Johonkin rajaan asti hauskaa, mutta liika on liikaa itsensä esiin tuomisessa. Nyt voisi taas välillä keskittyä ratkomaan kunnan ongelmia joita kyllä riittää!
Kuka kertoo kunnanjohtajalle herätyksen
11
322
Vastaukset
- Anonyymi
Romu Rami on tuonut itseään esiin Janakkalassa, kylläkin negatiivisessa mielessä. Näillä omituisilta höpötyksillä ja itse keksityiltä jutuilla.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17719869R
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Yksi ongelma on, se on romu Rami. Sijoitus paikka olis Riihimäki. Sinne ongelmajätteet viedään.
- Anonyymi
Kuka on muuttanut ja mistä minne?
- Anonyymi
Kunnantalon parkkipaikan lähistölle romu rami väijymisasemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnantalon parkkipaikan lähistölle romu rami väijymisasemaan.
Virkamies ei käy töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkamies ei käy töissä
Eikä romu rami.
- Anonyymi
Ei romu Rami kerkiä käydä töissä kun täytyy hoivata romujaan.
- Anonyymi
Jehovantodistajat jakaa herätystä.
- Anonyymi
Miten olis romu Rami jos pistäisit videoita tänne niin tiedettäis vähän mitä asiaa sinä täällä haluat pitää esillä?
- Anonyymi
Miten tämä kunnanjohtajaan liittyy?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142069Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061399Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51192Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311017En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016- 47991
Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56984Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973