Aihealueissa ei ihan omaan ongelmaani sopivaa mutta kerron kuitenkin.
Olen huomannut, että rakko ei tyhjene kunnolla, tuntuu että rakko on venynyt ja siitä johtuu ehkä.. Lisäksi alavatsa on kipeä. Onko kenelläkään kertoa, jos on samanlaista vaivaa ollut ja miten hoidetaan?
Kun virtsaa ei tule
5
383
Vastaukset
- Anonyymi
Eturauhanen kasvanut suureksi.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177189453
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Joo on tuttua, näin lyhykäisyydessään joskus ollut tosi vaikeeta tai itse asiassa liki mahdotonta tyhjentää vaikka hyvin täysi ja vaivallonen tyhjennys ollut laiskaa. Rakko voi pysyvästi venyä ja vahingoittua toiminnallisesti etc. Nyt mulla on oikeastaan kaikkea mahdollsta rakkovikaa eikä tässä edes kaikki. Valovuosi sitten kaikki pelas normaalisti eli on perspektiiviä näihin.
Tähän on useampia syitä, mutta kehottaisin meneen hyvin pian lääkäriin, jos oire on selkeesti kehittynyt äkkiä eli tunneissa tai parissa päivässä. Vaikka olis kroonisempikin, on siihenkin hoitoja ja mm. eturauhasen ongelmat mahdollisia.
Monisairas- Anonyymi
Sitten kyseisen kaltaiset tyypit voi vaikka vitsailla tai ei välitä toisen oikeasti pahemmista ongelmista eivätkä meinaa tai halua käsittää, vaikka ns. rautalangasta vääntää mitä ne on ja miten kannattaa toimia. Ite vedetään herne nokkaan lillukanvarsista, niinku tänäänkin luin miten joku uhkas ampun maakaapeloinnin takia!!!
Monisairas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kyseisen kaltaiset tyypit voi vaikka vitsailla tai ei välitä toisen oikeasti pahemmista ongelmista eivätkä meinaa tai halua käsittää, vaikka ns. rautalangasta vääntää mitä ne on ja miten kannattaa toimia. Ite vedetään herne nokkaan lillukanvarsista, niinku tänäänkin luin miten joku uhkas ampun maakaapeloinnin takia!!!
MonisairasTämä onkin tullut ihan väärään paikkaan, tietenkin😁... Olen klikannut, scrollannut ja lukenut huonosti ja tai sitten vähän niinku dissosiaatiossa, että ajatus ja teot kulkee eri latua.
Monisairas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4175024Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912479- 411704
- 541668
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!471633- 871477
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101197MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151117Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1641107