Sangattomat silmälasit joissa linssit peilaa .... niin mitä peilaa.
Huomatkaa sivuseikkana "Miehekkäät" amisviikset.
https://imgbb.com/Y0PtM1J
UUTUUS. Silmälasikeksintö Pattayan Savossa.
10
82
Vastaukset
- Anonyymi
Zoomaa sensukka tyttöjen pupillit... niistä heijastuu samat jänskät lamput.... Oon.... taikaa..... ihan uskomatonta.... silmälasit.... ei kai sentään.... silmä.... uuh.... ei eijei.... Miksi aina.... lasisilmät.... eihän... en kestä....
- Anonyymi
Kiitän nopeasta Trollin 2010 nuolennasta, mutta eikös olekin amisviikset huomion arvoiset.
- Anonyymi
No mutta sepä hienoa että sinulla on paljon kavereita ja jopa sukulaisia terveydenhoitoalalla, onko sulla paljon kavereita muilla aloilla?
Mitä mieltä muuten olet noista amisviiksistä, onko sulla paljon kavereita joilla kans amisviikset, entä itselläsi?
HAUSKAA. - Anonyymi
Perusteeton henkilötietojen urkinta johtaa aina työntekijän irtisanomiseen, ja työnantajan tekemään rikosilmoituksen, joten kannattaa olla hyvin varovainen näissä jutuissa, ne kolahtavat aina omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sepä hienoa että sinulla on paljon kavereita ja jopa sukulaisia terveydenhoitoalalla, onko sulla paljon kavereita muilla aloilla?
Mitä mieltä muuten olet noista amisviiksistä, onko sulla paljon kavereita joilla kans amisviikset, entä itselläsi?
HAUSKAA.Normaali heteromies kylläkin kiinnittäisi kuvassa huomiota noihin söpöihin tyttösiin, mutta Saarijorman homppelisihteeri näkee vain viiksiä.
Taidat olla mustasukkainen tytöille kun et saa yksin minua rakastaa ja omistaa? Sori poju, minä tiesin jo viisivuotiaana olevani hetero.
Sinä et tiedä vieläkään mikä olet, eikä tiedä kukaan muukaan. Koko elämäsi on halpa kopio ja vääristynyt yhdistelmä muiden elämiä.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusteeton henkilötietojen urkinta johtaa aina työntekijän irtisanomiseen, ja työnantajan tekemään rikosilmoituksen, joten kannattaa olla hyvin varovainen näissä jutuissa, ne kolahtavat aina omaan nilkkaan.
Paljastit huahinin Bumbamies tuossa samalla että terveystiedoissasi on jotakin salattavaa. Huomasitko itse että nyt kävi niin? Ei siinä kyllä mitään salaista ole, sillä kirjoituksistasi käy kyllä jo ilmi erittäin laaja kirjo sairauksia. Eikä urkinta johda mihinkään, ellei kolmas osapuoli kiinnitä siihen huomiota ja tämä kohta koskee vain julkisuuden henkilöitä.
laiffila - Anonyymi
Hienoja kokoelmia tallennettuina mutta tuossa on selvästi kaksi eri henkilöä. Kun oletetaan että kello Ciang Main perheenisällä on 04:39, niin miten uskottavan itse pitäisit itse sitä että olisit päivystämässä matkailusivustoa ilman mitään omaa asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoja kokoelmia tallennettuina mutta tuossa on selvästi kaksi eri henkilöä. Kun oletetaan että kello Ciang Main perheenisällä on 04:39, niin miten uskottavan itse pitäisit itse sitä että olisit päivystämässä matkailusivustoa ilman mitään omaa asiaa?
Kuka ei kuulu ryhmään kokoelmassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljastit huahinin Bumbamies tuossa samalla että terveystiedoissasi on jotakin salattavaa. Huomasitko itse että nyt kävi niin? Ei siinä kyllä mitään salaista ole, sillä kirjoituksistasi käy kyllä jo ilmi erittäin laaja kirjo sairauksia. Eikä urkinta johda mihinkään, ellei kolmas osapuoli kiinnitä siihen huomiota ja tämä kohta koskee vain julkisuuden henkilöitä.
laiffilaKannattaa varmaan urkkia, henkilökohtaisia tietoja, omien harhojen tueksi, voi jäädä luu käteen.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17718922w
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346