ja antaudut tähän järjettömään suhteeseen kanssani, muista muistuttaa ettei siitä appelsiinimehupurkista tarvitse juoda purkinsuusta.
Tuli vaan mieleen kun kävin jääkaapillani.
Sitten kun luovutat ohjat sydämellesi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En antaudu minkään mummelin vietäväks
- Anonyymi
Ei mummelilla ole aikomustakaan sellaiseen toimintaan.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17719630c
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pois alta, jaffet tulloo ja helmat paukkuu🤭
- Anonyymi
Minä omassa sinkkutaloudessani puristan mehut aamuisin omin kätösin. Tietää mitä saa.
- Anonyymi
Mä puristankin omat annosmehut suoraan appelsiineista, veriappelsiineista tai verigreipeistä..
Saat pitää kuoret ja raastaa niistä mausteita, appelsiininkuoriraastetta jne, ole hyvä.- Anonyymi
Nyt tuli pistos, koska olenhan heittänyt noita sitrusten kuoria roskiin. Joskus kyllä raastoinkin niistä, silloin kun harrastin vähän enemmän leipomista. Pitääkin vähän enemmän vielä miettiä niitä ruoka-asioita. En tykkää haaskata. - en ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819