Lapsettomia jätettävä kärsimään

Anonyymi-ap

Onko lapsettomuus sairautta?
Lapseton ei tiedä, miltä vanhemmuus tuntuu.
Hän kieltäytyy siitä tietämättömänä.
Eikä koskaan saa tietää.
Lapsettomuus voi aiheuttaa sairauksia, pahimmillaan kuolemia.

Lapsia tehnyt näkee lapsettoman ongelman kokemuksensa kautta.

Epäilemättä on vaikeampi lähestyttävissä olevia persoonallisuuksia ihmisissä.
Ihmiset juuri synnytyksen asialla ovat huonoja kun taas muissa asioissa hyviä.
Mutta juuri synnytyksessä he ovat huonoja.
Sama asia kuin koulussa huonoja matematiikassa pakotetaan matematiikan tunneille.
Samoin lapsettomia voi pakottaa neuvolaan tunneille ja synnytysoppiin.

Lahjoja on erilaisia ja jotkut ovat talentteja synnyttämään lapsia.
Lahjakkaat voivat neuvoa muita.

Se että on lapseton, se ei ole hyvä tila.
Jokainen ihminen on biologinen ja fysiikka kehittyy lapsia synnyttämällä.
Muuten keho jää alikehittyneeksi elämän aikana.
Pitää tarkentaa lisää mielipide biologeilla, lääkäreillä.

Jokaisella on oikeus lapsiin, rakkauteen, synnytykseen.
Jokainen on ihminen.

Ihminen ei ymmärrä itse omaa parastaan ja se on verrannollista sille, että ihminen tarvitsee vain apua, jota hän ei tähän menneessä ole saanut.

Synnytyskin voi olla yhteisöllistä mitä se on ollut heimojen yhteiskunnassa.

3

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­­N­­­y­m­­­f­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177208578

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Itsellä on jokin "tauti", joka saa kehon tuhoamaan siittiöt ennen, kuin kasvu alkaa. Ainoa kerta, kun tulin konkreettisesti raskaaksi päätyi kasvaimeen, joka piti poistaa.
      Kyllä, halusin lapsia jo ennen, kuin tiesin kuinka niitä tehdään, sillä olin käytännösssä vanhin lapsi (sisarpuolet huiteli..).
      Olen joutunut tyytymään lyhytikäisiin eläimiin..
      Se, minkä huomasin "hedelmöitys"-vaiheessa (ei sis. samantien kuolleita) oli, että mies aiheutti minulle emätintulehduksen, jolloin Kohtu ilmeisesti suojeli itseään mieluummin tuota tautia vastaan, kuin itse siittiöitä. En tosin voi suositella testaamaan, sillä vähintäänkin syntyy vammaisena..
      Ehkä henkiparantajat voisivat saada kehon reagoimaan toisin. - Itse olen siinä iässä, etten kokeile, mutta uskon..

• Anonyymi

En ihmettele, vaikka isä olisi antanut luvan antaa lapsettomuus-piikin, sillä sitä Venäjäkin Suomen kansalaisille on tyrkyttämässä - ja Amerikassakin käytetään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      356
      4135
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2381
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      9
      2213
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      147
      1845
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1038
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe