Työtön ja masentunut

Anonyymi-ap

Oon valmistunu lukiosta ja kävin lastenohjaajan tutkinnon. Yhtään kokemusta työelämästä en oo lastenhoitoalasta saanu ja ajatuskin että menisin sinne nyt töihin oksettaa. Te-toimisto ehdotti tiski alta nyt niitä hommia kun on huutava pula muttaku oon hakenu sitä koko ajan enkä oo saanu. Miks mää en pääse töihin. Miks mua ei huolita. Nyt jos meen niin siellä oottaa joukko työntekijöitä jotka lyttää mun itsetunnon ihan pohjamutiin. Oon ollu lähihoitajien kanssa töissä ja ne on ihan hirveitä mulkkuja. En ymmärtä miks nykyään edes yritän ku masennun vaan enemmän mutta millä mä sitte elän

3

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunnollisessa paikassa sinua ei lytätä millään tapaa vaan siellä on mukavaa porukkaa töissä. Huonoja paikkoja ei pidä sietää, se on kuin sietäisi rikkinäistä kenkää. Tuosta alasta en tiedä miten siellä yleisesti työilmapiiri on, mutta hyviäkin aloja ja firmoja on. En lähde neuvomaan mitä sinun pitäisi tehdä, mutta etsi jotain minne on kiva mennä aamulla. Elantoa varten saattaa joskus joutua sietämään jotain vähän tyhmää. Silloin katse vain tulevaan ja miettii mitä voisi seuraavaksi tehdä 🙂 Jokainen joutuu jostain rahaa saamaan ja sitä ei pidä hävetä, vaikka joku valittaisikin tai yrittäisi lytätä. Omalla kohdalla on toiminut hyvin, että keskityn täysin omaan työhöni ja koetan olla siinä hyvä. Silloin muut ei pääse niin häiritsemään.

• Anonyymi

Kyllä se itseluottamus siitä kohenee kun teet työtäsi niin hyvin kuin osaat ja aina oppii tekemällä. Ole ystävällinen ja välittävä. Jos joku muu ei sitä sinulle ole niin jaksa silti. Tiedät tekemäsi oikeaksi ja teet työsi hyvin.
      Se palkitsee.

• Anonyymi

Entä toiselta alalta, on olemassa töitä joissa rennommin ilmapiiri tai että saa tehdä omassa rauhassa = ei ole muita.

Haet määrä-aikaista työtä jossa itsekin näkee millainen paikka ja ihmiset. Pieni pätkä voi tuoda lisää töitä.

Minä en lähde mistään rahasta firmoihin joissa ei ole pysyvää ja ei tiedä missä pitää olla seuraava päivänä, ilmapiiri kireä ja rauhaton. Poltan itseni unettomaksi.

Millä elät,Suomessa on sosiaaliturva ja jokaisella pitää olla rahaa käytettävissä oli töissä tai ei. Yhteiskunta ei ole tukkinut reikiä joita yhtiöt käyttävät hyväksi ja siirtävät euroja ulos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      229
      17997
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      69
      10282
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      314
      6737
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      22
      4509
    5. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      48
      3697
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      74
      3214
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      113
      2903
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      89
      2390
    9. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      20
      1577
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      18
      1396
    Aihe