Johonkin rajaan asti hauskaa, mutta liika on liikaa itsensä esiin tuomisessa. Nyt voisi taas välillä keskittyä ratkomaan kunnan ongelmia joita kyllä riittää!
Kuka kertoo kunnanjohtajalle herätyksen
11
256
Vastaukset
- Anonyymi
Romu Rami on tuonut itseään esiin Janakkalassa, kylläkin negatiivisessa mielessä. Näillä omituisilta höpötyksillä ja itse keksityiltä jutuilla.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17719869R
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Yksi ongelma on, se on romu Rami. Sijoitus paikka olis Riihimäki. Sinne ongelmajätteet viedään.
- Anonyymi
Kuka on muuttanut ja mistä minne?
- Anonyymi
Kunnantalon parkkipaikan lähistölle romu rami väijymisasemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnantalon parkkipaikan lähistölle romu rami väijymisasemaan.
Virkamies ei käy töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkamies ei käy töissä
Eikä romu rami.
- Anonyymi
Ei romu Rami kerkiä käydä töissä kun täytyy hoivata romujaan.
- Anonyymi
Jehovantodistajat jakaa herätystä.
- Anonyymi
Miten olis romu Rami jos pistäisit videoita tänne niin tiedettäis vähän mitä asiaa sinä täällä haluat pitää esillä?
- Anonyymi
Miten tämä kunnanjohtajaan liittyy?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733364Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91891Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1311088
- 1001023
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820