Kiva olisi löytää ujo maalaistyttö joka haluaisi vanhemman miehen kosketusta.
Löytyykö "maalaistyttöä"
Anonyymi-ap
541497
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 54
Vanhimmat
Asun hevostilalla ja olen tyttö.
Missä päin ja Millainen olet
Ujo oot kun et kerro missä päin suomee olet
Pohjois-savossa asun ja olen 175/65/punainen tukka.
Niin minäkin . Onko sulla kik yhteys
Olisitko halunnut tutustua paremmin m 50v Siilinjärvi
Kik yltty jos haluut laittaa viestiä sinne
T . Aloittaja
Sadan kilon siika silliviivalla riehaantui hyh hyh 🤑🤮
Sulla on nää samat väsyneet jutut joissa ei ole mitään järkeä, kuten ei sinulla irselläsikään.
Sinä!
Minä niin.
Siilissä on homoja.
Niitä on joka puolella joten varmaan sinullekin löytyy sopiva kun jaksat etsiä.
Saanen panna perseeseesi.
Pohjois-Karjalassa asun todella kaukana kaikesta ja juurikin vanhemmat miehet sytyttää minut.
Olen 152.59.D 90 ja 18v.
Okei minä Kuopiossa. Onko sulla kik yhteys
On mutta en ihan sitä kautta haluaisi yhteyksiä pitää.
Missä sitten haluut jutella kun täällä näkee kaikki keskustelut
Voitais joskus kyllä tavata siellä päin jos haluut tutustuu lähemmin.
En mä halua tommosta limanuljaskaa tavata
Kävis kyllä mutta olet eunukki
Eksyit taas peilis eteen.
Jaa niinkö en ole itse tuota vielä havainnut.Vehkeet kyl toimii hyvin mites se siellä mahtaa olla.Mut jos sulla on parempaa tietoa palaan miellelläni asiaan Ootan pikaista vastausta.
Nyt kyllä kiinnostuin! Olisit tosi herkku mun mielestä!
Ai olet vai, hauska tutustua.Hyvähän se on anonyyminä huudella, kun ei muuten uskalla.
jaha.
Moikka olen 45 iso mies p-savosta ota yhteyttä kik muajussi
Nykyään sellaisia löytyy enää alikehittyneistä maista. Internet on pilannut senkin.
Kyllä nyt on taas pojat joilla kivekset ei ole vielä laskeutuneet huutelemassa samoja kommentteja kuin sadoissa muissa viestiketjuissa.
No huvinsa kullakin joten antaa niiden nauttia kun saavat olla esillä kerrankin.
Ihanaa seurata, kun ikääntyvä femakko saa raivarit.
Nin olis,vaikka Larsmosta , sellainen isotissinen, parikymppinen blondi
Göran65
Tuu näyttää miten se tehdään.Helppohan sun täällä jakaa neuvoja.Laita vaikka video kun hyppäät jojoon.En kyl lupaa tehdä samaa,
Kyllä nää perskärpäset pölähtää aina tänne jokaisen aloituksen kiusaksi surramaan , mutta onhan niillekkin jokusen homman luontoäiti antanut että pysyvät hengissä .
Ymmärtäähän sen kun älykkyysosamäärä on rajallinen ja itsellä heillä ei seiso kuin järki.
T. Aloittaja
PS. Anteeksi heidän puolestaan muille järkeville
Se on nyt öhö öhö. Että näin.
Näin aina.
Tänäänkin.
jaha
Heti löytyi?
Aina.
Maalaistyttö on unelma joka ei enää toteudu.
90-luvulla mulla oli sellainen vähn aikaa
toivotaan
Tietysti löytyy.
Kerro mistä.
Ei täällä ole kuin feikkejä nää vastaajat tai sitten häiriintyneitä lapsen tasolla olevia idiootteja.
Kik jurttu jos haluutte jutella
T. Aloittaja P-Savo
Olen etsinyt vanhempaa miestä seurakseni.
Toimiiko tuo sun kik yhteys?
Kyllä toimii , joten laita viestii kiin jutellaan siellä aluksi.
Kyllä!
Kiva olis löytää joku kiva seura
Mites siellä tyttösillä menee näin vapaapäivänä.
Tekisikö mieli hyvää seuraa😉
On mutta ujostuttaa 🙈
Satakunnasta tyttösiä?
M40
Nyt on kaunis ilma vaikka jutella tai tutustua lähemmin
M 50v kpo