Haluan sua

Miks tää tunne ei mene ohi? Tuskainen olo, oot mielessä erittäin paljon. En vaan voi tehdä asialle mitään, enkä tiedä muuttaako se jotain jos saisin sua edes kerran.
753884
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 75

Vanhimmat

Haluan myös sinua. Ota yhteys heti, olen mukana :)

Äänestä
  • 🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­N­y­­m­f­­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17718113l

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Äänestä

Saisin sua? Kuulostaa pa*etukselta. Sen voi purkaa kuka vaan.

Äänestä
  • Nauroin kans tuota "saisin sua" 😆 Kuulostaa joltain lahkon sisäiseltä kielletyltä suhteelta.

Äänestä

Miksi et voi tehdä asialle mitään?

Äänestä

No sittenhän se nähtäisiin jos mennään sänkyyn että miltä tuntuu sen jälkeen. Ei selviä kuin kokeilemalla.

Äänestä
  • Juuri näin. Voitko kirjoittaa mulle nyt, oon yksin

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Juuri näin. Voitko kirjoittaa mulle nyt, oon yksin

Ps. puoliso ei ole kotona

Äänestä

Ei se muuta mitään kun sitten haluaa vaan lisää

Äänestä
  • Noh laita viestiä, niin keskustellaan asia. Minuakin vaivaa tämä

Äänestä

• Pettäjä

Äänestä

Niin minullakin nainen, yritetään edes kerran, lähetä texti-viesti ja tule.

Äänestä

Ensin tulee tutustua, sitten todennäköisesti enempään mahiksia.

Äänestä

Ihan mielenkiinnosta kun tässä ketjussa on että laita viestiä tai textaa ni mites se niinku oikeessa elämässä kirjautuisi: "Mo! Luin tuolta suomi24:sta et sä haluisit mun kaa Sitä niin mites ois?" Tämä oli vielä korrehtihko muotoilu.
Mitä luulette että olisiko vastaanottaja ilahtunut vai kelaisiko mahd että mikäs riemuidiootti siellä kirjoittelee.

Äänestä
  • 😂😂😂😂

Äänestä

• Totta niin siinä kävisi, tänne kirjottaminen on muutenkin epätoivoista, mut pakko johonkin kertoa, kun ei voi sanoa tästä kenellekkään. Eipä silti helpota oloa tämäkään, parempi vaan ku sais unohdettua kaikki ja keskittyisi johonkin muuhun kun omaan kiimaansa.

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Totta niin siinä kävisi, tänne kirjottaminen on muutenkin epätoivoista, mut pakko johonkin kertoa, kun ei voi sanoa tästä kenellekkään. Eipä silti helpota oloa tämäkään, parempi vaan ku sais unohdettua kaikki ja keskittyisi johonkin muuhun kun omaan kiimaansa.

Miksi ei voi kertoa?

Äänestä

Totta niin siinä kävisi, tänne kirjottaminen on muutenkin epätoivoista, mut pakko johonkin kertoa, kun ei voi sanoa tästä kenellekkään. Eipä silti helpota oloa tämäkään, parempi vaan ku sais unohdettua kaikki ja keskittyisi johonkin muuhun kun omaan kiimaansa.

Kerro millä alueella vaikutat niin otan yhteyden jos osuu sama alue

Äänestä

• Mahdollisesti jos olisi järjellä varustettu viestin vastaanottaja kehottaisi lopettamaan olettaisin että noissa kohti saattaisi onnistua jo hoitoon ohjauskin poliisin toimesta meinaan melkosena idioottina voi ainakin pitää ihmistä joka täältä luulee voivansa aidosti erottaa jonkun ellei si jo tunne toisen kirjoitustyyliä paremmin kui omat taskusa

Äänestä

Omin käsin onneen on kai tuon kiiman suhteen yksinkertaisin tapa ainakin naisille mitä olen naisten kanssa asiasta keskustellu ni ei monikaan mies saa naista edes tulemaan yhdenillansuhteessa

Äänestä

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Omin käsin onneen on kai tuon kiiman suhteen yksinkertaisin tapa ainakin naisille mitä olen naisten kanssa asiasta keskustellu ni ei monikaan mies saa naista edes tulemaan yhdenillansuhteessa

No ei se kyllä auta kun vaan sen hetken.

Äänestä

Minäkin haluan mies toissavuoden. :)

Äänestä

Ätmiansa, luvataan pillua mutta odottaakin turpakäräjä epäilyttävää

Äänestä
  • Terotan jo veistä 🤣

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Terotan jo veistä 🤣

Mihin veistä turpakäräjillä tarttitaan jos rällää käytät teroittamiseen ei kestä edes kauan terävänä

Äänestä

Voidaan miettiä että sait minua jo kerran ja se oli aivan kamala kokemus. Kun tietää että ajatus on parempi kuin käytäntö niin tietää että tunne ei ole aito vaan perustuu mielikuvaan.

Äänestä
  • Mä en ole saanut muutakun sormituntumaa ja se jo vei mut ihan omiin latauksiin😂 en ole ap mutta tää sama otsikko vois olla multa 🤔

Äänestä

• Mun kohral täl kyläl ei tiedä kun yks nainen kumpi oli parempi ajatus vai käytäntö muutoin si taas olen sanonu et mä tiedä mitä naiset tai miehet sen enempää musta valehtelee eikä mua itseä kiinnosta jos ei usko et mä puhun totta ni ei ol mun ongelma vain olemalla totuuden mukainen voi olla rehellinen itse itselleen mu jos valehtelee jo itse itselleen pystyykö olemaan rehellinen kenellekään

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Mä en ole saanut muutakun sormituntumaa ja se jo vei mut ihan omiin latauksiin😂 en ole ap mutta tää sama otsikko vois olla multa 🤔

Mä olen tuosta joskus maininnu et pitää ol jo miehes vikaa jos pääs sormituntumalle mu silti jäi ilman 🙃🤔

Äänestä

Kullista?

Äänestä

E. Ota yhteys

Äänestä
  • En. Kun sä et pääse yli muutoin.

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

En. Kun sä et pääse yli muutoin.

Kerta ja sitte pääsen. Oot tosi kaunis :)

Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei. En ole kenenkään seksilelu. Jos ei ole muuta annettavaa niin vastaus on ei. 😐

Äänestä

Mä voisin olla lelukin :)

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

En. Kun sä et pääse yli muutoin.

Vai ekkönä mahtane itse päästä yli hänestä tuskimpa tuo ny kuitee oli se keneksi häntä luulit ellette si ole tätä kautta treffanneetkin

Äänestä

Tilaat hänen näköisen realdoll seksinuken ni voit kuvitella naivasi häntä helpompaa yhteen aikaan ne ei maksanu kun noin viis donaa tätä nykyjä en tiedä kun en ol tsekan kuinka ovat muuttuneet mahdollisten käyttäjäkokemusten myötä

Äänestä

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Mä voisin olla lelukin :)

Etsit jonkun narsismiin taipuvaisen ni etköhän sä leluksi piäsö

Äänestä

• Viis kirjainta? Sun nimessä kolme?

Äänestä

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Vai ekkönä mahtane itse päästä yli hänestä tuskimpa tuo ny kuitee oli se keneksi häntä luulit ellette si ole tätä kautta treffanneetkin

No,no,no, you are so wrong

Äänestä

Siksi että sää rakastat mua! Ja ei, se ei helpottaisi tilannetta. Kerran pantais niin oisit ikuisesti koukussa.

Äänestä
  • Niin rakastankin...ja haluan! Voi kun tietäisit mitä kaikkea oon ajatellut.

Äänestä

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Niin rakastankin...ja haluan! Voi kun tietäisit mitä kaikkea oon ajatellut.

No can do. I'm married if you don't remember.

Äänestä

• Suuret sul on luulot ihtestäs

Äänestä

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Niin rakastankin...ja haluan! Voi kun tietäisit mitä kaikkea oon ajatellut.

Tuskin olis kovin tervettä tietää mitä toinen ajattelee tarvis luultavammin jo aika saatanan vahvan luonteen

Äänestä

• Anonyymi00048 kirjoitti:

Suuret sul on luulot ihtestäs

Tai sitten ei. 😐 Ikävä kyllä.

Äänestä

• Joo kyllä mä häntä ajattelen. Silti elämä jatkuu.
    En riudu enkä räydy. Palan sisäisesti.

Äänestä

Friikit.

Äänestä
  • Kaiks meittist on jollain taval friikki sä taidat ol friikki pahimmasta päästä ku toisia noi kärkkäästi arvostelet täällä kirjoitellen luultavasti luullen että ite olet joku vitun neiti täydellisyys

Äänestä

Lapsia tulossa. Varaa aikaa ja rahaa niiden elättämiseen.
Näin se luonto toimii. Ampiaisiakin houkuttaa väri ja tuoksu kukassa. Samalla se siementää kukan tietämättä mitä tapahtui.

Äänestä
  • Pitäskö sun si men paniikkiin elatusmaksu on pienempi paha halvemmaksi se tulee kun se lähivanhemman rooli noin lähtökohtaisesti kun mies harvemmin saa sitä lähivanhemman roolia vaikka sen itse haluaisikin

Äänestä

Tuota samaa se naapurin kissakin mourus viikkokaupalla.

sennyt tajuaa mutta että ihmiset tekee samaa, se on jo naurettavaa ja pöljää !

Äänestä

Ainahan sitä haluta saa mu turha haluta sellaista mihin ei ole edes mahdollisuutta

Äänestä
  • Samoilla ajatuksilla .turhaahan se on😞😊

Äänestä

Olen g mies ja sinä homppel

Äänestä

💀☠️💀

Äänestä

Jos olet noin avuton ja ymmärtämätön, et ansaitsekaan saada. Etsi tasollesi sopiva ihminen.

Äänestä

Miksi kiusat itseäsi haluillasi kuivtelmillasi? Varmasti ymmärrät halusi yksipuolista, jos olet tervejärkinen. Opetele lähtee pääsi sisäisistä ajatuksista ulos. Mene kirjastoon.Hihtää,kävelee, Asukastalot ovat mainioita kohtamispaikkoja,jos olet asialinen ihminen kuin talojen kerhohuoneet,Joissa aktivitettiä, Kirpputorit,vaikka et ostais mitään.Helsinki 27.1.23

Äänestä

Moro horo ei kiinnosta

Äänestä

Sinällään vaikeaa varmasti, kun osa ihmisistä ei haluaisi sitä kuulla, toki myös tilanteesta riippuen. Itselle sen voisi sanoa suoraan, eikä se haittaa tai kuulu muille. Toki siitä seuraisi todennäköisesti kohtelias kieltäytyminen (no yksi ihminen olisi ehdoton kyllä), joka voisi toisaalta johtaa muuten vaan tutustumiseen, kun kiinnostus on tullut selväksi. Tiedän kyllä myös ihmisiä, jotka hyppisivät ehdottelujen jälkeen seinille.

Äänestä

Onko meillä sama etunimien toinen kirjain?

Äänestä
  • On se

Äänestä

• Anonyymi00066 kirjoitti:

On se

Entä yhteisiä kirjaimia montako muita vaikka ei samassa kohdassa nimeä?

Äänestä

• Anonyymi00068 kirjoitti:

Entä yhteisiä kirjaimia montako muita vaikka ei samassa kohdassa nimeä?

Kaksi

Äänestä

• Anonyymi00069 kirjoitti:

Kaksi

Siis kolme yhteensä? Minulla ja hänellä naisella kaksi samaa.

Äänestä

• Anonyymi00069 kirjoitti:

Kaksi

Bingo

Äänestä

• Anonyymi00071 kirjoitti:

Bingo

Mistäpäin olet?

Äänestä

• Anonyymi00072 kirjoitti:

Mistäpäin olet?

Kerro sä?

Äänestä

• Anonyymi00073 kirjoitti:

Kerro sä?

Satakunta

Äänestä

• Anonyymi00074 kirjoitti:

Satakunta

Muhun sopii tämäkin

Äänestä

• Anonyymi00076 kirjoitti:

Muhun sopii tämäkin

Aih. No kerros lisää. Harrastatko salia,koiria vai tennistä.?

Äänestä

• Anonyymi00077 kirjoitti:

Aih. No kerros lisää. Harrastatko salia,koiria vai tennistä.?

Salia

Äänestä

• Anonyymi00079 kirjoitti:

Salia

Ok väärä vastaus. Et siis ole etsimäni koiraihminen.

Äänestä

Uusimaa 🙁

Äänestä
  • 😊 sama suunta

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Miks tää tunne ei mene ohi? Tuskainen olo, oot mielessä erittäin paljon. En vaan voi tehdä asialle mitään, enkä tiedä muuttaako se jotain jos saisin sua edes kerran.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu