Oltaiskohan saatu romut takasi käytön jälkeen, olis meinaa komiat pistää näytille Panssarimuseoon venäläisten tuhoama Leopardi, miksei kolmostien varteenkin.
Leopardit ähti Ukrainaan
5
70
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa tämä järki toiminta osataan.
Aseet naapurimaata vastaan ulkomaille -> Naapuri maa tulee rajan yli -> Ei ole edes aseita sotimiseen.
Itse asiassa tämän on mitä suurinta viisautta, sillä ilman aseita ei tule ruumiita, ja Suomi voi antautua sotimatta.- Anonyymi
2026 on suunnitteilla erikoisoperaatio Suomea kohtaan. Turkki ja Unkari on luvanneet keplotella jollain tekosyillä niin ettei Suomi ja Ruotsi pääse Natoon ainakaan ennen sitä. Kannatan myös antautumista välittömästi kuitenkin niin ettei kaikkia alueita luovuteta vaan Venäjälle annettaisiin esim Suomen lahden rannat ja Ahvenanmaa ja ehkä osa Lappia. Tämä ehkä riittääkin heille koska siinä on strategisesti heille tärkeimmät alueet.
- Anonyymi
Kaikki apu ukrainaan mikä heikentää ryssää ja sen taloutta, pitkässä juoksussa suomen etu !
- Anonyymi
Se heikentää myös Suomen taloutta mikä on pitkässä juoksussa ryssän etu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se heikentää myös Suomen taloutta mikä on pitkässä juoksussa ryssän etu.
Ammu ittes kommari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3452759Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista442449Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis2301021Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K387966- 43828
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined60790- 45699