Et kai sä naimisissa oleva kirjoita

Anonyymi-ap

Mulle tänne mitään juttuja, jotka vois sun miestä loukata?

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut naimisissa enkä mene ellei se yksi mies kosi.

      • Anonyymi

        Ok, no mikä mies se sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no mikä mies se sitten on?

        Sellainen mies joka saa tämän naisen tuntemaan. Muut on kavereita kuten naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen mies joka saa tämän naisen tuntemaan. Muut on kavereita kuten naiset.

        Ei varmaan mulle sitten. Kertoisit muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan mulle sitten. Kertoisit muuten.

        Ei varmaan olekaan, jos kuvittelet että olisin naimisissa. Olen sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan olekaan, jos kuvittelet että olisin naimisissa. Olen sinkku.

        Niin no, tietenkin voit olla joku muu jonka tunnen. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, tietenkin voit olla joku muu jonka tunnen. 😊

        Tuskinpa vaan. Ajatuskin on vähän harhainen. Vastailen vaan aikani kuluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vaan. Ajatuskin on vähän harhainen. Vastailen vaan aikani kuluksi.

        Niin varmaan. Niinhän me kaikki.


    • Anonyymi

      Kirjoitan tietenkin.

      • Anonyymi

        Miksi? Ei varmaan kauhean onnistunut liitto. Ootko ajatellut että juttu voi paljastua ja pilata sun elämän?


    • Anonyymi

      Kirjoitan kelle kirjoitan.

      • Anonyymi

        Ukko nukkuu vieressä ja nainen kirjoittaa kuumaa juttua elämänsä rakkaudelle. Jännä miten killiin elämä voi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko nukkuu vieressä ja nainen kirjoittaa kuumaa juttua elämänsä rakkaudelle. Jännä miten killiin elämä voi mennä.

        Voi sitä olla kuuma muillekin kuin ukolleen ja ukkokin tykkää kun muija tyytyväinen. On niin monenmoista parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä olla kuuma muillekin kuin ukolleen ja ukkokin tykkää kun muija tyytyväinen. On niin monenmoista parisuhdetta.

        Oliko se tuollainen viritys alusta saakka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se tuollainen viritys alusta saakka?

        Mikä viritys ja kenen? Ihan yleisesti. Kuka panee ketä ei kiinnosta, mutta niin vaan kuulemma ihmiset toimii. Ap on mustis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä viritys ja kenen? Ihan yleisesti. Kuka panee ketä ei kiinnosta, mutta niin vaan kuulemma ihmiset toimii. Ap on mustis.

        Nää on teidän normojen saippuasarjakuvioita. Ne ei kiinnosta mua. Mulla on toinen tausta.


    • Anonyymi

      Oletko itse perheetön?

      • Anonyymi

        En petä ketään täällä.


    • Anonyymi

      Kyllä se itsestään huolta pitää. Sitä nyt ei kiinnosta minun tunteet . Ihan sama sille on minne niitä puran.

      • Anonyymi

        Jotain tuollaista voi vaistota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain tuollaista voi vaistota.

        Vaistotkoon. Olen yrittänyt ja yrittänyt . Minulle alkaa riittää. En minäkään jaksa loputtomiin olla niin ettei kukaan välitä miltä minusta tuntuu. Tai yksin itkeä kun toista ei vaan kiinnosta . Kaikki minun unelmat ja haaveet torpataan. Tuntuu kuin olisin vankilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaistotkoon. Olen yrittänyt ja yrittänyt . Minulle alkaa riittää. En minäkään jaksa loputtomiin olla niin ettei kukaan välitä miltä minusta tuntuu. Tai yksin itkeä kun toista ei vaan kiinnosta . Kaikki minun unelmat ja haaveet torpataan. Tuntuu kuin olisin vankilassa.

        Tarkoitin että minä vaistoan että se on joku avoin suhde tms. Miten sä ittes oot tollaseen tilanteeseen ajanut? Oliko sulla oikeasti joku ongelma siihen aikaan? En ole kirjoittanut tänne mitään haukkumaviestejä sulle, mutta olen monesti ajatellut että jotain vaikeuksia sulla on joskus ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että minä vaistoan että se on joku avoin suhde tms. Miten sä ittes oot tollaseen tilanteeseen ajanut? Oliko sulla oikeasti joku ongelma siihen aikaan? En ole kirjoittanut tänne mitään haukkumaviestejä sulle, mutta olen monesti ajatellut että jotain vaikeuksia sulla on joskus ollut.

        En tiedä keneksi minua luulet. En ole mikään tuttusi. Kuhan puran omaa oloani. Ei kukaan tälläiseen tilanteeseen halua. Toisen kontrollointi voi olla aika huomaamatonta. Sitten kun tajuat missä tilanteessa olet niin oletkin jo aika syvällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että minä vaistoan että se on joku avoin suhde tms. Miten sä ittes oot tollaseen tilanteeseen ajanut? Oliko sulla oikeasti joku ongelma siihen aikaan? En ole kirjoittanut tänne mitään haukkumaviestejä sulle, mutta olen monesti ajatellut että jotain vaikeuksia sulla on joskus ollut.

        Miksi pitää olla joku avoinsuhde että voi keskulustepalstalle kirjoittaa. Minäkin olen sulle täysin tuntematon. Sinkkupalsta on täynnä parisuhteessa olevia. Eli sinulla tässä ongelma on jos luulet täällä jonkun kanssa seurustelevasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä keneksi minua luulet. En ole mikään tuttusi. Kuhan puran omaa oloani. Ei kukaan tälläiseen tilanteeseen halua. Toisen kontrollointi voi olla aika huomaamatonta. Sitten kun tajuat missä tilanteessa olet niin oletkin jo aika syvällä.

        Ai jaa sua on kontrolloitu. No joo se selittääkin sit miks käyttäydyit sillä tavalla aikoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää olla joku avoinsuhde että voi keskulustepalstalle kirjoittaa. Minäkin olen sulle täysin tuntematon. Sinkkupalsta on täynnä parisuhteessa olevia. Eli sinulla tässä ongelma on jos luulet täällä jonkun kanssa seurustelevasi.

        Älä selitä. Ei keskustelupalstalla seurustella. Täällä voi lähettää salaperäisiä viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa sua on kontrolloitu. No joo se selittääkin sit miks käyttäydyit sillä tavalla aikoinaan.

        Mitenköhän minun nykyinen elämäni voisi vaikuttaa menneeseen elämääni? Koska en ole ollut kenenkään kanssa pahemmin tekemisissä viime vuosina. Eipä ketään kiinnosta menneestä elämästä olenko hengissä edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa sua on kontrolloitu. No joo se selittääkin sit miks käyttäydyit sillä tavalla aikoinaan.

        Edelleen emme ole tuttavia. Tämä on keskustelupalsta. Ja tuo on suurin syy miksi täällä olen. Joo kyllä jos se nyt sun mieltä rauhoittaa niin mies tietää että kirjoitelen keskustelupalstoilla . Ei sitä se kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän minun nykyinen elämäni voisi vaikuttaa menneeseen elämääni? Koska en ole ollut kenenkään kanssa pahemmin tekemisissä viime vuosina. Eipä ketään kiinnosta menneestä elämästä olenko hengissä edes.

        Koetko että et löydä ulospääsyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen emme ole tuttavia. Tämä on keskustelupalsta. Ja tuo on suurin syy miksi täällä olen. Joo kyllä jos se nyt sun mieltä rauhoittaa niin mies tietää että kirjoitelen keskustelupalstoilla . Ei sitä se kiinnosta.

        Niih. No sit se on varmaan just niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä. Ei keskustelupalstalla seurustella. Täällä voi lähettää salaperäisiä viestejä.

        Se nyt ihan sama anonyyminä mitä kurjottaa. Kun ei edes tiedä kelle kirjoittaa. Ei täällä oikeasti ketään kiinnosta. Täällä vaan nauretaan muiden hädälle js ongelmille sekä pilkataan ihmisiä. Kukaan tämmöisestä mustasukkainen ole. Trolleja ja tyhmiä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt ihan sama anonyyminä mitä kurjottaa. Kun ei edes tiedä kelle kirjoittaa. Ei täällä oikeasti ketään kiinnosta. Täällä vaan nauretaan muiden hädälle js ongelmille sekä pilkataan ihmisiä. Kukaan tämmöisestä mustasukkainen ole. Trolleja ja tyhmiä juttuja.

        Niin, paitsi jos elämän rakkaus onkin täällä. Mitäs sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, paitsi jos elämän rakkaus onkin täällä. Mitäs sitten?

        Sitten se on. Hukkuu muiden viestien virtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten se on. Hukkuu muiden viestien virtaan.

        Ai jaa. Niinkö siinä käy. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa. Niinkö siinä käy. 😄

        Tuskin mulla mitään elämän rakkautta on.. En koe että minua on pahemmin kukaan rakastanut tai voinut rakastaa. Jos minut jätetyt yksin sillon kun olen ollut pahimmassa hädässä. Jos minut on jätetty yksin itkemään. Kuinka voisin tuntea olevani rakkauden arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin mulla mitään elämän rakkautta on.. En koe että minua on pahemmin kukaan rakastanut tai voinut rakastaa. Jos minut jätetyt yksin sillon kun olen ollut pahimmassa hädässä. Jos minut on jätetty yksin itkemään. Kuinka voisin tuntea olevani rakkauden arvoinen.

        No oletko muuttanut kauas kotiseudulta? Isot kaupungit on pahoja paikkoja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletko muuttanut kauas kotiseudulta? Isot kaupungit on pahoja paikkoja..

        Olipa outo vastaus. Olen asun jo lähes 19 vuotta muualla kun kotiseudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletko muuttanut kauas kotiseudulta? Isot kaupungit on pahoja paikkoja..

        Eikä siellä muuta olisi ollut jokunen onneton rytkä alkoholisoitunut tai vanhojapoikia. Kiinnostanut kumpikaan laji.


    • Anonyymi

      Joskus kirjoitin hänelle. . tänne..

      Rakastan miestäni elämäni ja hänen elämänsä loppuun asti.

      • Anonyymi

        Ei varmaan ollut hän täällä.


    • Anonyymi

      Sinä itse kirjoitat tänne jollekin ja se voi loukata vaimoasi. Se että edes kuvittelet hänet tänne kertoo tunteistasi.

      • Anonyymi

        En petä täällä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En petä täällä ketään.

        Ei täällä voi pettää ketään. Tämän on keskustelupalsta. Sanoin että kuvittelusi jo loukkaa vaimoasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä voi pettää ketään. Tämän on keskustelupalsta. Sanoin että kuvittelusi jo loukkaa vaimoasi.

        Hahahahaha, sulla on ehkä nyt vähän kiinni jäänyt olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahaha, sulla on ehkä nyt vähän kiinni jäänyt olo.

        Ei ole kun olen eronnut jo yli 10v sitten ja vain avoliitosta. Sinun vänkääminen saa kommentoimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahaha, sulla on ehkä nyt vähän kiinni jäänyt olo.

        Syytät tuota naista samasta mitä teet itse. Kuvittelet jonkun naisen tänne. Oletko tyhmä kun et tajua kommenttejani? Olen sivusta ja sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kun olen eronnut jo yli 10v sitten ja vain avoliitosta. Sinun vänkääminen saa kommentoimaan.

        Hehe, täällä me taas ollaan kaikki. Onko sulla tunteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytät tuota naista samasta mitä teet itse. Kuvittelet jonkun naisen tänne. Oletko tyhmä kun et tajua kommenttejani? Olen sivusta ja sinkku.

        Mistä syytän? Unohdin jo. En ole enää 28 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä syytän? Unohdin jo. En ole enää 28 v.

        Kun et ymmärrä niin älä. Unohda!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et ymmärrä niin älä. Unohda!

        En muista edes, että mitä pitäisi unohtaa. Tajuatko? 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista edes, että mitä pitäisi unohtaa. Tajuatko? 😆

        Antaa olla. En jaksa tyhmien kanssa vääntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista edes, että mitä pitäisi unohtaa. Tajuatko? 😆

        TARKOITN ETTÄ UNOHDA TUO KOMMENTTINI KUN ET SITÄ YMMÄRRÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa olla. En jaksa tyhmien kanssa vääntää.

        Olenko mielestäsi vähäälyinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TARKOITN ETTÄ UNOHDA TUO KOMMENTTINI KUN ET SITÄ YMMÄRRÄ.

        Ai jaa, no unohdin sen kommentinkin jo.


    • Anonyymi

      Mistä sait käsityksen että olisin naimisissa? Onko se varma tieto?

      • Anonyymi

        On se aika varma tieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se aika varma tieto.

        Sitten ei mulle.


    • Anonyymi

      Kirjoitatko vaimollesi? Oletko tuo mies jota hän loukkaa? Tuli vaan mieleen.

      • Anonyymi

        Ei, ei missään tapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe