Olen kyllä niin iloinen ettei enää tarvitse tupakoida. Onnistuin lopettamaan jo yli kolme kk sitten.
Tänään piipahdin kaupungilla ja näkijän noita tupakoivia ihmisiä peräti kaksi. Vähän sitä enää katukuvassa täällä näkee päivisin.
Toinen polttaja lähti vuodeosastolta ja näytti polttavan jotain tehdas tupakkaa. Sen mies sytytti välittömästi kun pääsi ulos. Surullista. Ei voinut hetkeäkään odottaa vaan se piti saada välittömästi. Sellainen itsekin joskus olin. Haisi muuten ihan helvetin pahalle.
Toinen olikin sitten sikarin polttaja. Hän käveli edestäni kun odottelin bussia. Hänellä oli suorat housut ja ikivanha palttoo jostain 80 luvulta. Kävelykengät. Semmonen sikarimies. Ei todennäköisesti mikään rikas koska vaatteet oli vanhat ja nuhjuiset mutta ilmeisesti hän oli valinnut vaatteensa sikariharrastustaan tukemaan.
Kumpikin näistä onnettomista oli alle 40- vuotiaita. Yhteistä heillä oli tupakkaorjuus. Heilläkin olisi mahdollisuus vapautua tupakoinnin vankilasta mutta ehkä rohkeus ei vielä riitä.
Sikarimies todennäköisesti joutuisi hakemaan uuden tyylin ja hänellä riippuvuus on todennäköisesti vaikeampi koska identiteetti on kiinni sikarissa
Onneksi ei tarvitse enää tupakoida
Anonyymi-ap
3
176
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta et ole päässyt yli tuosta tupakoinnista, kun tänne tarvii kirjoitella.
- Anonyymi
Sinäkin pääset vapaaksi kun ryhdyt taistelemaan tupakkaa vastaan. Se on mahdollista.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17718719N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901