Kokemusta, Aurinkomatkat koittavat majoittaa paikan päällä kahdenhengen huoneen maksaneet yhteen vuoteeseen vaikkeivat ole sukua eikä sateenkaari ihmisiä , aika moista ,
Myyvät huonetta kuvalla kahdella vuoteella ja hintaakin no on .
Huoneen ja suihkun voi jakaa tutun kanssa mutta vuode., heh.
Kokemusta, Aurinkomatkat koittavat majoittaa paikan päällä kahdenhengen huoneen maksaneet
1
67
Vastaukset
Nyt ei kyllä kuulosta kauhean uskottavalta tuo aloitus. Aurinkomatkat ovat luopuneet Mies/Nais-paikoista (eli samaan huoneeseen tuli toinen, ennestään tuntematon henkilö majoittumaan) ainakin Thaimaan osalta jo lukuisia vuosia sitten.
On kyllä hotelleja joissa on huoneita joissa kahdella huoneella on yhteinen suihku/WC tila (ja nämä tilan ovat ovat lukittavissa molempien huoneiden osalta molemmin puolin), mutta tämäkin asia lähtökohtaisesti ilmoitetaan huoneen tiedoissa matkaa varatessa.
Jotta aloittajan kertomus olisi uskottava, niin voisi kertoa koska, missä hotellissa kyseinen tapaus olisi ollut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2506511Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k364922Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,302687Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3192378Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1871597Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501565Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611409Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1371348- 361156
- 1821112