Voiko sakokaivon tyhjentäjän haastaa oikeuteen?

Anonyymi-ap

Luvattiin jo tulla joulukuun alussa. Aurasin tien ja hiekoitin, mutta ei kuulunut sovittuna päivänä. Soittelin perään 4 kertaa, mutta ei vastausta. Soitti tämä Sako yrityksen omistaja, että tullaan joskus tammikuussa? Ei osannut sanoa päivää? Ei mitään soittoa edelleen, ja seuraava kerta, että nyt tullaan samana päivänä, mutta ei tullut? Voinko siis haastaa oikeuteen, jos ei soiteta ja tulla tekemään töitä? Vaikka itse huolehdin asioista, mutta yritykset eivät näköjään välitä. Aika outoa toimintaa. Voinko haastaa oikeuteen, että jos sakokaivon vesi ym. lika nousee viemäreistä minun asuntooni.

3

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi.

• Anonyymi

No, hienoa, jos voi haastaa oikeuteen, jos sovittuja töitä ei tehdä. Kun ne toki ovat yhtälailla yrityksen lupa asioita, eli sama koskee myös muita yrityksiä, jos luvattuja töitä ei tehdä. Siis vaikka puhelimessa sopii, niin kiitos. Toki nämä puhelut voi saada selville ja mitä luvattu. Kiitos vastaajalle.

• Anonyymi

Oikeuteen voit haastaa melkein kenet vaan ja melkein mistä vaan. Huomioi kuitenkin, että häviäjä maksaa omat ja vastapuolen kulut. Pienenkin oikeudenkäynnin kulut nousevat helposti tuhansiin euroihin ja ylärajaa ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      377
      3249
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      86
      3113
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      298
      1450
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      450
      1301
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      46
      1017
    6. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      8
      998
    7. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      974
    Aihe