Putin ei tarvitse vakoojia-katsoo vaan A-studiota

Anonyymi-ap

Suomi kertoo kaiken A-studiossa. Putin ei tarvitse vakoojia.
Hyvä YLE.

Sitä vaan ihmettelen, että miksi YLE ei kertonut Niinistön Ukrainaan lähtöä kaikille! Se on epädemokraattista. Kansa haluaa tietää missä pressa milloinkin on!

Miksi ei kerrottu!!!

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole katsellut a-studiota vuosikausiin enkä tiedä onko kukaan muukaan. Ehkä joku öyhäämishaluinen persu korkeintaan.

    • Anonyymi

      Yle näkyy vain Suomessa. Siellä voi kertoa kaikki asiat, koska ei ne tiedot Kremlissä näy eikä ne edes ymmärrä suomen kieltä.
      Vaikka persut niin luulevat niin A-studiossa käsitellyt asiat eivät vuoda Ruotsiinkaan.
      Ahvenanmaalla voi vielä vähän näkyä ja kuulua muttua nekään ei ymmärrä suomea.

      • Anonyymi

        Haha,päivän paras lohdutus oikein tulee mieli niin hyväksi että,mutta tuli vaan mieleen millä ilveellä lappeenrannassa näkyy kaikki venäläisten jääkiekkopelit ja voin tarkentaa että näkyvyys ajoittuu jopa niin pitkälle kun zska oli mukana,eiös tuo näkyvyys luulisi olevan käänteisesti sitten millään.Olin vuosi sitten duunissa siellä ja paikallinen työkaveri näytti venäläistä jääkiekkoa harva se ilta ja ilmaiseksi eikä se hääpöinen loota ollut siinä antennikaapelin välissä,siis paljon pienempi kuin nämä kehutut digiboksit sanoisin että lähinnä tupakkiaskin kokoinen että näin tällä kertaa.Tiettävästi hesan tehtaankadulla on venäläisiä jotka linkittää nykyisellä nettiaikakaudella lähes suoraa lähetystä,juupa juu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe