En saa unta

Anonyymi-ap

harmittaa niin kun jätin sulle sen joulukortin laittamatta, nimettömän

30

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta voit laittaa pääsiäiskortin. :)

      • Anonyymi

        Ei huono idea. Kiitos vinkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huono idea. Kiitos vinkistä.

        Toivotat munarikasta pääsyä


    • Anonyymi

      Enkö saa edes ystävänpäivä korttia?

      • Anonyymi

        En usko että hän mies sellaisista...tuhahtaisi vaan taas.


    • Anonyymi

      En halua mitään kortteja. Lopeta häiritsemiseni.

      • Anonyymi

        En ole sinun tuttusi. Kommenttisi on pahasti harhaisen ihmisen pään tuotosta. En ole kortteja vielä lähetellyt enkä häiritse ketään. Sulle toivotan lyhyttä ja kivuliasta loppuelämää troIIi.


    • Anonyymi

      Kiva olisi saada myöskin synttärikortti 8.2

      • Anonyymi

        En minä hänelle sellaisia laita kun en tiedä mihin aikaan vuodesta täyttää.


      • Anonyymi

        En tiedä osoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä osoitetta.

        Tiedän osoitteen Älä vastaile toisen puolesta.


      • Anonyymi

        Voitko paljastaa ikäsi?


      • Anonyymi

        Päivämäärä pyöräyttää sydämen rinnassa ylösalaisin ja saa haukkomaan henkeä. Jos, sinullakin, niin ole yhteydessä, tehdään syntymäpäivästäsi ikimuistoinen💋🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko paljastaa ikäsi?

        Leikkisästi voisi sanoa, että olen Pampulan ijissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkisästi voisi sanoa, että olen Pampulan ijissä.

        Saariston lapset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saariston lapset?

        Oiva Toikan lapsia


    • Anonyymi

      Joku muukin muistaa sen korttiketjun. :)

      • Anonyymi

        No yksi oli multa mutta eiköhän niitä tehnyt muutkin.


      • Anonyymi

        Se oli multa, miksi vihjailet että olisi sulta?


    • Anonyymi

      Ei se haittaa en viettänyt joulua muutenkaa
      On niin tuttu tarina.

    • Anonyymi

      Olis ollut kiva saada kortti. Joku oli soitellut jouluyönä, mutta arvelin vahingoksi.

      • Anonyymi

        En soittelisi jouluyönä. Niitä puheluita tekee lähinnä alkoholisoituneet sukulaiset.


    • Anonyymi

      Laita ystävänpäivä -kortti.

    • Anonyymi

      Mua taas harmittaa kun en toteuttanut mitä olin ajatellut.
      Meinasin viedä hänelle työiltaan aattona suklaarasian, sellaisen jossa sydämenmallisia suklaita ... mutta flunssa iski enkä kehdannut mennä kipeenä tartuttamaan.

      • Anonyymi

        No mutta tää sama vois toimia ystävänpäivänä.
        Onko teillä sama työpaikka?


      • Anonyymi

        Kaunis idea. Mutta työpaikalla vähän huono kun joku voi ahdistua. Mutta jos tuntee ihmisen ja tietää että noin voi tehdä hänelle.


    • Anonyymi

      Viellä harmittelet on jo lähes tammikuun loppu? Voithan mennä ostaa ystävän päivä kortin ja lähettää sen nimellä.On loukkaava jos nimettömiä kortteja lähettelee ja siellä asunnossa osoite on parisuhteen toinen osapuoli asumassa ja elämässä.Kun henkilö jatkanut elämää eikä jäännyt roikkuu eroista,entisiin suhteisiin.

      • Anonyymi

        Ei tuo ole exälle enkä tiedä hänen kumppaneistaan. Ihan uusi tuttavuus hän on. Siksi laittaisin nimettömän kun en tiedä. Sehän vaikuttaisi ihan vahingolta eikä loukkaisi ketään. Vastaanottaja ehkä arvaisi ja mistä sitä tietää vaikka tykkäisi siitä. Ei ne pitkät suhteet aina niin auvoisia ole. Sain itse nimettömän yks joulu ja postileimasta arvailin keneltä. Vahinko se vaan ollut että nimi jäänyt pois. Ei se ketään loukkaa kun sen luulee vahingoksi.


    • Anonyymi

      Vielähän tässä on monta kuukautta jouluun. Jos saan muutettua parempaan paikkaan nyt keväällä, niin teen osoitteenkäännön että mahdollinen kortti tulee perille.

    • Anonyymi

      Ystävänpäiväkortti olis kiva. Sehän ois jo reilun 2 viikon päästä. Vinkkinä aloittajalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe