"Eli tapa tästä lähtien ihan itse kaikki syömäsi eläimet. Syö se lihasi tästä lähtien raakana ja revi se hampaillasi suoraan eläimestä ilman että sitä on muotoiltu, maustettu, paistettu tai keitetty. Juo verta ja jauha hampaillasi raakaa lihaa sisälmyksineen kaikkineen ja kerro sitten kuinka riista on hyvää ja miten onnistui
Miten minulla on tunne että me kaikki itse asiassa inhoamme, kavahdamme verta, raakaa lihaa ja kuolemaa. Juuri siksi me sen lihankin siedettävämmäksi käsittelemme, että sitä olisi tosiaan niin psyykkisesti kuin fyysisesti helpompi syödä.Miten minulla on tunne, etten ole ollenkaan väärässä.Mitä jos kerron että eläinperäisiä nauttivat itse asiassa syövät ruumiita, raatoja, kanan kuukautisia, lehmän eritettä, sian persettä ja mehiläisen oksennusta. Miltä kuulostaa?" - A Näädänheimo
Riista on hyvää
10
161
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja juokse hirvi kiinni ilman koiraa ja tapa omalla puraisulla niskaan. Oisko reilumpaa vai onko niin että suuret aivomme ovat tehneet meille tepposet kun lähdimme asein sotimaan luontoa vastaan ?
- Anonyymi
Japutijaputi....aamulääkkeet....
- Anonyymi
Ahma, näätä jne. Petoja meillä riittää, mitkä tappavat viattomia, puolustuskyvyttömiä eläimiä. 🐇🐰🐿🐣🐥🦃🐑
- Anonyymi
Ihminen on pahin peto. Ihmien on myös lajitoverillen peto.
- Anonyymi
Eipä taida olla pelkästään aamulääkkeet ottamatta. Huh huh.
- Anonyymi
Mukavasti kirjoitettu. Itse pidän pitkään haudutetuista liharuuista. Palvattu possunkylki on myös herkkua leivänpäällisenä, eikä kannata unohtaa lihahyytelö. Maassamme kasvaa monenlaisia eläimiä joista vesi herahtaa kielelle. Mukavaa talven jatkoa!
- Anonyymi
Vaaraton höperö tämä keskustelun aloittaja.
- Anonyymi
Juoko kiljua Ks. Kainuun sanomat
- Anonyymi
Onko tuo aloittaja vapaalla jalalla, jos on niin MT palvelut ei kyllä toimi ollenkaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501796
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381454- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875