Jääskeläinen jälleen Poliisitutkinnassa.

Tapaus Kulmuni, jota Hän pakotti vääryyteen.
Onko sama Jääskeläinen joka on tämän Hyvinvointi jengin yksi päällikkö?

54

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoan Oikean Uskon edustajien keskuudessa esiintyy yllättävän paljon rikollisuutta.
      Mites se nyt menikään: Hedelmistään puu tuunetaan...

      • Anonyymi

        Niinhän se on , kivikarjunraitin orjantappurapensas ei voi tuottaa viikunoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on , kivikarjunraitin orjantappurapensas ei voi tuottaa viikunoita.

        Totta. Kotitalon yhteydessä oli Rekka- autofirma Isällään, ja leikkipaikat olivat sepeliä.
        Kyllä sokea kanakin jyvän löytää.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177199381

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kempeleen jengiläinen ei ole ajan tasalla.

    • Anonyymi

      Kumpikaan, Kulmuni eikä Jääskeläinen ole Lestoja, joten meni ihan hukkaan syyllistää täällä.

      • Älä viitsi, Martin poika joka aloitti leikkiä kuningasta jo teini- aikana.
        Kulminusta en koskaan ole sanonut vastaava, Hän oli KePun ainut fiksu, ja savustettiin pois.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Älä viitsi, Martin poika joka aloitti leikkiä kuningasta jo teini- aikana.
        Kulminusta en koskaan ole sanonut vastaava, Hän oli KePun ainut fiksu, ja savustettiin pois.

        Sama yrityshän sinullakin on , mutta eri alalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama yrityshän sinullakin on , mutta eri alalla.

        Mikä yritys? Miten minä liityn Jääskeläisiin? Mikä sinua risoo?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Mikä yritys? Miten minä liityn Jääskeläisiin? Mikä sinua risoo?

        Sinähän leikit kuningasta saalemissa ja tällä palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän leikit kuningasta saalemissa ja tällä palstalla.

        En leiki, vaikka Saalem on vain Israelissa, Jerusalemin kalliolla. Olen käynyt siellä ja siellä ei myöskään ole kuningasta. Olet heikko oppinen.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        En leiki, vaikka Saalem on vain Israelissa, Jerusalemin kalliolla. Olen käynyt siellä ja siellä ei myöskään ole kuningasta. Olet heikko oppinen.

        Entäs palstan kuningas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän leikit kuningasta saalemissa ja tällä palstalla.

        Olen käynyt Zaalemissa Israelissa, mutta on käytä sitä paikkaa kokoontumiseen.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Älä viitsi, Martin poika joka aloitti leikkiä kuningasta jo teini- aikana.
        Kulminusta en koskaan ole sanonut vastaava, Hän oli KePun ainut fiksu, ja savustettiin pois.

        Hyvin täsmällisesti ilmaistu. Taidat tuntea Jässin nuoruusvuosilta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama yrityshän sinullakin on , mutta eri alalla.

        Millä alalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän leikit kuningasta saalemissa ja tällä palstalla.

        Onko niillä rekkoja? Pellejä olette ja hyväksytte saastan, kun se tulee omista.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Edelleenkään ei ole Lesta, vaikka monet niin haluaisi .

      • Anonyymi

        Eikö näytöt vielä riitä vl,ksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö näytöt vielä riitä vl,ksi?

        Sanomalehti Kaleva kertoo tänään lisää koko sivun edestä, Hänen kätyrimaisuuttaan. Rosmo, mikä rosmo, tyypillinen VL. Oulun Paljetieltä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Sanomalehti Kaleva kertoo tänään lisää koko sivun edestä, Hänen kätyrimaisuuttaan. Rosmo, mikä rosmo, tyypillinen VL. Oulun Paljetieltä.

        Nyt meni Kaleva boikottiin, se on sale!
        Meitä uskovaisia ei saa arvostella. Nih.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni Kaleva boikottiin, se on sale!
        Meitä uskovaisia ei saa arvostella. Nih.

        Sillähän te olette aina unhotelleet, mutta tilanneet sen kolmen kuukauden päästä uudelleen.
        Unhottelu on paskamainen luonteenpiirre.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Sanomalehti Kaleva kertoo tänään lisää koko sivun edestä, Hänen kätyrimaisuuttaan. Rosmo, mikä rosmo, tyypillinen VL. Oulun Paljetieltä.

        Paljetiellä ei ole asuntoja, liekkö koskaan ollutkaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljetiellä ei ole asuntoja, liekkö koskaan ollutkaan?

        Oli siellä vielä -70 luvulla, Mm. Martti Jääskeläisen koti ja korjaamo.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Sillähän te olette aina unhotelleet, mutta tilanneet sen kolmen kuukauden päästä uudelleen.
        Unhottelu on paskamainen luonteenpiirre.

        Mitenkä sinusta tuon piirten sais pyyhittyä pois? Saalemin "unhottelija" on sekulaari.
        Päivän pelle.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Sanomalehti Kaleva kertoo tänään lisää koko sivun edestä, Hänen kätyrimaisuuttaan. Rosmo, mikä rosmo, tyypillinen VL. Oulun Paljetieltä.

        Sinulla on hyvät panettelijan lahjat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on hyvät panettelijan lahjat.

