en kirjoita mitään ilkeää tänne. Olet parasta mitä tiedän.
Muista edelleen mies
14
56
Vastaukset
Sama naiselle, en kirjoita mitään ilkeää taikka tyhmää sinulle. Olet ihanin mitä tiedän.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17718716T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lottako se naista jahtaa?
- Anonyymi
Miehelle, ei lotalta vaan lottovoittajalta
- Anonyymi
Et ole Lotta love
- Anonyymi
En ole lotta totta.
- Anonyymi
Jos se nainen ajattelis musta noin nii oisin maailman onnellisin mies 💕 se nainen parasta mitä tiedän!
- Anonyymi
Kaunista. Ajattelispa se mies musta kuten sinä naisesta.
- Anonyymi
Tiedän nainen, kuten en itsekään kirjoita mitään pahaa sinusta. Jos nyt sattuisit olemaan hän. Sivistyneitä kun me ollaan. m>n
- Anonyymi
Olen pahinta mitä tiedän 😀
- Anonyymi
Minusta miehet ja,erityisesti tietynmaalaiset miehet on ällöttäviä. Vaikka olen hetero.
- Anonyymi
Kylläpä helpotti.
- Anonyymi
Koska nainen saan olla omasi ja puhut kivasti minulle? Tarvitsen sinua joka päivä.
- Anonyymi
Kuiskin korvaasi lemmenloitsuja mies. Koska vaan ehdit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 377252
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533642Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514- 603241
- 422859
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342779Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/482546Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1811745- 471521