk.
Oletko ajatellut
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tule sinä esittämään asiasi, senkin julkea huora.
T.ei minulla ole mitään asiaa
Ps.minä kyllä hoidan tuntitaksasi minuutilleen....
?
Rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://m.youtube.com/watch?v=w1jwSEqqTvQ- Anonyymi
Ok kivat sullekki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok kivat sullekki!
Juha mä oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha mä oon.
No hello Juha. Vaikutat idiootilta.
- Anonyymi
Oletko rölli joku murhaaja vai raiskaaja?
Vai miks naiset pelkää kahden sun kaa oloo?
Tuskin sentään neitsyttä kaipaat joka hihittää poikabakteereja ja juoksee karkuun?
Siis ettei oo ihan ala-asteen kakrumeininkiä tää naisen ja miehen samassa tilassa kahden olo?
T: Karoliina- Anonyymi
Ihan väärä osoite sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan väärä osoite sulla.
Tossa on asiasta juttu mutta tyttöbakteerina
https://youtu.be/y51WTice_qc
T: Karoliina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossa on asiasta juttu mutta tyttöbakteerina
https://youtu.be/y51WTice_qc
T: KaroliinaNot interested
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Not interested
Älä viitsi! Kokeneet aikuiset hinkuu päästä ihastuksen lähelle, eikä juokse tyttö ja poikabakteerisia karkuun
Oot joku kokematon neitsyt!
T: Karoliina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi! Kokeneet aikuiset hinkuu päästä ihastuksen lähelle, eikä juokse tyttö ja poikabakteerisia karkuun
Oot joku kokematon neitsyt!
T: KaroliinaOlen juu
- Anonyymi
Oliko hiojen nosto vastaus mun palstalla olleeseen kysymykseen? ;)
- Anonyymi
Hiojen nosto?
- Anonyymi
Kiinnostaa että missä oltaisiin pimeässä? :D
- Anonyymi
Kellarissa. Aitoriitta puuma 60 v haluu nussii pohtia miestä 30 v kellarissa salaa ettei ritulin rypyt näy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2539484Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1527712K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1545301Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1524973PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *594680Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko1054350Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1364194- 1712025
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91879Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2901666