Rölli, mua naurattaa kun mietin sua

Anonyymi-ap

Sillä sä oot niin tykästyny muhun koska oon ainoo täällä joka noussu vastustaan sua ja vieläpä nainen !


Oot varmaan huomannu miten sun provosointi ja päälleni hyökkäily vaan lisää mun painetta jolla sua härnään ja paiskon seinille ja vastustan uhmaten?


Semmonen oon. En pelkää ketään enkä varsinkaan sellasta joka on mua sata kertaa isompi ja vahvempi mutta käyttää ylivoimaansa pienempiinsä.

Mut tieks mitä, musta tuntuu että tykkäät naisista jotka on niin vahvoja että uhmaa sua ja nousee vastustaan sua?

Meillähän on palstan "herruudesta" ollu täällä yli vuoden valtataistelu. Nainen vs mies. vääntää kättä siitä kumpi jää ja kumpi poistuu.

Sä kyllä oot kesyyntynyt tässä joten ootko alkanu luovuttaan?

58

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet täysi mieIipuoIi ja siinä kaikki. Hanki elämä.

      • Anonyymi

        Sitten lisätään tehoja koneistoon ja röllin verisuoniin painetta niin että koko ukkeli poksahtaa raivosta.


    • Anonyymi

      Minusta on sääli että sulla ei oo elämää

      • Anonyymi

        Jiihaa! Jälleen maali. Mä oon jo haka provosoimaan palstan ammatti provoojaa raivoihinsa.

        1/0 mun hyväks röllikkä!


        yritystä nyt vähän enemmän röllikkä. Mikä hiiren pieru toikin provoilu yritys on! Exänikin osas homman sata kertaa paremmin vaikka oli joku tyhmä uskis.


    • Olen aika vahvasti sitä mieltä, että sun kannattais vaihtaa rakentavampaan palstailuun ja unohtaa nää kostohommelit. Jos tulee selkeästi lainvastaista häirintää, niin otat sitten aineistoa talteen ja toimitat eteenpäin asianmukaisille tahoille, mutta annat muuten muitten rääviä turpaansa vapaasti.

      Vain mun mielipiteeni.

      • Anonyymi

        Mä taas oon sitä mieltä miten hannuristojiimies täällä
        Hokee et ”sitä saa mitä tilaa”

        Kun kerran turpaan alko mua sata kertaa pienempää täällä lyömään niin tilas sitä myös itselle!

        Vissiin ei pärjää oman kokoisiaan vastaan. Pelle on jos norsuna taistelee jonkun muurahaisen kanssa.

        Taistelis toisen norsun. Ois tasaväkisempää. Pelkuri on kun pienempiensä päälle käy.

        Mäkin oon 150 cm ja se sanoo olevansa 190 cm et siinä meillä oikeen upee mies.. tai no sen sanoin ”hieno mies”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas oon sitä mieltä miten hannuristojiimies täällä
        Hokee et ”sitä saa mitä tilaa”

        Kun kerran turpaan alko mua sata kertaa pienempää täällä lyömään niin tilas sitä myös itselle!

        Vissiin ei pärjää oman kokoisiaan vastaan. Pelle on jos norsuna taistelee jonkun muurahaisen kanssa.

        Taistelis toisen norsun. Ois tasaväkisempää. Pelkuri on kun pienempiensä päälle käy.

        Mäkin oon 150 cm ja se sanoo olevansa 190 cm et siinä meillä oikeen upee mies.. tai no sen sanoin ”hieno mies”

        Ehkäpä niin, mutta sun ei tartte hyökätä vastaan. Hyökkäys on edelleen paras puolustus, mutta on hyökätä voi monella eri tavalla. En vaan oikein usko että tekee sulle itelles hyvää jatkaa tätä rumbaa ja on syytä olettaa, että toinen osapuoli tietää sen ja nimenoman haluaa sinun jatkavan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ehkäpä niin, mutta sun ei tartte hyökätä vastaan. Hyökkäys on edelleen paras puolustus, mutta on hyökätä voi monella eri tavalla. En vaan oikein usko että tekee sulle itelles hyvää jatkaa tätä rumbaa ja on syytä olettaa, että toinen osapuoli tietää sen ja nimenoman haluaa sinun jatkavan.

        Kato, palsta on mulle pelkkä palsta. Sille tää on panomesta ja koko elämä.

        Mulle on vitun sama mitä täällä inistään kun mun todellinen koko elämä töineen, suhteineen, harrasteineen ja ystävineen on netin ulkopuolella

        Sen taas elämä on netissä. Kokonaan. Se on paikan varassa täysin. Sille pahinta on kun muilla on suhteet muualla ja siks se on niin hauskaa sitä härnätä. Luulee olevansa valttikortti kädessä ”hanki elämä” mut ainoo jolla sitä ei oo on hän itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kato, palsta on mulle pelkkä palsta. Sille tää on panomesta ja koko elämä.

        Mulle on vitun sama mitä täällä inistään kun mun todellinen koko elämä töineen, suhteineen, harrasteineen ja ystävineen on netin ulkopuolella

        Sen taas elämä on netissä. Kokonaan. Se on paikan varassa täysin. Sille pahinta on kun muilla on suhteet muualla ja siks se on niin hauskaa sitä härnätä. Luulee olevansa valttikortti kädessä ”hanki elämä” mut ainoo jolla sitä ei oo on hän itse.

        Ei se ihan noinkaan mene. Palstailu on osa sun todellista elämää, se on yksi harrastuksesi, ei tämä mitään unta ole. Ja joku tarve sullakin on tulla Rölliä tms. hahmoa tänne riepottelemaan, kun aivan hyvin voisit antaa sen vain kärsiä kuvailemastasi no life:stä palstalla. Mutta ei, se ei riitä sulle. Eli olet addiktoitunut.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei se ihan noinkaan mene. Palstailu on osa sun todellista elämää, se on yksi harrastuksesi, ei tämä mitään unta ole. Ja joku tarve sullakin on tulla Rölliä tms. hahmoa tänne riepottelemaan, kun aivan hyvin voisit antaa sen vain kärsiä kuvailemastasi no life:stä palstalla. Mutta ei, se ei riitä sulle. Eli olet addiktoitunut.

        Mä oon vaan pitkävihanen. Se loukkas mua täällä joskus yhtä jaksoisesti monta kuukautta haukkumalla aina kun kirjoitin tänne (olin silloin rekattu kirj.)

        En ihan helpolla anna anteeks semmosta. Joten nyt saa kestää samaa paskaa niskaansa sarjatulella piiiiitkään.

        En ole vielä edes raivomittariani saanu laskettua puoleen. Eli ainakin vuosi lisää kostan takaspäin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon vaan pitkävihanen. Se loukkas mua täällä joskus yhtä jaksoisesti monta kuukautta haukkumalla aina kun kirjoitin tänne (olin silloin rekattu kirj.)

        En ihan helpolla anna anteeks semmosta. Joten nyt saa kestää samaa paskaa niskaansa sarjatulella piiiiitkään.

        En ole vielä edes raivomittariani saanu laskettua puoleen. Eli ainakin vuosi lisää kostan takaspäin

        No jos koet, että tuo on se miten haluat asiaa purkaa, niin sitten se on niin. Toivoisin vain näkeväni enemmän sitä rauhallisempaa puolta juttelemassa fiksuja juttuja palstalla.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No jos koet, että tuo on se miten haluat asiaa purkaa, niin sitten se on niin. Toivoisin vain näkeväni enemmän sitä rauhallisempaa puolta juttelemassa fiksuja juttuja palstalla.

        Mä kirjotan rauhallista jos se osaa olla aukomatta päätään mun kommentteihin.

        Vielä ei oo osannu. Joten tää on tän pelin henki ainakin toistaseksi.

        Katotaan jatkossa miten asiat etenee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kirjotan rauhallista jos se osaa olla aukomatta päätään mun kommentteihin.

        Vielä ei oo osannu. Joten tää on tän pelin henki ainakin toistaseksi.

        Katotaan jatkossa miten asiat etenee

        Jep, kaikilla on omat tapansa hoidella omia asioitaan 👍


      • Anonyymi

      • Anonyymi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis toi piti tulla mut

        https://youtu.be/DdXbgCV4kxc

        Voi mä mehujääkin olla

        No viileestähän se lauloi, niin ei se huono kuvaus ole.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No viileestähän se lauloi, niin ei se huono kuvaus ole.

        Mutta silti mä oon se joka pöydän tyhjentää

        https://youtu.be/-JUDimSHR-Q


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato, palsta on mulle pelkkä palsta. Sille tää on panomesta ja koko elämä.

        Mulle on vitun sama mitä täällä inistään kun mun todellinen koko elämä töineen, suhteineen, harrasteineen ja ystävineen on netin ulkopuolella

        Sen taas elämä on netissä. Kokonaan. Se on paikan varassa täysin. Sille pahinta on kun muilla on suhteet muualla ja siks se on niin hauskaa sitä härnätä. Luulee olevansa valttikortti kädessä ”hanki elämä” mut ainoo jolla sitä ei oo on hän itse.

        Eimia on sua parempi, fiksumpi ja kauniimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eimia on sua parempi, fiksumpi ja kauniimpi.

        Eimia on shemale. Sillon on pillu ja pippeli 😂😂😂

        Ei se friikki oo ketään parempi vaan kiusattu alieni kaksilla sukuelimillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kirjotan rauhallista jos se osaa olla aukomatta päätään mun kommentteihin.

        Vielä ei oo osannu. Joten tää on tän pelin henki ainakin toistaseksi.

        Katotaan jatkossa miten asiat etenee

        Sinä luulet kaikkia ihmisiä siksi jolle kostat.
        Eivät anonyymit ole vastuussa teidän kahden riidoista.


      • Anonyymi

        Teit sen taas luulet taas anonyymiä häneksi.
        Mitä hän on tehnyt sulle kerro?
        Vai onko vain niin että haluat haukkui vain muita ihmisiä?


      • Et viittis lopettaa? Käytte keskusteluanne mun viestin alla, joten tän saman viestin postaaminen pingaa mulla jatkuvasti uutta viestiä, kun postaat sen aina uudelleen moden siivoilun jäljiltä.


      • Anonyymi

        En alkanut olen anonyymi en kuulu riitaasi.


      • Anonyymi

        Sun tekstit kuulostavat enemmän yläasteen takarivin poikien kuin itseään kunnioittavan naisen jutuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun tekstit kuulostavat enemmän yläasteen takarivin poikien kuin itseään kunnioittavan naisen jutuilta.

        Sun jutut taas kuulustaa yläasteen pahoinvoivan kateellisen öykkärin jutuilta.

        Onks kotiolot huonot? 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun jutut taas kuulustaa yläasteen pahoinvoivan kateellisen öykkärin jutuilta.

        Onks kotiolot huonot? 😂😂😂

        Röllittäjä on Suomen paras mentaalivalmentaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun jutut taas kuulustaa yläasteen pahoinvoivan kateellisen öykkärin jutuilta.

        Onks kotiolot huonot? 😂😂😂

        Kuten aiemmin totesin, sua härnätään tahallaan, että alentaisit itteesi. Ja hyvin näyttää toimivan, valitettavasti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kuten aiemmin totesin, sua härnätään tahallaan, että alentaisit itteesi. Ja hyvin näyttää toimivan, valitettavasti.

        Kuten sanoin. Se on röllin nolous ei mun. Sehän tästä ärsyyntyy kun sillä ei oo elämää toisin kuin mulla.

        Mua ei kiinnosta mitä joku palsta pelle miettii musta.

        Mulla on mulle tärkeiden ihmisten mielipiteet tiedossa ja kuulen niitä päivittäin.

        Röllille tässä tärkeetä on imagonsa. Siks ei täällä oo omalla nimellään eikä naamallaan. Häpee niin ja pelkää mainettaan


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kuten aiemmin totesin, sua härnätään tahallaan, että alentaisit itteesi. Ja hyvin näyttää toimivan, valitettavasti.

        Lisäksi rölli toistuvasti ilmaissut miten häntä hävettää koko palstailu. Joten hänelle tää on imago kysymys ei mulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin. Se on röllin nolous ei mun. Sehän tästä ärsyyntyy kun sillä ei oo elämää toisin kuin mulla.

        Mua ei kiinnosta mitä joku palsta pelle miettii musta.

        Mulla on mulle tärkeiden ihmisten mielipiteet tiedossa ja kuulen niitä päivittäin.

        Röllille tässä tärkeetä on imagonsa. Siks ei täällä oo omalla nimellään eikä naamallaan. Häpee niin ja pelkää mainettaan

        Et voisi enempää väärässä ollakaan. Ne jotka sinua täällä härkkivät saadakseen sinut suoltamaan myrkkyä palstalle, tekevät sitä vain siksi, että tietävät onnistuvansa siinä ja saavat sinulta juuri sen mitä halusivatkin. Joka kerran annat noille härkkijöille juuri sen mitä he haluavatkin, sen että he ärsyttävät ja sinä tottelet kuin koira. He vievät sinua kuin litran mittaa.

        Ei heitäkään kiinnosta kuka tai millainen olet IRL, kunhan saavat palstalla potkia sinusta kiukun pihalle ja sinä teet sen ihan kiltisti. Jos joku vain jaksaa kirjoittaa eimia jonnekin, niin sinulla on vati nurin välittömästi. Aivan naurettavan helppoa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Et voisi enempää väärässä ollakaan. Ne jotka sinua täällä härkkivät saadakseen sinut suoltamaan myrkkyä palstalle, tekevät sitä vain siksi, että tietävät onnistuvansa siinä ja saavat sinulta juuri sen mitä halusivatkin. Joka kerran annat noille härkkijöille juuri sen mitä he haluavatkin, sen että he ärsyttävät ja sinä tottelet kuin koira. He vievät sinua kuin litran mittaa.

        Ei heitäkään kiinnosta kuka tai millainen olet IRL, kunhan saavat palstalla potkia sinusta kiukun pihalle ja sinä teet sen ihan kiltisti. Jos joku vain jaksaa kirjoittaa eimia jonnekin, niin sinulla on vati nurin välittömästi. Aivan naurettavan helppoa.

        He. Ei vaan sinä. Ja teet sitä vain siks että
        Haluut mut sänkyys.

        Eimia taas on kade. Paneskellu ukot läpi ja nyt haluu panna myös mua.

        Kato siirty lesboihin

        Lisäks niin tosikko että suuttuu kun mä vittuilen sille ironiseen tai sarkastiseen tyyliin kun ei se ymmärrä mustaahuumoria

        Uskovaiset ei myöskään ymmärrä seksihuumoria jota mä vittuiluna sille lataan!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Et voisi enempää väärässä ollakaan. Ne jotka sinua täällä härkkivät saadakseen sinut suoltamaan myrkkyä palstalle, tekevät sitä vain siksi, että tietävät onnistuvansa siinä ja saavat sinulta juuri sen mitä halusivatkin. Joka kerran annat noille härkkijöille juuri sen mitä he haluavatkin, sen että he ärsyttävät ja sinä tottelet kuin koira. He vievät sinua kuin litran mittaa.

        Ei heitäkään kiinnosta kuka tai millainen olet IRL, kunhan saavat palstalla potkia sinusta kiukun pihalle ja sinä teet sen ihan kiltisti. Jos joku vain jaksaa kirjoittaa eimia jonnekin, niin sinulla on vati nurin välittömästi. Aivan naurettavan helppoa.

        Ootko huomannu miten tosikko eimia kn!

        Kaksimielinen musa, kuvat ja huumori niin se ei tajua mitään.

        Se suuttuu. Sillä ei oo pienintäkään huumorintajua panohuumoriin.

        Eimian ainoa huumori jota se tajuaa on muiden vikojen pilkka mut heti jos sen kääntää hänestä vitsailuksi niin sit se taas ei iske siihen yhtään


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Et voisi enempää väärässä ollakaan. Ne jotka sinua täällä härkkivät saadakseen sinut suoltamaan myrkkyä palstalle, tekevät sitä vain siksi, että tietävät onnistuvansa siinä ja saavat sinulta juuri sen mitä halusivatkin. Joka kerran annat noille härkkijöille juuri sen mitä he haluavatkin, sen että he ärsyttävät ja sinä tottelet kuin koira. He vievät sinua kuin litran mittaa.

        Ei heitäkään kiinnosta kuka tai millainen olet IRL, kunhan saavat palstalla potkia sinusta kiukun pihalle ja sinä teet sen ihan kiltisti. Jos joku vain jaksaa kirjoittaa eimia jonnekin, niin sinulla on vati nurin välittömästi. Aivan naurettavan helppoa.

        Lisäksi eimia ei ymmärrä tiettyä komedia genree. Kuten kummelit tai speden seksihuumori tms

        Eimialla on aika kapee ja rajottunut huumorintaju joka on hauska kohde vittuiluun ja trollailuun

        Seksi on ihan paras vitsailu jota se ei tajua yhtään


      • Anonyymi kirjoitti:

        He. Ei vaan sinä. Ja teet sitä vain siks että
        Haluut mut sänkyys.

        Eimia taas on kade. Paneskellu ukot läpi ja nyt haluu panna myös mua.

        Kato siirty lesboihin

        Lisäks niin tosikko että suuttuu kun mä vittuilen sille ironiseen tai sarkastiseen tyyliin kun ei se ymmärrä mustaahuumoria

        Uskovaiset ei myöskään ymmärrä seksihuumoria jota mä vittuiluna sille lataan!

        Täh? Mitähän sä nyt sekoilet? Keneksi oikein mua luulet?
        No mä jätän tän tähän, saat jatkossa touhuta mitä haluat palstalla, en enää tule häiriköimään.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Täh? Mitähän sä nyt sekoilet? Keneksi oikein mua luulet?
        No mä jätän tän tähän, saat jatkossa touhuta mitä haluat palstalla, en enää tule häiriköimään.

        Ja eimia paras vitsi on nauraa muiden pituuksille munan pituuksille, nenille, korville, huulille, tisseille, selluliiteille, hampaille, aknelle, varpaille, hiuksille, äänelle, karvoille, lävistyksille, taruoinneillw

        Mut eimia ei osaa ottaa huumorina sen repale korvasta vitsailua. Suuttuu raukka heti kun ei oo sitä huumorintajua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja eimia paras vitsi on nauraa muiden pituuksille munan pituuksille, nenille, korville, huulille, tisseille, selluliiteille, hampaille, aknelle, varpaille, hiuksille, äänelle, karvoille, lävistyksille, taruoinneillw

        Mut eimia ei osaa ottaa huumorina sen repale korvasta vitsailua. Suuttuu raukka heti kun ei oo sitä huumorintajua

        Juu, hei hei. Jatka vain omilla teilläsi, niin minä teen samoin. Harmi, vaikutit mielenkiintoiselta juttukaverilta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, hei hei. Jatka vain omilla teilläsi, niin minä teen samoin. Harmi, vaikutit mielenkiintoiselta juttukaverilta.

        Katos katos.. eimiaa haukun ja sä suutut. Sä taidat olla se repale korva sossupummi joka osaa sujuvasti nauraa jonkun pienelle pippelille mutta ei ollenkaan omalle lävistetylle mutta täysin revenneelle korvanlehdelleen?

        Eiks oma ulkonäkövika ookaan kiva naurun aihe mut toisten on??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katos katos.. eimiaa haukun ja sä suutut. Sä taidat olla se repale korva sossupummi joka osaa sujuvasti nauraa jonkun pienelle pippelille mutta ei ollenkaan omalle lävistetylle mutta täysin revenneelle korvanlehdelleen?

        Eiks oma ulkonäkövika ookaan kiva naurun aihe mut toisten on??

        En ole suuttunut, mulle on ihan sama miltä jonkun korvat näyttää tai onko jonkun meisseli pikkusormea lyhyempi. En vaan jaksa sun maanista mesoamista, niin siksi päätin poistua paikalta. Olet loistava solvaamaan ketä tahansa kohdallesi osuvaa, niin on parempi etten enää jatka keskusteluja kanssasi, voit keskittyä kunnolla niihin jotka ovat sinua kiusanneet.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En ole suuttunut, mulle on ihan sama miltä jonkun korvat näyttää tai onko jonkun meisseli pikkusormea lyhyempi. En vaan jaksa sun maanista mesoamista, niin siksi päätin poistua paikalta. Olet loistava solvaamaan ketä tahansa kohdallesi osuvaa, niin on parempi etten enää jatka keskusteluja kanssasi, voit keskittyä kunnolla niihin jotka ovat sinua kiusanneet.

        Sä oot loistava valehtelija eimia!


    • Anonyymi

      Olet lapsi et aikuinen

    • Anonyymi

      Miksi sotia kun vois rakastella?

    • Anonyymi

      Joko se teidän kaapinpaikka on selvillä ...
      En oo jaksanu seurata kun ollu omat väännöt meneillään 🤣🤣

      • Anonyymi

        Joo. Rölli raahaa kiltisti mutisematta kaappia tos sinne minne mö sen haluun.


    • Anonyymi

      Tänään on röllittäjällä selvästi huono päivä

    • Anonyymi

      Minä en sinulle narsisti ole mistää tilivelvollinen tai velkaa.

      • Anonyymi

        Narsistin klassinen työkalu keinovalikoimassa on vähätellä kaikkia vastalauseita aiheuttavia omia sanoja väittämällä niitä jälkeenpäin huumoriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistin klassinen työkalu keinovalikoimassa on vähätellä kaikkia vastalauseita aiheuttavia omia sanoja väittämällä niitä jälkeenpäin huumoriksi.

        Niimpä eimia. Sähän väität muiden kropan osien haukkumista vitsiksi

        Nyt se käännetään sun kropasta vitsailuksi!

        Vieläkö huumorintajusi venyy?

        Voi jokos itkettää?

        Eiks oo hyvä vitsi nauraa toisen ulkonäköpiirteille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä eimia. Sähän väität muiden kropan osien haukkumista vitsiksi

        Nyt se käännetään sun kropasta vitsailuksi!

        Vieläkö huumorintajusi venyy?

        Voi jokos itkettää?

        Eiks oo hyvä vitsi nauraa toisen ulkonäköpiirteille?

        Röllittäjä on niin totaalisen kateellinen eimialle, että vaikea edes käsittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röllittäjä on niin totaalisen kateellinen eimialle, että vaikea edes käsittää

        Eimia on mies ja hänellä on päihdeongelma.

        On köyhä ja tosi kateellinen rikkaille töissä käyville
        Kauniille ja hoikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röllittäjä on niin totaalisen kateellinen eimialle, että vaikea edes käsittää

        Lisäksi eimialla on rikosperästä ulosottovelkaa noin 6000 euroo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röllittäjä on niin totaalisen kateellinen eimialle, että vaikea edes käsittää

        Ja eimia paras vitsi on nauraa muiden pituuksille munan pituuksille, nenille, korville, huulille, tisseille, selluliiteille, hampaille, aknelle, varpaille, hiuksille, äänelle, karvoille, lävistyksille, taruoinneillw

        Mut eimia ei osaa ottaa huumorina sen repale korvasta vitsailua. Suuttuu raukka heti kun ei oo sitä huumorintajua


      • Anonyymi

        Niin se eimia jauhaa tota siitä T miehestään ja nauttii väittää omia tekeleitään jonkun etunimellä nimetyn Timo TT:n tekemäks


        Aika läpinäkyvää kun muita ”maalittaa” nimillä mut itse ei kerro omaa nimeään eikä asuinpaikkaa taikka ammattia

        Kertoo paljon siitä mikä on todellisuus eimiasta


    • Anonyymi

      Voitan vittuilussa kaikki, vaikka koko palsta hyökkäisi kimppuuni!

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Blog pitäisi olla.

      • Anonyymi

        Ei oo mulla blogeja. En tykkää kirjoittaa niin paljon


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      69
      1071
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe