Onko lapsettomuus sairautta?
Lapseton ei tiedä, miltä vanhemmuus tuntuu.
Hän kieltäytyy siitä tietämättömänä.
Eikä koskaan saa tietää.
Lapsettomuus voi aiheuttaa sairauksia, pahimmillaan kuolemia.
Lapsia tehnyt näkee lapsettoman ongelman kokemuksensa kautta.
Epäilemättä on vaikeampi lähestyttävissä olevia persoonallisuuksia ihmisissä.
Ihmiset juuri synnytyksen asialla ovat huonoja kun taas muissa asioissa hyviä.
Mutta juuri synnytyksessä he ovat huonoja.
Sama asia kuin koulussa huonoja matematiikassa pakotetaan matematiikan tunneille.
Samoin lapsettomia voi pakottaa neuvolaan tunneille ja synnytysoppiin.
Lahjoja on erilaisia ja jotkut ovat talentteja synnyttämään lapsia.
Lahjakkaat voivat neuvoa muita.
Se että on lapseton, se ei ole hyvä tila.
Jokainen ihminen on biologinen ja fysiikka kehittyy lapsia synnyttämällä.
Muuten keho jää alikehittyneeksi elämän aikana.
Pitää tarkentaa lisää mielipide biologeilla, lääkäreillä.
Jokaisella on oikeus lapsiin, rakkauteen, synnytykseen.
Jokainen on ihminen.
Ihminen ei ymmärrä itse omaa parastaan ja se on verrannollista sille, että ihminen tarvitsee vain apua, jota hän ei tähän menneessä ole saanut.
Synnytyskin voi olla yhteisöllistä mitä se on ollut heimojen yhteiskunnassa.
Lapsettomia jätettävä kärsimään
3
379
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177208578
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Itsellä on jokin "tauti", joka saa kehon tuhoamaan siittiöt ennen, kuin kasvu alkaa. Ainoa kerta, kun tulin konkreettisesti raskaaksi päätyi kasvaimeen, joka piti poistaa.
Kyllä, halusin lapsia jo ennen, kuin tiesin kuinka niitä tehdään, sillä olin käytännösssä vanhin lapsi (sisarpuolet huiteli..).
Olen joutunut tyytymään lyhytikäisiin eläimiin..
Se, minkä huomasin "hedelmöitys"-vaiheessa (ei sis. samantien kuolleita) oli, että mies aiheutti minulle emätintulehduksen, jolloin Kohtu ilmeisesti suojeli itseään mieluummin tuota tautia vastaan, kuin itse siittiöitä. En tosin voi suositella testaamaan, sillä vähintäänkin syntyy vammaisena..
Ehkä henkiparantajat voisivat saada kehon reagoimaan toisin. - Itse olen siinä iässä, etten kokeile, mutta uskon..- Anonyymi
En ihmettele, vaikka isä olisi antanut luvan antaa lapsettomuus-piikin, sillä sitä Venäjäkin Suomen kansalaisille on tyrkyttämässä - ja Amerikassakin käytetään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145