Haluan sua

Anonyymi-ap

Miks tää tunne ei mene ohi? Tuskainen olo, oot mielessä erittäin paljon. En vaan voi tehdä asialle mitään, enkä tiedä muuttaako se jotain jos saisin sua edes kerran.

74

3054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluan myös sinua. Ota yhteys heti, olen mukana :)

    • Anonyymi

      Saisin sua? Kuulostaa pa*etukselta. Sen voi purkaa kuka vaan.

      • Anonyymi

        Nauroin kans tuota "saisin sua" 😆 Kuulostaa joltain lahkon sisäiseltä kielletyltä suhteelta.


    • Anonyymi

      Miksi et voi tehdä asialle mitään?

    • Anonyymi

      No sittenhän se nähtäisiin jos mennään sänkyyn että miltä tuntuu sen jälkeen. Ei selviä kuin kokeilemalla.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Voitko kirjoittaa mulle nyt, oon yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Voitko kirjoittaa mulle nyt, oon yksin

        Ps. puoliso ei ole kotona


    • Anonyymi

      Ei se muuta mitään kun sitten haluaa vaan lisää

      • Anonyymi

        Noh laita viestiä, niin keskustellaan asia. Minuakin vaivaa tämä


      • Anonyymi

        Pettäjä


    • Anonyymi

      Niin minullakin nainen, yritetään edes kerran, lähetä texti-viesti ja tule.

    • Anonyymi

      Ensin tulee tutustua, sitten todennäköisesti enempään mahiksia.

    • Anonyymi

      Ihan mielenkiinnosta kun tässä ketjussa on että laita viestiä tai textaa ni mites se niinku oikeessa elämässä kirjautuisi: "Mo! Luin tuolta suomi24:sta et sä haluisit mun kaa Sitä niin mites ois?" Tämä oli vielä korrehtihko muotoilu.
      Mitä luulette että olisiko vastaanottaja ilahtunut vai kelaisiko mahd että mikäs riemuidiootti siellä kirjoittelee.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Totta niin siinä kävisi, tänne kirjottaminen on muutenkin epätoivoista, mut pakko johonkin kertoa, kun ei voi sanoa tästä kenellekkään. Eipä silti helpota oloa tämäkään, parempi vaan ku sais unohdettua kaikki ja keskittyisi johonkin muuhun kun omaan kiimaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta niin siinä kävisi, tänne kirjottaminen on muutenkin epätoivoista, mut pakko johonkin kertoa, kun ei voi sanoa tästä kenellekkään. Eipä silti helpota oloa tämäkään, parempi vaan ku sais unohdettua kaikki ja keskittyisi johonkin muuhun kun omaan kiimaansa.

        Miksi ei voi kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta niin siinä kävisi, tänne kirjottaminen on muutenkin epätoivoista, mut pakko johonkin kertoa, kun ei voi sanoa tästä kenellekkään. Eipä silti helpota oloa tämäkään, parempi vaan ku sais unohdettua kaikki ja keskittyisi johonkin muuhun kun omaan kiimaansa.

        Kerro millä alueella vaikutat niin otan yhteyden jos osuu sama alue


      • Anonyymi

        Mahdollisesti jos olisi järjellä varustettu viestin vastaanottaja kehottaisi lopettamaan olettaisin että noissa kohti saattaisi onnistua jo hoitoon ohjauskin poliisin toimesta meinaan melkosena idioottina voi ainakin pitää ihmistä joka täältä luulee voivansa aidosti erottaa jonkun ellei si jo tunne toisen kirjoitustyyliä paremmin kui omat taskusa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta niin siinä kävisi, tänne kirjottaminen on muutenkin epätoivoista, mut pakko johonkin kertoa, kun ei voi sanoa tästä kenellekkään. Eipä silti helpota oloa tämäkään, parempi vaan ku sais unohdettua kaikki ja keskittyisi johonkin muuhun kun omaan kiimaansa.

        Omin käsin onneen on kai tuon kiiman suhteen yksinkertaisin tapa ainakin naisille mitä olen naisten kanssa asiasta keskustellu ni ei monikaan mies saa naista edes tulemaan yhdenillansuhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omin käsin onneen on kai tuon kiiman suhteen yksinkertaisin tapa ainakin naisille mitä olen naisten kanssa asiasta keskustellu ni ei monikaan mies saa naista edes tulemaan yhdenillansuhteessa

        No ei se kyllä auta kun vaan sen hetken.


    • Anonyymi

      Minäkin haluan mies toissavuoden. :)

    • Anonyymi

      Ätmiansa, luvataan pillua mutta odottaakin turpakäräjä epäilyttävää

      • Anonyymi

        Terotan jo veistä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terotan jo veistä 🤣

        Mihin veistä turpakäräjillä tarttitaan jos rällää käytät teroittamiseen ei kestä edes kauan terävänä


    • Anonyymi

      Voidaan miettiä että sait minua jo kerran ja se oli aivan kamala kokemus. Kun tietää että ajatus on parempi kuin käytäntö niin tietää että tunne ei ole aito vaan perustuu mielikuvaan.

      • Anonyymi

        Mä en ole saanut muutakun sormituntumaa ja se jo vei mut ihan omiin latauksiin😂 en ole ap mutta tää sama otsikko vois olla multa 🤔


      • Anonyymi

        Mun kohral täl kyläl ei tiedä kun yks nainen kumpi oli parempi ajatus vai käytäntö muutoin si taas olen sanonu et mä tiedä mitä naiset tai miehet sen enempää musta valehtelee eikä mua itseä kiinnosta jos ei usko et mä puhun totta ni ei ol mun ongelma vain olemalla totuuden mukainen voi olla rehellinen itse itselleen mu jos valehtelee jo itse itselleen pystyykö olemaan rehellinen kenellekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole saanut muutakun sormituntumaa ja se jo vei mut ihan omiin latauksiin😂 en ole ap mutta tää sama otsikko vois olla multa 🤔

        Mä olen tuosta joskus maininnu et pitää ol jo miehes vikaa jos pääs sormituntumalle mu silti jäi ilman 🙃🤔


    • Anonyymi

      Kullista?

    • Anonyymi

      E. Ota yhteys

      • Anonyymi

        En. Kun sä et pääse yli muutoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Kun sä et pääse yli muutoin.

        Kerta ja sitte pääsen. Oot tosi kaunis :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerta ja sitte pääsen. Oot tosi kaunis :)

        Ei. En ole kenenkään seksilelu. Jos ei ole muuta annettavaa niin vastaus on ei. 😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerta ja sitte pääsen. Oot tosi kaunis :)

        Mä voisin olla lelukin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Kun sä et pääse yli muutoin.

        Vai ekkönä mahtane itse päästä yli hänestä tuskimpa tuo ny kuitee oli se keneksi häntä luulit ellette si ole tätä kautta treffanneetkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerta ja sitte pääsen. Oot tosi kaunis :)

        Tilaat hänen näköisen realdoll seksinuken ni voit kuvitella naivasi häntä helpompaa yhteen aikaan ne ei maksanu kun noin viis donaa tätä nykyjä en tiedä kun en ol tsekan kuinka ovat muuttuneet mahdollisten käyttäjäkokemusten myötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin olla lelukin :)

        Etsit jonkun narsismiin taipuvaisen ni etköhän sä leluksi piäsö


      • Anonyymi

        Viis kirjainta? Sun nimessä kolme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ekkönä mahtane itse päästä yli hänestä tuskimpa tuo ny kuitee oli se keneksi häntä luulit ellette si ole tätä kautta treffanneetkin

        No,no,no, you are so wrong


    • Anonyymi

      Siksi että sää rakastat mua! Ja ei, se ei helpottaisi tilannetta. Kerran pantais niin oisit ikuisesti koukussa.

      • Anonyymi

        Niin rakastankin...ja haluan! Voi kun tietäisit mitä kaikkea oon ajatellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin rakastankin...ja haluan! Voi kun tietäisit mitä kaikkea oon ajatellut.

        No can do. I'm married if you don't remember.


      • Anonyymi

        Suuret sul on luulot ihtestäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin rakastankin...ja haluan! Voi kun tietäisit mitä kaikkea oon ajatellut.

        Tuskin olis kovin tervettä tietää mitä toinen ajattelee tarvis luultavammin jo aika saatanan vahvan luonteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret sul on luulot ihtestäs

        Tai sitten ei. 😐 Ikävä kyllä.


      • Anonyymi

        Joo kyllä mä häntä ajattelen. Silti elämä jatkuu.
        En riudu enkä räydy. Palan sisäisesti.


    • Anonyymi

      Friikit.

      • Anonyymi

        Kaiks meittist on jollain taval friikki sä taidat ol friikki pahimmasta päästä ku toisia noi kärkkäästi arvostelet täällä kirjoitellen luultavasti luullen että ite olet joku vitun neiti täydellisyys


    • Anonyymi

      Lapsia tulossa. Varaa aikaa ja rahaa niiden elättämiseen.
      Näin se luonto toimii. Ampiaisiakin houkuttaa väri ja tuoksu kukassa. Samalla se siementää kukan tietämättä mitä tapahtui.

      • Anonyymi

        Pitäskö sun si men paniikkiin elatusmaksu on pienempi paha halvemmaksi se tulee kun se lähivanhemman rooli noin lähtökohtaisesti kun mies harvemmin saa sitä lähivanhemman roolia vaikka sen itse haluaisikin


    • Anonyymi

      Tuota samaa se naapurin kissakin mourus viikkokaupalla.

      sennyt tajuaa mutta että ihmiset tekee samaa, se on jo naurettavaa ja pöljää !

    • Anonyymi

      Ainahan sitä haluta saa mu turha haluta sellaista mihin ei ole edes mahdollisuutta

      • Samoilla ajatuksilla .turhaahan se on😞😊


    • Anonyymi

      Olen g mies ja sinä homppel

    • Anonyymi

      💀☠️💀

    • Anonyymi

      Jos olet noin avuton ja ymmärtämätön, et ansaitsekaan saada. Etsi tasollesi sopiva ihminen.

    • Anonyymi

      Miksi kiusat itseäsi haluillasi kuivtelmillasi? Varmasti ymmärrät halusi yksipuolista, jos olet tervejärkinen. Opetele lähtee pääsi sisäisistä ajatuksista ulos. Mene kirjastoon.Hihtää,kävelee, Asukastalot ovat mainioita kohtamispaikkoja,jos olet asialinen ihminen kuin talojen kerhohuoneet,Joissa aktivitettiä, Kirpputorit,vaikka et ostais mitään.Helsinki 27.1.23

    • Anonyymi

      Moro horo ei kiinnosta

    • Anonyymi

      Sinällään vaikeaa varmasti, kun osa ihmisistä ei haluaisi sitä kuulla, toki myös tilanteesta riippuen. Itselle sen voisi sanoa suoraan, eikä se haittaa tai kuulu muille. Toki siitä seuraisi todennäköisesti kohtelias kieltäytyminen (no yksi ihminen olisi ehdoton kyllä), joka voisi toisaalta johtaa muuten vaan tutustumiseen, kun kiinnostus on tullut selväksi. Tiedän kyllä myös ihmisiä, jotka hyppisivät ehdottelujen jälkeen seinille.

    • Anonyymi

      Onko meillä sama etunimien toinen kirjain?

      • Anonyymi

        On se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se

        Entä yhteisiä kirjaimia montako muita vaikka ei samassa kohdassa nimeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä yhteisiä kirjaimia montako muita vaikka ei samassa kohdassa nimeä?

        Kaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi

        Siis kolme yhteensä? Minulla ja hänellä naisella kaksi samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi

        Bingo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bingo

        Mistäpäin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet?

        Kerro sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sä?

        Satakunta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunta

        Muhun sopii tämäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muhun sopii tämäkin

        Aih. No kerros lisää. Harrastatko salia,koiria vai tennistä.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aih. No kerros lisää. Harrastatko salia,koiria vai tennistä.?

        Salia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salia

        Ok väärä vastaus. Et siis ole etsimäni koiraihminen.


    • Anonyymi

      Uusimaa 🙁

      • Anonyymi

        😊 sama suunta


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe