UUTUUS. Silmälasikeksintö Pattayan Savossa.

Anonyymi-ap

Sangattomat silmälasit joissa linssit peilaa .... niin mitä peilaa.

Huomatkaa sivuseikkana "Miehekkäät" amisviikset.

https://imgbb.com/Y0PtM1J

10

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Zoomaa sensukka tyttöjen pupillit... niistä heijastuu samat jänskät lamput.... Oon.... taikaa..... ihan uskomatonta.... silmälasit.... ei kai sentään.... silmä.... uuh.... ei eijei.... Miksi aina.... lasisilmät.... eihän... en kestä....

• Anonyymi

Kiitän nopeasta Trollin 2010 nuolennasta, mutta eikös olekin amisviikset huomion arvoiset.

• Anonyymi

No mutta sepä hienoa että sinulla on paljon kavereita ja jopa sukulaisia terveydenhoitoalalla, onko sulla paljon kavereita muilla aloilla?

Mitä mieltä muuten olet noista amisviiksistä, onko sulla paljon kavereita joilla kans amisviikset, entä itselläsi?

HAUSKAA.

• Anonyymi

Perusteeton henkilötietojen urkinta johtaa aina työntekijän irtisanomiseen, ja työnantajan tekemään rikosilmoituksen, joten kannattaa olla hyvin varovainen näissä jutuissa, ne kolahtavat aina omaan nilkkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta sepä hienoa että sinulla on paljon kavereita ja jopa sukulaisia terveydenhoitoalalla, onko sulla paljon kavereita muilla aloilla?

Mitä mieltä muuten olet noista amisviiksistä, onko sulla paljon kavereita joilla kans amisviikset, entä itselläsi?

HAUSKAA.

Normaali heteromies kylläkin kiinnittäisi kuvassa huomiota noihin söpöihin tyttösiin, mutta Saarijorman homppelisihteeri näkee vain viiksiä.

Taidat olla mustasukkainen tytöille kun et saa yksin minua rakastaa ja omistaa? Sori poju, minä tiesin jo viisivuotiaana olevani hetero.

Sinä et tiedä vieläkään mikä olet, eikä tiedä kukaan muukaan. Koko elämäsi on halpa kopio ja vääristynyt yhdistelmä muiden elämiä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perusteeton henkilötietojen urkinta johtaa aina työntekijän irtisanomiseen, ja työnantajan tekemään rikosilmoituksen, joten kannattaa olla hyvin varovainen näissä jutuissa, ne kolahtavat aina omaan nilkkaan.

Paljastit huahinin Bumbamies tuossa samalla että terveystiedoissasi on jotakin salattavaa. Huomasitko itse että nyt kävi niin? Ei siinä kyllä mitään salaista ole, sillä kirjoituksistasi käy kyllä jo ilmi erittäin laaja kirjo sairauksia. Eikä urkinta johda mihinkään, ellei kolmas osapuoli kiinnitä siihen huomiota ja tämä kohta koskee vain julkisuuden henkilöitä.

laiffila

• Anonyymi

Hienoja kokoelmia tallennettuina mutta tuossa on selvästi kaksi eri henkilöä. Kun oletetaan että kello Ciang Main perheenisällä on 04:39, niin miten uskottavan itse pitäisit itse sitä että olisit päivystämässä matkailusivustoa ilman mitään omaa asiaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoja kokoelmia tallennettuina mutta tuossa on selvästi kaksi eri henkilöä. Kun oletetaan että kello Ciang Main perheenisällä on 04:39, niin miten uskottavan itse pitäisit itse sitä että olisit päivystämässä matkailusivustoa ilman mitään omaa asiaa?

Kuka ei kuulu ryhmään kokoelmassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljastit huahinin Bumbamies tuossa samalla että terveystiedoissasi on jotakin salattavaa. Huomasitko itse että nyt kävi niin? Ei siinä kyllä mitään salaista ole, sillä kirjoituksistasi käy kyllä jo ilmi erittäin laaja kirjo sairauksia. Eikä urkinta johda mihinkään, ellei kolmas osapuoli kiinnitä siihen huomiota ja tämä kohta koskee vain julkisuuden henkilöitä.

laiffila

Kannattaa varmaan urkkia, henkilökohtaisia tietoja, omien harhojen tueksi, voi jäädä luu käteen.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­N­­­y­m­f­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17718922w

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      224
      4681
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3459
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      263
      2015
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      8
      1832
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1247
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1209
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      964
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      777
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61