Harmittaako sinua että pilasit välisi

Anonyymi-ap

Ikävöimääsi ihmiseen tämän palstan takia?

69

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole pilannut välejä kaivattuuni mieheen komeaan. :)

      • Anonyymi

        Meillä on kaikkee kivaa tulossa naiselle tiedoksi..✨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on kaikkee kivaa tulossa naiselle tiedoksi..✨

        Tiedän sen mies toissavuoden. :) kunhan päästään tutustumaan.


      • Anonyymi

        58:38 Oletko rakastunut itseesi? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        58:38 Oletko rakastunut itseesi? 🤣

        Hyvä kysymys. Rakastaako itseään. Välillä kyllä välillä en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        58:38 Oletko rakastunut itseesi? 🤣

        Kaikkea kivaa, kuten oma vehkeensä "kloonattuna" syvälle sinne minne aurinko ei paista?😂


    • Jos niin kävi, niin harmittaa suuresti.

      • Anonyymi

        Älä sen kateellisen hapansitruunan valheisiin sentään ala uskoa😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sen kateellisen hapansitruunan valheisiin sentään ala uskoa😉

        Ok. En tiedä mihin uskoa...


    • Anonyymi

      En ole tehnyt niin. Jos hän niin ajattelisi niin se olisi oma harhansa.

    • Anonyymi

      Mun tiimi hoitaa tällaiset asiat, ei mun tartte vaivautua.

    • Anonyymi

      En ole ikävöinyt ketään moneen vuoteen. Monta vuotta sitten ikävöin hyvin kauan tuntemaani ihmistä. Hän on ainoa jota olen eroni jälkeen kaivannut. Ajatuksissa on välillä sellaiset ihmiset, joista olen kiinnostunut. Aika näyttää mitä tulee tapahtumaan.

    • Anonyymi

      Mehän ollaan läheisempiä kuin aikoihin.

    • Anonyymi

      Meillä ei edes ole sen naisen kanssa mitään välejä. En tiedä onko minulla edes mitään väliä. Haluaisin tietysti olla hänen omansa kuolemaani asti, mutta toiveiden on oltava maltillisia, näin pahassa maailmassa.

      • Anonyymi

        Etkö tunne vai onko välit menneet?


      • Miksi et tiedä onko sinulla väliä? Veikkaan ettet ole ottanut edes häneen yhteyttä ja ottanut selvää asiasta. Osuinko oikeaan?


      • Anonyymi

        Hyvin pitkälti samaa ongelmaa, paitsi tiedän vaan faktaksi, ettei minulla ole mitään väliä. Onneksi tämä kaipaus tulee ja menee nykyään aalloittain, joten kyllä tämä tästä hiljakseen helpottaa. Kiinnostuneita naisiakin on pari, mutta en ole heille pystynyt vielä antamaan mahdollisuutta, kun tunteet ovat käsittelemättä. Hidas tutustuminen on onneksi muutenkin oma juttuni, mut vaatii vähän molemminpuolista aktiivisuutta.

        Eikä tää palsta pilaa välejä, vaan teen sen ihan itse irl.

        - sivutee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin pitkälti samaa ongelmaa, paitsi tiedän vaan faktaksi, ettei minulla ole mitään väliä. Onneksi tämä kaipaus tulee ja menee nykyään aalloittain, joten kyllä tämä tästä hiljakseen helpottaa. Kiinnostuneita naisiakin on pari, mutta en ole heille pystynyt vielä antamaan mahdollisuutta, kun tunteet ovat käsittelemättä. Hidas tutustuminen on onneksi muutenkin oma juttuni, mut vaatii vähän molemminpuolista aktiivisuutta.

        Eikä tää palsta pilaa välejä, vaan teen sen ihan itse irl.

        - sivutee

        Miksi te ette ota selvää asioista. Muutoinkin tuommoinen ajattelu, että oman tossa noita muitakin niin ei niin väliä. Kuka oikeesti haluaa olla kellekkään se yksi vaihtoehto monista.


      • Anonyymi

        Eikö meillä mies ole sellaiset asialliset välit? Kyllähän minä haluaisin tutustua lähemminkin mutta kun sinä olet niin kauhean pelokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te ette ota selvää asioista. Muutoinkin tuommoinen ajattelu, että oman tossa noita muitakin niin ei niin väliä. Kuka oikeesti haluaa olla kellekkään se yksi vaihtoehto monista.

        En ainakaan minä. Lähden menemään, jos silyä näyttää. Ja olen lähtenyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te ette ota selvää asioista. Muutoinkin tuommoinen ajattelu, että oman tossa noita muitakin niin ei niin väliä. Kuka oikeesti haluaa olla kellekkään se yksi vaihtoehto monista.

        Olen ottanut selvää. Ei ole mitään järkeä jäädä enää kiinni yksipuolisiin tunteisiin, kun tuhoaa vaan siinä oman elämänsä. En ymmärrä edes, miksi siihen kannustat. Sitten on aika käntää katseensa eteenpäin ja ihastua muihinkin ihmisiin, jos löytyisi joku, jonka kanssa elää oma elämänsä.


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Miksi et tiedä onko sinulla väliä? Veikkaan ettet ole ottanut edes häneen yhteyttä ja ottanut selvää asiasta. Osuinko oikeaan?

        Tai sitten vain kiertelee ja kaartelee, antaa ymmärrä, muttei ymmärrä antaa yms. mitä muuta ilkeää jotkut naiset saattavat tehdä, kun leikkivät miehellä kuin kissa kituvalla hiirellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten vain kiertelee ja kaartelee, antaa ymmärrä, muttei ymmärrä antaa yms. mitä muuta ilkeää jotkut naiset saattavat tehdä, kun leikkivät miehellä kuin kissa kituvalla hiirellä.

        Siis ei suinkaan kaikki todellakaan.


    • Ihan kun täällä joku jonkun tunnistaisi🤭

      • Anonyymi

        Voi kuvitella, mutta ehkei äärimmäisen usein mene nappiin, kun sen verran meitä vähän saman tyylisiä kirjoitusasultammekin yms. voi mahtua joukkoon.


    • Anonyymi

      Palsta on suurin rakkauteni. Ei palstaa-ei elämää.

      T. Palstatrolli

      • Anonyymi

        Hanki apua, jos alkaa liikaa hallita elämääsi. Riippuvuudet eivät ole kivoja, eivätkä todellakaan mitään leikin asioita.


    • Eipä taida palstailu pilata kenenkään välejä😅 ihan jos ajattelee järjellä, vaikka kuinka itsekin haluaa että joku teksti olisi itselle täällä tarkoitettu niin .. totuus on se, ettei sitä voi tietää,joten sen takia ei voi pilata mitään 😄

    • Anonyymi

      Yhtään ihmissuhdetta en ole päättänyt palstan perusteella. Jos olen suhteeni johonkin katkaissut, syynä on ollut tapahtumat tosielämässä. Olen kokenut, että ihminen ei ole minulle sopiva tai että hän ei tunne samoin kuin minä. Että tunteisiini ei ole vastattu. Se ratkaisu on perustunut aina irl tapahtumiin.

      • Anonyymi

        Keneenkään tutustumista en ole aloittanut palstakirjoitusten perusteella. Juuri noin se on ollut, että se mitä on tapahtunut palstan ulkopuolella on saanut kokemaan, ettei joku tietty ihminen ole millään tavalla sopiva minun elämääni. Ihan niistä ensimmäisistä kohtaamisista lähtien!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneenkään tutustumista en ole aloittanut palstakirjoitusten perusteella. Juuri noin se on ollut, että se mitä on tapahtunut palstan ulkopuolella on saanut kokemaan, ettei joku tietty ihminen ole millään tavalla sopiva minun elämääni. Ihan niistä ensimmäisistä kohtaamisista lähtien!

        Tietynlaiselta häirinnältä se tuntui aina. Erityispiirteiselle sellainen ei sovi ollenkaan! Elämää tuhottiin monella tapaa kauan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneenkään tutustumista en ole aloittanut palstakirjoitusten perusteella. Juuri noin se on ollut, että se mitä on tapahtunut palstan ulkopuolella on saanut kokemaan, ettei joku tietty ihminen ole millään tavalla sopiva minun elämääni. Ihan niistä ensimmäisistä kohtaamisista lähtien!

        No se on sitten harvinaisen selvä tapaus. Olen kokenut tuon myös. Mutta oletko sellaista ikävöinyt? Minä en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sitten harvinaisen selvä tapaus. Olen kokenut tuon myös. Mutta oletko sellaista ikävöinyt? Minä en ole.

        En ole minäkään sellaista ikävöinyt!


    • Anonyymi

      Millainen takapää on?

    • Anonyymi

      Kuvaile on lättänä?

    • Anonyymi

      Palstailu itsessään ei pilaisi välejä, mutta se mitä on palstaillut ja rehellisyys mitä on palstaillut, niin ne asiat kyllä tottakai vaikuttaisi, mutta tämä on ajatusleikkiä kun en edes tiedä kenestä puhuttaisiin ja se kertoo jo aika paljon.

    • Anonyymi

      Porkkanapää voi tietää,mä en niistä perusta.Varsinkin jos perse on pystyssä jokapaikassa

    • Anonyymi

      Harmittaa, ois pitänyt jättää kirjoittamasta etenkin tunnisteelisesti😔

      • Anonyymi

        Ai silloin kun kirjoitit ettet sä ainakaan kaipaa kun toinen ei halunnut toveruuttakaan?


    • Anonyymi

      Emmää usko.

    • Anonyymi

      Mitä tämä aloitus suomeksi tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Harmittaa kyllä.

    • Anonyymi

      Hah..en ole pilannut välejä, mutta hyvä, että kaikki päättyi ja tuli uusi tilalle😊

      • Anonyymi

        Kirjoitteletko sille uudellekin täällä?


    • Anonyymi

      Joo ei

    • Anonyymi

      Kuka nyt pilaisi välinsä keneenkään jonkin palstan vuoksi. Täyttä utopiaa.

    • Anonyymi

      Kyllä harmittaa ...
      Kaipaan sitä miestä vieläkin vaiken halua myöntää ...
      Eteenpäin on kai silti kuljettava...
      A-nainen.

    • Anonyymi

      Miten tollanen olisi edes mahdollista?

      • Anonyymi

        Ei olekkaan-
        ap yrittää kalastella


    • Anonyymi

      Jos hän minun luulee täällä häärineen ja pilanneen jotain niin se on hänen häpeä, ei minun.
      Minä selvitän asiat face to face. En täällä.

    • Anonyymi

      En oo pilannut välejäni missään kehenkään.

    • Anonyymi

      Minulle tehtiin niin että moni alkoi sotkemaan asioitani tänne pilailu mielessä kunnes mustamaalattiin maanrakoon niin ihmiset alkoivat juoruamaan ja lopulta välttelemään. Uskokoon mitä haluavat. Kuspäät. Jotkut ovat kyllä niin taitavia manipulaattoreita että ihan hämmästyttää miten sai pikku "esityksensä" menemään läpi muillekkin.

      • Anonyymi

        Hämmästyttävän raukkamaisia ihmisiä sitä löytyykin.

        Tarkoitan juuri kaikenlaisia tylsiä hiirulaisia, jotka mielellään sotkevat Muiden asioita netissä, mutta eivät vahingossakaan hiirulaisten omia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyttävän raukkamaisia ihmisiä sitä löytyykin.

        Tarkoitan juuri kaikenlaisia tylsiä hiirulaisia, jotka mielellään sotkevat Muiden asioita netissä, mutta eivät vahingossakaan hiirulaisten omia asioita.

        P.S. En ainakaan itse välitä olla missään tekemisissä raukkamaisten hiirulaisten kanssa, en edes puolituttavan puolituttavana. Joku raja - ihmisen "moraali", mitä hänen toimintansa hänestä kertoo ulkomaailmalle, asettaa monta rajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. En ainakaan itse välitä olla missään tekemisissä raukkamaisten hiirulaisten kanssa, en edes puolituttavan puolituttavana. Joku raja - ihmisen "moraali", mitä hänen toimintansa hänestä kertoo ulkomaailmalle, asettaa monta rajaa.

        En minä sinun kanssa olisikaan tekemisissä. Turhaan vihjailet. Tiedän kuka olet.


      • Anonyymi

        Joku/jotkut luulee taas minun kirjoittaneen tuon kommentin, johon nyt vastaan, mutta en taaskaan sitä tehnyt. Mulla on varmaan joku kaksoisolento, joka kirjoittelee useinkin asioita, jotka sopivat myös minun elämääni. Tsemppiä vaan sulle, koeta pärjätä, minä kyllä pärjään.
        T. nainen sivummalta


    • Anonyymi

      En tunne ketään kuka lukisi ja seuraisi palstoja vakituiseen, joten ei voisi tapahtua.

    • Anonyymi

      Mistä joku tietää tulla tänne lukemaan sun kirjoituksia?

    • Anonyymi

      EI PÄIVÄÄKÄÄN. HYVÄÄN JA PAHAAN ON AINA KAKSI!

    • Anonyymi

      Tuskin on palsta pilannut mitään, kun irl:kään ei ole oikeastaan mitään. Hän ei itse pidä mitään yhteyttä minuun päin, eikä ole ikinä osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Tekemisissäkään ei olla.

    • Anonyymi

      Ei palsta pilaa kenenkään välejä vaan ihmiset itse sen tekevät. Jos palstalla menee välit poikki niin luultavasti ne olisi mennyt muutenkin, ehkä vaan vähän nopeammin.

      • Anonyymi

        Ei kaikissa tapauksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikissa tapauksissa.

        Ehkä ei, mutta omassa tapauksessani kyllä, ihmiset ihan itse pilasivat välinsä.


    • Anonyymi

      Onko sillä väliä jos se toinen on koukussa palstaan eikä pysty suoraan kommunikointiin. Minun mielestä ei ole. Täältähän saa haluamansa vastauksen, jos niitä ei kestä suoraan kuulla.

    • Anonyymi

      Ei, mutta sinua se tuntuu harmittavan?

    • Anonyymi

      Miten ihmeen tavalla te kuvittelette, että kirjoittamalla tänne epämääräisiä lsuseita, teidät siitä tunnistetaan. Täällä kun ei voi edes nimellä tunnistaa, eikä nimellä ja paikkakunnsllakaan, ei vaikka Jussi Jyväskylästä ois nähny Liisan eilen Prismassa, tuostakaan ei voi tietää, kun Jusseja ja Liisoja on voinut Prismassa olla yhtä sikaa aika monta.

      Sitten te tuutte tänne kirjoittamaan ja kuvottelette, että ihmiset ovat selvännäkijöitä. Palatkaa todellisuuteen. Tuskin kukaan tuttunne edes täällä käy.

    • Anonyymi

      Olen Satu 11 v

    • Anonyymi

      Kuka nyt semmoista tekisi? Ettei luulisi olisi johdattanut sinua täysin harhaan?🤔

    • Anonyymi

      Varaan oikeuden olla kommentoimatta. En myöskään ole vastuussa muiden ihmisten kommenteista enkä reaktioista. Jos ei ole mitään häpyä tai käytöstapoja, ei ole. Ei voi kauhalla ottaa, kun näille on lusikalla annettu

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe