Mitä mieltä

Anonyymi-ap

Jos mies on 25v ja nainen 32v. Onko se paha ikäero?
Tuntematta ihmisiä, niin mitä vaikeuksia, tai hyviä, tai huonoja puolia voisi olla?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei paha. Samat vaikeudet, hyvät ja huonot puolet kuin missä tahansa suhteessa.
      7 vuotta on vähän. Mieti asiaa 30 vuoden päähän, kundi 55v, leidi 62v. Onko iso ero?

      • Anonyymi

        No ei se varmaan mummona enää niin huomattava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se varmaan mummona enää niin huomattava.

        No ei toi muutenkaan paha ikäero ole. Ja sinne mummoikään kai olisi se unelma parisuhdetta jatkaa?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei toi muutenkaan paha ikäero ole. Ja sinne mummoikään kai olisi se unelma parisuhdetta jatkaa?

        No olisi kyllä. Mutta yleensä miehillä on aina itseään nuorempi nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No olisi kyllä. Mutta yleensä miehillä on aina itseään nuorempi nainen.

        No se on valtavirtaa, mutta asiasta kannattaa kysyä toista mielipidettä vaikkapa Ranskan presidentiltä...
        Ei tartte tehdä asioita niin kuin on aina tehty tai niin kuin muut tekee, voi tehdä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu sillä hetkellä ja piutpaut muiden mielipiteille. Ja jos mieli myöhemmin muuttuu, sitten niin käy, sekin on vain elämää.


    • Anonyymi

      Ulkopuoliset ei varmaan edes huomaisi teidän ikäeroa. Ainoa kysymysmerkki on haluaako nainen lapsia, koska tuossa iässä se kello tikittää jos niitä ei ole.

      • Anonyymi

        Tämä minua eniten mietityttää. Haluan lapsia ja haluan niitä vaikka samantien.
        Mutta haluaako noin nuoret miehet isäksi. Tai eihän sitä tiedä, haluaako juuri hän ylipäätään edes lapsia.


    • Anonyymi

      Sen verran pieni ikäero että ei sano mitään.. riippuu tietysti jos mies on nuorempi ja tosi kypsymätön ja nainen kypsempi niin sit ehkä haasteita tuo. Itse en koe iällä olevan kovin merkitystä jos muuten natsaa!

      • Anonyymi

        Hän vaikuttaa kyllä ihan kypsältä, mutta en voi mennä varmaksi sanomaan, kun en häntä tunne niin hyvin.


    • Anonyymi

      Nainen parhaimmassa iässä😁

      • Anonyymi

        No siihen en osaa sanoa mitään.


    • Anonyymi

      Olin 20 ja tyttöystävä oli 27,silloin ikäero häiritsi minua niin että pistin suhteen poikki. Nyt kun olen 63 harmittaa joskus vieläkin ,että jätin elämäni parhaan naisen.Olin keskenkasvuinen nulikka.

    • Anonyymi

      Molemmat on nuoria aikuisia joten ei kai tossa mitään erikoista ole? Luonteet ratkaisee ja lapsentekoasiat pitää aina keskustella läpi joka tapauksessa vaikka olisi mikä ikä. Aloittaja kuulostaa mieheltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe