pitkän katseen alta, lasien reinojen välistä jotain tuttua pilkotti 🤩🤭
Kyllä sieltä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on vaan reinotossut
- Anonyymi
Tunnistin kyllä❤😋😘
- Anonyymi
Mua on kyllä vaikea olla tunnistamatta kun en ole yhtään muuttunut 😂Sama pää kesät talvet vuodesta toiseen....😂 Hiukset pitäs värjätä, alkaa olla aika harmaat taas 🤭
- Anonyymi
Taidan toivoa rakkautta sinulle!
https://youtu.be/9u_GvzLzsXA
❤️- Anonyymi
Samoin sinnne 💗
- Anonyymi
No hyvä
- Anonyymi
Tänäänkö? Missä kohtasitte?
- Anonyymi
eilen....
- Anonyymi
Tuon kirjoittaja on niin tumpelo ja ossaamaton äijä että ei toista ole missään. Saa muiden arvostelu ja mollaaminen loppua kun itse ei osaa yhtään mitään !
- Anonyymi
Oliko myös jotain uutta?
- Anonyymi
No todella ku ollut vaikeuksia tunnistaa ees samaksi ihmiseksi ;) Vaikka tiesin kyllä hänen jostain olevan ennalta tuttu, mietein vain että mistä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334