harmittaa niin kun jätin sulle sen joulukortin laittamatta, nimettömän
Vastaukset 30
Kohta voit laittaa pääsiäiskortin. :)
- Anonyymi
Ei huono idea. Kiitos vinkistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huono idea. Kiitos vinkistä.
Toivotat munarikasta pääsyä
- Anonyymi
Enkö saa edes ystävänpäivä korttia?
- Anonyymi
En usko että hän mies sellaisista...tuhahtaisi vaan taas.
- Anonyymi
En halua mitään kortteja. Lopeta häiritsemiseni.
- Anonyymi
En ole sinun tuttusi. Kommenttisi on pahasti harhaisen ihmisen pään tuotosta. En ole kortteja vielä lähetellyt enkä häiritse ketään. Sulle toivotan lyhyttä ja kivuliasta loppuelämää troIIi.
- Anonyymi
Kiva olisi saada myöskin synttärikortti 8.2
- Anonyymi
En minä hänelle sellaisia laita kun en tiedä mihin aikaan vuodesta täyttää.
- Anonyymi
En tiedä osoitetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä osoitetta.
Tiedän osoitteen Älä vastaile toisen puolesta.
- Anonyymi
Voitko paljastaa ikäsi?
- Anonyymi
Päivämäärä pyöräyttää sydämen rinnassa ylösalaisin ja saa haukkomaan henkeä. Jos, sinullakin, niin ole yhteydessä, tehdään syntymäpäivästäsi ikimuistoinen💋🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko paljastaa ikäsi?
Leikkisästi voisi sanoa, että olen Pampulan ijissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkisästi voisi sanoa, että olen Pampulan ijissä.
Saariston lapset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saariston lapset?
Oiva Toikan lapsia
- Anonyymi
Joku muukin muistaa sen korttiketjun. :)
- Anonyymi
No yksi oli multa mutta eiköhän niitä tehnyt muutkin.
- Anonyymi
Se oli multa, miksi vihjailet että olisi sulta?
- Anonyymi
Ei se haittaa en viettänyt joulua muutenkaa
On niin tuttu tarina. - Anonyymi
Olis ollut kiva saada kortti. Joku oli soitellut jouluyönä, mutta arvelin vahingoksi.
- Anonyymi
En soittelisi jouluyönä. Niitä puheluita tekee lähinnä alkoholisoituneet sukulaiset.
- Anonyymi
Laita ystävänpäivä -kortti.
- Anonyymi
Mua taas harmittaa kun en toteuttanut mitä olin ajatellut.
Meinasin viedä hänelle työiltaan aattona suklaarasian, sellaisen jossa sydämenmallisia suklaita ... mutta flunssa iski enkä kehdannut mennä kipeenä tartuttamaan.- Anonyymi
No mutta tää sama vois toimia ystävänpäivänä.
Onko teillä sama työpaikka? - Anonyymi
Kaunis idea. Mutta työpaikalla vähän huono kun joku voi ahdistua. Mutta jos tuntee ihmisen ja tietää että noin voi tehdä hänelle.
- Anonyymi
Viellä harmittelet on jo lähes tammikuun loppu? Voithan mennä ostaa ystävän päivä kortin ja lähettää sen nimellä.On loukkaava jos nimettömiä kortteja lähettelee ja siellä asunnossa osoite on parisuhteen toinen osapuoli asumassa ja elämässä.Kun henkilö jatkanut elämää eikä jäännyt roikkuu eroista,entisiin suhteisiin.
- Anonyymi
Ei tuo ole exälle enkä tiedä hänen kumppaneistaan. Ihan uusi tuttavuus hän on. Siksi laittaisin nimettömän kun en tiedä. Sehän vaikuttaisi ihan vahingolta eikä loukkaisi ketään. Vastaanottaja ehkä arvaisi ja mistä sitä tietää vaikka tykkäisi siitä. Ei ne pitkät suhteet aina niin auvoisia ole. Sain itse nimettömän yks joulu ja postileimasta arvailin keneltä. Vahinko se vaan ollut että nimi jäänyt pois. Ei se ketään loukkaa kun sen luulee vahingoksi.
- Anonyymi
Vielähän tässä on monta kuukautta jouluun. Jos saan muutettua parempaan paikkaan nyt keväällä, niin teen osoitteenkäännön että mahdollinen kortti tulee perille.
- Anonyymi
Ystävänpäiväkortti olis kiva. Sehän ois jo reilun 2 viikon päästä. Vinkkinä aloittajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231485Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651248- 981000
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105934Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet305840Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21807- 120725
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k220724- 61675
- 100636
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html298603- 13594
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104538- 40490
- 36489
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko58457Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas25451- 47450
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv79446