Lelut senkun kallistuu ukrainan toivomuslistalla. Seuraavaksi vuorossa F-16 hävittäjät.
No ei se mitään, vapaudesta kannattaa maksaa, jos vankilaslangia saanee käyttää.
Kalliita leluja
15
258
Vastaukset
- Anonyymi
No,mitähän slangia tuo nyt on???ja typerä aloitus kun oli.tuo ei koske sua mitenkään.syö lääkkeesi.
- Anonyymi
Koskeepa jokaista eurooppalaista, aloittajaakin!
Ei tarvitse itse taistella ja uhrata henkeään kun Ukraina tekee sen puolestasi!
Eikö olekin helppoa jos onnistuu pääsemään vain rahaa uhraamalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskeepa jokaista eurooppalaista, aloittajaakin!
Ei tarvitse itse taistella ja uhrata henkeään kun Ukraina tekee sen puolestasi!
Eikö olekin helppoa jos onnistuu pääsemään vain rahaa uhraamalla?Niimpä,tuntuu maksavan meille tuo homma,tuli eläkeläiselle kirje postissa että vievät eläkkeestä osan valtion velkojen maksuun,siihen se korotus sitten suli.Ja tämä juttu on tosi!
- Anonyymi
Ymmärtäisit jos olisit ollut vankilassa edes kerran pari nössö.
Ota pullaa ja kokista ja jatka pelaamista.
- Anonyymi
Minä rakennan rapualtaille jo omaa korsua,n85 neliötä.jos ryssä hyökkää.tai Persut pääsee valtaan.keittelen siellä samalla pontikkaa.ja poltan kukkaa suu korvissa.
- Anonyymi
Olet siis persu kun keität pontikkaa suomalaisessa metsässä omaan käyttöön!!
- Anonyymi
Ukrainan ympäristömaiden kalusto romuttuu Ukrainassa sitten ryssän on heppoa vallata nämä Suomi ja Balttia .
- Anonyymi
Vallata Suomi vai helppoa?. Viimeksi saivat kunnolla selkäänsä niin eivät varmasti yritä uudelleen. Venäjä on jo nyt niin heikko että hyvä jos kuukautta kestää tämä nykyinen ukrainan sota.
Kyllähän venäjälläkin historia tunnetaan, vaikka se olisi kuinka propagandamielistelisten valheellista kirjoitusta. Kyllä venäjä kansana tietää. Eivät he tyhmiä ole.
- Anonyymi
Valitettavasti Ukraina tulee taipumaan loppuu ukot ja hallinto riitelee keskenään
- Anonyymi
Juu tuo oman kansalaisten määrän rajallisuus on yksi huolenaihe, ei niin mitenkään ylivoimainen, mutta kuitenkin. Yli 7.5 miljoonaa ukrainalaista on tullut EU-maihin, jos ajatellaan että puolet miehiä niin miten saadaan heidät takaisin. Toki naissotilas reservi on aika pitkälle hyödyntämättä. Jos hävittäjiä ja järeitä aseita ei saada tasaisena virtana ukrainaan niin ei hyvältä näytä ekaa kertaa
Pikkuhiljaa kevään ja varsinkin kesän tullen on ukrainan oltava aseellisesti kyllästetty, muuten tulee häviö ja vallata takaisin alueet ovat liian suuri pala. Tietoa ja taitoa ukrainalaisilta löytyy yllin kyllin.
Olen ensimmäisen kerran huolissani.
- Anonyymi
Mielestäni sinne ei pidä lähettää mitään materiaalia eikä rahaa antaa hoitaa itse sotkunsa!!
- Anonyymi
Ryssän trolli
- Anonyymi
Vähän olet myöhässä kommenttisi kanssa.
- Anonyymi
Sinne ei pitäisi laittaa killinkiäkään eikä mitään sotalaitteistoa se ukrainan molopää uhoaa vaikka häviää koko homman toivonkin että venäjä pistää paikan matalaksi ja suomen tollot vapaaehtoiset sotilaat siellä ovat vaan sen takia kun ihminen on suurin saalis minkä haluaa kaataa ja kun sen kerran tekee tulee vissiin erektio ja on pakko tappaa lisää!!!
- Anonyymi
neljä miljardia seuraavaks vaaditaan? hurjia summia, mutta taisteltava on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057