Tekeväsi jotain muutakin kuin hiipiä mun selän taakse pimeässä 😉? Itse olen miettinyt kaikenlaista. Missä saan olla sun kanssa kaikessa rauhassa? Haluatko olla mun kanssa jo kahdestaan, uskallatko? Haluan tietää mitä haluat ja mitä ajattelet. Tuu jo jutustelee mun kanssa. Olen ikävöinyt sua hmm.. 4 kk.
Oletko ajatellut
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tule sinä esittämään asiasi, senkin julkea huora.
T.ei minulla ole mitään asiaa
Ps.minä kyllä hoidan tuntitaksasi minuutilleen....
?
Rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://m.youtube.com/watch?v=w1jwSEqqTvQ- Anonyymi
Ok kivat sullekki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok kivat sullekki!
Juha mä oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha mä oon.
No hello Juha. Vaikutat idiootilta.
- Anonyymi
Oletko rölli joku murhaaja vai raiskaaja?
Vai miks naiset pelkää kahden sun kaa oloo?
Tuskin sentään neitsyttä kaipaat joka hihittää poikabakteereja ja juoksee karkuun?
Siis ettei oo ihan ala-asteen kakrumeininkiä tää naisen ja miehen samassa tilassa kahden olo?
T: Karoliina- Anonyymi
Ihan väärä osoite sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan väärä osoite sulla.
Tossa on asiasta juttu mutta tyttöbakteerina
https://youtu.be/y51WTice_qc
T: Karoliina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossa on asiasta juttu mutta tyttöbakteerina
https://youtu.be/y51WTice_qc
T: KaroliinaNot interested
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Not interested
Älä viitsi! Kokeneet aikuiset hinkuu päästä ihastuksen lähelle, eikä juokse tyttö ja poikabakteerisia karkuun
Oot joku kokematon neitsyt!
T: Karoliina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi! Kokeneet aikuiset hinkuu päästä ihastuksen lähelle, eikä juokse tyttö ja poikabakteerisia karkuun
Oot joku kokematon neitsyt!
T: KaroliinaOlen juu
- Anonyymi
Oliko hiojen nosto vastaus mun palstalla olleeseen kysymykseen? ;)
- Anonyymi
Hiojen nosto?
- Anonyymi
Kiinnostaa että missä oltaisiin pimeässä? :D
- Anonyymi
Kellarissa. Aitoriitta puuma 60 v haluu nussii pohtia miestä 30 v kellarissa salaa ettei ritulin rypyt näy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1674015Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3812949Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12249Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k502160Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll161864No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111785Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1671391- 931263
Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel21256Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu961134