En saa unta

Anonyymi-ap

harmittaa niin kun jätin sulle sen joulukortin laittamatta, nimettömän

30

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta voit laittaa pääsiäiskortin. :)

      • Anonyymi

        Ei huono idea. Kiitos vinkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huono idea. Kiitos vinkistä.

        Toivotat munarikasta pääsyä


    • Anonyymi

      Enkö saa edes ystävänpäivä korttia?

      • Anonyymi

        En usko että hän mies sellaisista...tuhahtaisi vaan taas.


    • Anonyymi

      En halua mitään kortteja. Lopeta häiritsemiseni.

      • Anonyymi

        En ole sinun tuttusi. Kommenttisi on pahasti harhaisen ihmisen pään tuotosta. En ole kortteja vielä lähetellyt enkä häiritse ketään. Sulle toivotan lyhyttä ja kivuliasta loppuelämää troIIi.


    • Anonyymi

      Kiva olisi saada myöskin synttärikortti 8.2

      • Anonyymi

        En minä hänelle sellaisia laita kun en tiedä mihin aikaan vuodesta täyttää.


      • Anonyymi

        En tiedä osoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä osoitetta.

        Tiedän osoitteen Älä vastaile toisen puolesta.


      • Anonyymi

        Voitko paljastaa ikäsi?


      • Anonyymi

        Päivämäärä pyöräyttää sydämen rinnassa ylösalaisin ja saa haukkomaan henkeä. Jos, sinullakin, niin ole yhteydessä, tehdään syntymäpäivästäsi ikimuistoinen💋🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko paljastaa ikäsi?

        Leikkisästi voisi sanoa, että olen Pampulan ijissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkisästi voisi sanoa, että olen Pampulan ijissä.

        Saariston lapset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saariston lapset?

        Oiva Toikan lapsia


    • Anonyymi

      Joku muukin muistaa sen korttiketjun. :)

      • Anonyymi

        No yksi oli multa mutta eiköhän niitä tehnyt muutkin.


      • Anonyymi

        Se oli multa, miksi vihjailet että olisi sulta?


    • Anonyymi

      Ei se haittaa en viettänyt joulua muutenkaa
      On niin tuttu tarina.

    • Anonyymi

      Olis ollut kiva saada kortti. Joku oli soitellut jouluyönä, mutta arvelin vahingoksi.

      • Anonyymi

        En soittelisi jouluyönä. Niitä puheluita tekee lähinnä alkoholisoituneet sukulaiset.


    • Anonyymi

      Laita ystävänpäivä -kortti.

    • Anonyymi

      Mua taas harmittaa kun en toteuttanut mitä olin ajatellut.
      Meinasin viedä hänelle työiltaan aattona suklaarasian, sellaisen jossa sydämenmallisia suklaita ... mutta flunssa iski enkä kehdannut mennä kipeenä tartuttamaan.

      • Anonyymi

        No mutta tää sama vois toimia ystävänpäivänä.
        Onko teillä sama työpaikka?


      • Anonyymi

        Kaunis idea. Mutta työpaikalla vähän huono kun joku voi ahdistua. Mutta jos tuntee ihmisen ja tietää että noin voi tehdä hänelle.


    • Anonyymi

      Viellä harmittelet on jo lähes tammikuun loppu? Voithan mennä ostaa ystävän päivä kortin ja lähettää sen nimellä.On loukkaava jos nimettömiä kortteja lähettelee ja siellä asunnossa osoite on parisuhteen toinen osapuoli asumassa ja elämässä.Kun henkilö jatkanut elämää eikä jäännyt roikkuu eroista,entisiin suhteisiin.

      • Anonyymi

        Ei tuo ole exälle enkä tiedä hänen kumppaneistaan. Ihan uusi tuttavuus hän on. Siksi laittaisin nimettömän kun en tiedä. Sehän vaikuttaisi ihan vahingolta eikä loukkaisi ketään. Vastaanottaja ehkä arvaisi ja mistä sitä tietää vaikka tykkäisi siitä. Ei ne pitkät suhteet aina niin auvoisia ole. Sain itse nimettömän yks joulu ja postileimasta arvailin keneltä. Vahinko se vaan ollut että nimi jäänyt pois. Ei se ketään loukkaa kun sen luulee vahingoksi.


    • Anonyymi

      Vielähän tässä on monta kuukautta jouluun. Jos saan muutettua parempaan paikkaan nyt keväällä, niin teen osoitteenkäännön että mahdollinen kortti tulee perille.

    • Anonyymi

      Ystävänpäiväkortti olis kiva. Sehän ois jo reilun 2 viikon päästä. Vinkkinä aloittajalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe