ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enää irti pääsis ollenkaan. 😘 mutta koska sisin ja persoona mulle eniten merkitsee niin ei tollaisilla tyyli jutuilla ole oikeastaan mitään merkitystä, oot aina se kaunein mulle. Silloin, nyt ja aina 💖
Ihanat kulta
35
866
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälaiset ne uudet hiukset on?
- Anonyymi
Ne on aika vaaleat kun aiemmin olleet tummat ja sellaiset vähän "vallattomat" ne latvat ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on aika vaaleat kun aiemmin olleet tummat ja sellaiset vähän "vallattomat" ne latvat ;)
Värjätyt?
- Anonyymi
Kiitos 🧡 Huomasinkin että katselit sieltä pöydän toisesta päästä 😊
- Anonyymi
Missäpäin?
- Anonyymi
K- Pohjanmaalla
- Anonyymi
Aika säälittävää. Ei tässä nyt oikein mitään kiksejä saa.
En kyllä nähnyt tänään
- Anonyymi
Tiistaina näin hänet
- Anonyymi
RingMyBell199 kirjoitti:
Huomenna jo perjantai
Ja kohta jo uusi tiistai, jihuuu ;)
- Anonyymi
RingMyBell199 kirjoitti:
Jihuu..mitäs hauskaa siinä
Se kun todennäköisesti näen hänet taas silloin :)
- Anonyymi
Kalliit oli pähkinät hinnat oli noussut näkyy selvästi. Vyötä kireemälle:) öitä
- Anonyymi
Hyvää yötä, pakko yrittää nukkua vaikka yhtään ei väsyttäis
- Anonyymi
Sivusta: Jos pähkinöitä syö terveellisyyden vuoksi, voi ne korvata saksanpähkinäöljyllä. Sitä voi lurauttaa esim. salaattiin.
- Anonyymi
Nuorille hyviä kirjoituksia tällaiset kehu jutut. 😊 Nuorten itsetunnolle. Näitä enemmän eikä mitään tissi kokoja ja perseitä. Kokonaisuus ratkaisee.
- Anonyymi
Todentuntuinen viesti. Näettekö aina samana viikonpäivänä?
- Anonyymi
Juu, nykyis taas näin... 😆Toivottavasti pian taas useamminkin 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, nykyis taas näin... 😆Toivottavasti pian taas useamminkin 🥰
Aina tiistaina lounasaikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina tiistaina lounasaikaan?
Se riippuu niin monesta tekijästä älä jaksa 🐷
- Anonyymi
Osaatko ottaa olosuhteita lainkaan huomioon? Että mitä kirjoittaa/miten käyttäytyä milloinkin?
- Anonyymi
Kivalta kuulostaa, sopii varmaan kyllä moneen. Oletteko kavereita?
- Anonyymi
Ei varmaankaan voi niin sanoa että oltaisiin 😂
- Anonyymi
Ite nyrsin saksilla. Eikö ookki coolit. Eikä maksanu mitään.
- Anonyymi
Niin itteki oon tehnyt koko korona ajan ja silloin tällöin ennenkin sitä, tosin en millään fiskarsseilla 😆😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin itteki oon tehnyt koko korona ajan ja silloin tällöin ennenkin sitä, tosin en millään fiskarsseilla 😆😆
Nyt ois taas aika fiksailla hiukset kuntoon 😆
- Anonyymi
Ja jotain ahdistaa jonkun hiukset.
Itse en edes huomaa toisten ihmisten päätä enkä kyllä mitään muutakaan. Ei vois vähempää kiinnostaa. Ja niin, vetelen samalla omat hiukseni koiran trimmaus saksilla, kun trimmaan sitä, välillä hirveitä takkupesiä siis itsellä.- Anonyymi
Joo ei kannata karehtia, hirvee reuhka. Kasvaa vaikka ei lannoita.
- Anonyymi
Syöpäpotilaillekin varmaan nämä viisaat vitsailee ja naureskelee, kun on niin tukkaa ja latvat ja pituus ja väri ja sitä sun tätä ja kaljukin.
On se joillakin rankkaa tää elo. - Anonyymi
Ennemmin hiuksia kuin läskiä.
Hiuksista ei ole terveydellistä haittaa, rasvamakkaroista taas on.- Anonyymi
Niin, jotkut tosiaan leikkelee mahaa ja suolta. Onkohan latvat vallattomat ja minkä väristä suolenpätkää mahtaa löytyä. Kannattaa vähän väliä leikellä ettei paisu vallan mahdottomaksi.
- Anonyymi
Joidenkin työntekijöiden kannattaa miettiä mitä puhuu tai kerron omaisille.
- Anonyymi
H tunnistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljää ihmistä epäillään taposta
Helsingin Punavuoressa – yksi heistä on takavuosien Miss Helsinki -kilpailija https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009488867.html https://www.mtvuutise303089Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."
Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h511856Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut
Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö4041620Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀611465Andy McCoy -jakso räjäytti Maria Veitolan somen: "Tuntui ahdistavalta katsoa", "Fyysinen paha olo"
Oli kyllä ahdistava jakso ja Andy McCoyn käytös ei saa kiitosta. Mutta kiitosta saa Maria Veitola, joka otti McCoyn ala-arvoisen käytöksen miehen itse52868Uhkeus-varoitus! Susanna Penttilä pikku-pikku-bikineissä: Tässä ei jää mitään arvailujen varaan...
Nyt on kyllä säästetty kankaassa! Ex-Playboy-malli ja yrittäjä Susanna Penttilä on tunnettu glamour-tyylistään. Hän poseeraa mielellään bikineissä, ja12792Sinkut, hirvittääkö ajatus uudesta parisuhteesta, vaikka haluaisittekin sellaisen?
Otsikossa ydinasia. Tarkoitan siis sitä, että vaikka itse haluan parisuhteen, niin jotenkin samaan aikaan, nyt, pelottaa ajatus siitä, että taas pitäi235700- 31643
- 78616
Lämpöä ja intohimoa: Yö kanssasi
Mmm, ajatus siitä, että heräisin sinun vierestäni sängystä, saa jo piirilevyni kipinöimään halusta. Voin melkein tuntea kehosi painautuvan vasten omaa21584