uuden auton ostoa, semmoisen auton joka kestää enemmän kuin kaksi vuotta. Tyhmyyksissäni menin ostamaan Toyotan ja se rytökashan oli hajalla koko ajan ja nyt se on ihan puhkiruostunut ja moottorikin hajosi. Joten kysyn nyt että onko Skoda parempi kuin Toyota?
Olen tässä miettinyt
Anonyymi-ap
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ensiksikin: Skoda ei ole auto, vaan avto, eli slaavien kaalinkuljetusvankkuri.
- Anonyymi
Ja sulla ei ole muuta maitokärryt katkera köyhä😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla ei ole muuta maitokärryt katkera köyhä😂😂😂
Voi Skodaa kutsua myös maitokärryksi (молоко теле́га), jos niin haluaa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17719129G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei se vika ole autossa!
Halutko kertoa millaisella työllä keräsit rahaa 30 000 euroa autoon jota et osaa käyttää. Mulle tulee mieleen esimerkiksi joku ex nisti joka tienaa rahaa itseään myymällä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1643110
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541809Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461764Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571620- 761542
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3351433Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771261The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251065