        Lahjat on hyvät, kiitosta niistä olen saanut tutkinnoissa teokratia, sekä teknolokia, mutta vaatimattomuus on myös ominaisuuteni. Joskus tympii se, kun mm. Wellut narisee, etteivät he ymmärrä.
        Vika ei ole minussa, vaan ymmärtämättömissä. Kannattaisi opiskella hieman.


      • Sopisi porukkaan, vaikka on 100% lesta, ei muuten ilman lahjoja pääse noin korkeille paikolle, kiinni Valtion rahoihin.


    • Anonyymi

      Saman kanssa liikkeellä kuin Aarnio, ei hyvää päivää.

    • Anonyymi

      Kurssista ei ollut apua rouvalle ja rahoja ei kuitenkaan palauteta?🐼

    • Anonyymi

      Taas yksi naula kepun arkkuun etten äänestä sitä.

      T entinen kepulainen

      • Till samma.
        Joku Raja.


      • Anonyymi

        Minulla ei vaihdu koskaan puoluekanta, olen periaatteen mies.


      • pinnasänky
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei vaihdu koskaan puoluekanta, olen periaatteen mies.

        Turhat periaatteet tulee esille, kun järki loppuu, on vanha Suomalainen sanan lasku.


    • Anonyymi

      Pitäisi kysyä tuo vakaumusasia melkein Olavilta, kun täällä on Sipiläkin väännetty kymmeniä kertoja Rauhanyhdistyksen porukkaan.

      • Anonyymi

        Lesta mikä Leasta, muistahan ei olisi Hänen temppuihinsa.


    • Anonyymi

      Sälli on syytteessä, mutta omien sanojensa mukaan ei ymmärrä miksi istuu raastuvassa syytettyjen penkillä. Mitään ei ole kuulemma tehnyt ja Kulmuni on syyllinen. Perisuomalaista vastuun välttelyä. Viitta vaille ei tirauta itkua.

      • Anonyymi

        Yli 90% lestoja ei tiedä, miksi istuu syytetyiden penkillä.
        Vähän on älli'.


      • Jääskeläisen isä, Martti oli viisas, harkitsevainen sekä vastuun kanta, pojista vain yksi on tullut Isäänsä, ei tämä Kari, on jälkipäässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yli 90% lestoja ei tiedä, miksi istuu syytetyiden penkillä.
        Vähän on älli'.

        Ei todellakaan tiedä, kun Poliisikunnasta heidän asiaa tutkii Kerho- kaverit, ja oikeudessa Samoin.
        Muihin Suomalaisiin ryhmiin nähden heidän edustus on kolminkertainen, mutta kaikki pimitetään, Stora Ensolla.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Jääskeläisen isä, Martti oli viisas, harkitsevainen sekä vastuun kanta, pojista vain yksi on tullut Isäänsä, ei tämä Kari, on jälkipäässä.

        Olikos tällä Martilla S-sarjan mersu? Taisi olla rahamiehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olikos tällä Martilla S-sarjan mersu? Taisi olla rahamiehiä.

        Nehän on vapaassa myynnissä, minullakin ollut niitä 2.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Nehän on vapaassa myynnissä, minullakin ollut niitä 2.

        Elvistelevä saalemi, konkurssi hemmo.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Nehän on vapaassa myynnissä, minullakin ollut niitä 2.

        Jeesuksella oli vain Taunus, tiedän siitä kun eräs tuttuni osti sen käytettynä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elvistelevä saalemi, konkurssi hemmo.

        Miten minä olen Saalem, kun se on vuori Jerusalemin alueella, miksi olet katkera.


    • Anonyymi

      Joo, vauvoille heti jo syntyessään vankilakoppi, eli pinnasänky jossa teräksiset kalterit eli pinnat, näin syntyy vauvoista ammattirik,ollisia jo vauvana, kun vankila opetetaan minkälaista on olla :D

    • Anonyymi

      Kari ei taida olla Lesta

      • Anonyymi

        Kelpaa meitseille, me annamme anteeksi kaiken, mutta emme palauta mitään.


    • Anonyymi

      Eiks tota Jääskeläisen tuomiota ois voitu kuitata ihan vaan nuhtelemalla ja sitten jeesuksen verta ja nimeä siihen päälle?

      Kyseleepi
      kymppilesta

      • Anonyymi

        Jos edes pieni sauma siihen olisi ollut, kyllä Lesta mafia olisi sitä käyttänyt, mutta nyt alkaa rapiseen kautta linjan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos edes pieni sauma siihen olisi ollut, kyllä Lesta mafia olisi sitä käyttänyt, mutta nyt alkaa rapiseen kautta linjan.

        100 varmasti.
        Ehkä jo 33% varmuudellakin.


    • Anonyymi

      Ainakaan ei voi kavallustuomion jälkeen jatkaa missään julkisessa virassa, koska Suomi on oikeusvaltio, missä ei hyväksytä korruptiota. Suosittelen rakennuksille töihin menoa, Workpowerin mukaan hyvä kunto ja suomenkielentaito riittää.

      • Anonyymi

        Suomenkielentaidon voi korvata nigerian kielen alkeilla.


    • Anonyymi

      Ja pyrkyri lesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe