että pääsisin lähemmäksi sua.. Janoan sun kosketusta. Kerran hipaisit vahingossa, kun menit ohitseni. Sekin tuntui sellaisena värähtelyä, että en unohda sitä koskaan.
Päivittäin haaveilen siitä
13
350
Vastaukset
- Anonyymi
Miehellekkö menee?
- Anonyymi
Ketä ja missä?
- Anonyymi
Voi sun kanssa, suloista🥰
- Anonyymi
No voi hemmetti. Ihan huvikseni tulin katsomaan mikä tämä palsta on, ja heti ekalla sivulla on viesti joka sopisi omaan tilanteeseeni. Tosin tämä ohimennen hipaisu sopii varmasti tuhansien ihastuneiden tilanteeseen.
No mutta joo. Minun ja erään mielenkiintoisen henkilön välillä oli moinen sähköinen hipaisu pari-kolme viikkoa sitten.- Anonyymi
Älä tuu. Lähde menemään vielä, kun voit!
- Anonyymi
Oliko tämä tapaus vaalee vai tumma? Ja missä tapahtui?
- Anonyymi
Yes, I know.... huomasin, minulla oli vaikutusta sinuun...
- Anonyymi
Ehdottomasti näkyi kilometrin päästä unohtumaton kokemus
- Anonyymi
Erittäin näkyvällä paikalla käveli mieletön kokemus
- Anonyymi
Kerran luulin näkeväni ja pyörryin siihen kadulle
- Anonyymi
Avainnipun laitto konsoliin oli kokemuksen syy.ei mikään tarkoituksellinen
- Anonyymi
Sukan laittoi jalkaan kokemus sinänsä
- Anonyymi
Hame korvissa kaupassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk1072819- 1102606
- 1811674
- 1711427
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede831296Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?
Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s871068Millaisista tuoksuista miehet pitää?
Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen1091037Oudot kulkijat
Mikäs porukka se on ruennu kylällä ajelemaan tummalla farmari autolla ja pysäytteleevät ihmisiä kadulla. Koittavat repiä kuulemma autoon ja hakkaavat25976Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?
Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er183959