Luonteenpiirteiden yllättävästä kommentoinnista

Anonyymi-ap

Moi! Mistäköhän tämä voisi johtua?

Mulle on sattunut useamman kerran seuranhaku/ihastumistilanteissa, että toinen sanoo yhdestä luonteenpiirteestä, jonka kai kokee ongelmana suhteen aloittamisen kannalta. Yllättävää tässä on, ettei sama tule ikinä esiin ystäviltä, ei myöskään sukulaisilta eikä millään työpaikallakaan. Olen ihan suoraan kysynyt ja kaikki ovat hämmästyneet. On sanottu ettei se sovi muhun lainkaan. Itsekään en tunnista kyseistä piirrettä. Mulla on myös ollut aikaisemmin suhteita, eikä existä yksikään ole maininnut tätä piirrettä.

Voisin korjata asiaa, jos vain tietäisin miten se näkyy. Kukaan ei sano tätä asiaa mulle suoraan, kuulen siitä joko muiden kautta tai vahingossa tyyppiä viereiseen huoneeseen.

Oletteko muut saaneet seuran haussa tai muussa sellaisessa tilanteessa jotain yllättävää kommenttia itsestämme, mitä olette jääneet miettimään 🤔

9

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hankala saada kiinni. Mulle sanotaan toisinaan yhdestä tavasta ja ikäänkuin luonteenpiirteestäkin, mutta se on esillä joka paikassa ja joka eksäkin on ottanut sen puheeksi vähintään riitojen aikana. Ihme tuo että vain treffikumppanit huomaavat, vaikea käsittää mitä se voisi olla. Ehkä olet jotenkin erilainen romanttisissa tilanteissa kuin muissa, tai se on jotain mitä ei ikäänkuin tarvita kuin niissä ja siksi ei tule näkyviin muille. Sekään ei kyllä selitä noiden eksien osuutta. Oletko muuttunut paljon niistä eksien ajoista?

      • Anonyymi

        Se tässä onkin ihmeellistä, kun vain tietyssä "asetelmassa" tulee esiin. Olen varmaan muuttunut ajan myötä, mutta tämä ei voi liittyä siihenkään koska musta on sanottu tota asiaa jo kauan sitten ekaa kertaa. Nämä sanojat on aina tyyppejä joiden kanssa on jotain virityksen tapaista, mutta ei kuitenkaan etene suhteeseen asti. Jotenkin tämän täytyy liittyä niihin romanttisiin tilanteisiin alkuvaiheessa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tässä onkin ihmeellistä, kun vain tietyssä "asetelmassa" tulee esiin. Olen varmaan muuttunut ajan myötä, mutta tämä ei voi liittyä siihenkään koska musta on sanottu tota asiaa jo kauan sitten ekaa kertaa. Nämä sanojat on aina tyyppejä joiden kanssa on jotain virityksen tapaista, mutta ei kuitenkaan etene suhteeseen asti. Jotenkin tämän täytyy liittyä niihin romanttisiin tilanteisiin alkuvaiheessa 🤔

        Ominaisuus joka ei ole ongelmallinen paitsi parisuhteessa ehkä kuitenkin on?
        -erikoinen huumori, piikittely, josta voi loukkaantua
        -liika miellyttämishalu/kiltteys/rajattomuus
        -ekstovertti joka ei osaa/jaksa kuunnella toista oikeasti
        -adhd, autismi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ominaisuus joka ei ole ongelmallinen paitsi parisuhteessa ehkä kuitenkin on?
        -erikoinen huumori, piikittely, josta voi loukkaantua
        -liika miellyttämishalu/kiltteys/rajattomuus
        -ekstovertti joka ei osaa/jaksa kuunnella toista oikeasti
        -adhd, autismi

        Ei ole ollut ongelma yhdessäkään parisuhteessa, kukaan kumppani ei ole mulle maininnutkaan. Vain nämä alkumetreille jäävät. Eikä ole mikään noista listan piirteistä. En nyt sano tässä mikä piirre on kyseessä kun menee muuten tunnistettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut ongelma yhdessäkään parisuhteessa, kukaan kumppani ei ole mulle maininnutkaan. Vain nämä alkumetreille jäävät. Eikä ole mikään noista listan piirteistä. En nyt sano tässä mikä piirre on kyseessä kun menee muuten tunnistettavaksi.

        No mitäs sitä miettimään kun kumppaneita on löytynyt. Kaikilla on hyvät ja huonot piirteensä, kiva olis jos naiset muistais sen eikä olis niin innokkaita arvostelemaan toisiaan milloin mistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs sitä miettimään kun kumppaneita on löytynyt. Kaikilla on hyvät ja huonot piirteensä, kiva olis jos naiset muistais sen eikä olis niin innokkaita arvostelemaan toisiaan milloin mistäkin.

        Totta kyllä mutta mä mietin vaan, että se on voinut joskus estää jonkun jutun etenemisen tai tulla estämään jatkossa. Näin sinkkuna kun etsin kunppania. Voisin korjata sitä piirrettä, jos tietäisin miten se näkyy. Pakko siinä on jotain olla, kun useampi on sanonut saman toisistaan tietämättä. No ehkä turha pähkäillä liikaa😣


    • Anonyymi

      Lopettaisin varmaankin suhteen etenemisen jos ilmenee että toinen on kovin pihi, rasisiti tai muuten suvaitsematon, huono yleissivistys, mustasukkainen, narsisti jne.. mutta jos nykyisellä kumppanillani olisi joku näistä tai useampi, en eroaisi hänestä. Ikäänkuin pelottaisi ottaa riski ja rakastua johonkin epävarmaan mutta jos niin on jo käynyt niin ei se luonteenpiirre enää kaada mitään.

      • Anonyymi

        Joo aika pahalta kuulostaa. Mulla ei ole noitakaan piirteitä. Se on paljon pienempi juttu. Kai joskus joku pikkujuttukin voi olla ongelma. Tai siltä nyt ainakin näyttää.

        Olisi jännä tietää onko jollekin muulle käynyt vastaavaa.


    • Anonyymi

      Sekin on totta, että aika pienistä jutuista sanotaan yleensäkin. Ei se oikeastaan mua haittaisi, jos sanottaisiin mulle suoraan ja voisin kysyä tarkemmin mikä siinä on, mutta kun sanotaan vain selän takana. Jää sitten ihan arvoitukseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe