Tekeväsi jotain muutakin kuin hiipiä mun selän taakse pimeässä 😉? Itse olen miettinyt kaikenlaista. Missä saan olla sun kanssa kaikessa rauhassa? Haluatko olla mun kanssa jo kahdestaan, uskallatko? Haluan tietää mitä haluat ja mitä ajattelet. Tuu jo jutustelee mun kanssa. Olen ikävöinyt sua hmm.. 4 kk.
Oletko ajatellut
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tule sinä esittämään asiasi, senkin julkea huora.
T.ei minulla ole mitään asiaa
Ps.minä kyllä hoidan tuntitaksasi minuutilleen....
?
Rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://m.youtube.com/watch?v=w1jwSEqqTvQ- Anonyymi
Ok kivat sullekki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok kivat sullekki!
Juha mä oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha mä oon.
No hello Juha. Vaikutat idiootilta.
- Anonyymi
Oletko rölli joku murhaaja vai raiskaaja?
Vai miks naiset pelkää kahden sun kaa oloo?
Tuskin sentään neitsyttä kaipaat joka hihittää poikabakteereja ja juoksee karkuun?
Siis ettei oo ihan ala-asteen kakrumeininkiä tää naisen ja miehen samassa tilassa kahden olo?
T: Karoliina- Anonyymi
Ihan väärä osoite sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan väärä osoite sulla.
Tossa on asiasta juttu mutta tyttöbakteerina
https://youtu.be/y51WTice_qc
T: Karoliina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossa on asiasta juttu mutta tyttöbakteerina
https://youtu.be/y51WTice_qc
T: KaroliinaNot interested
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Not interested
Älä viitsi! Kokeneet aikuiset hinkuu päästä ihastuksen lähelle, eikä juokse tyttö ja poikabakteerisia karkuun
Oot joku kokematon neitsyt!
T: Karoliina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi! Kokeneet aikuiset hinkuu päästä ihastuksen lähelle, eikä juokse tyttö ja poikabakteerisia karkuun
Oot joku kokematon neitsyt!
T: KaroliinaOlen juu
- Anonyymi
Oliko hiojen nosto vastaus mun palstalla olleeseen kysymykseen? ;)
- Anonyymi
Hiojen nosto?
- Anonyymi
Kiinnostaa että missä oltaisiin pimeässä? :D
- Anonyymi
Kellarissa. Aitoriitta puuma 60 v haluu nussii pohtia miestä 30 v kellarissa salaa ettei ritulin rypyt näy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa605376Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2573594Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2873496Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot403303Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3022710Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi3312008Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun721997En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1461852Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm371465- 1201205