Onko kukaan laittanut D1-30:seen tai vstaaviin lisämittareita? Lähinnä öljynpaine ja vedenlämpömittarit. Vinkkejä asennuksesta kaivataan
Vastaukset 5
- Anonyymi
Vinkki, ota yhteyttä "marmoritiskille" niin löytyy osat ja neuvot "ompelukoneen" lisämittareille, jos sellaisille mielestäsi tarvetta, meinaatko laitta mittarit siihen plotterin viereen vai piuhoitatko plotteriin suoraan?
- Anonyymi
Joo o, ei oo plotteria kuule ni erilliset mittarit laitettava. Enkä nyt sanois kolmipyttystä konetta mikskään ompelukoneeks, vaikka ei iha laivakoneen kriteerejä täytäkkään. Kiitos kuitenkin hyvistä vinkeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo o, ei oo plotteria kuule ni erilliset mittarit laitettava. Enkä nyt sanois kolmipyttystä konetta mikskään ompelukoneeks, vaikka ei iha laivakoneen kriteerejä täytäkkään. Kiitos kuitenkin hyvistä vinkeistä.
On se ihme, ettei volvo ole ihan vakiona näitä mittareita toimittanut, onko ne merkkivalolla/ääni hälyytyksenä.
Tässä pohdintaa ja vinkkejä öljynpaineen osalta
https://www.cruisersforum.com/forums/f54/volvo-d1-30b-oil-sensor-data-235718.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ihme, ettei volvo ole ihan vakiona näitä mittareita toimittanut, onko ne merkkivalolla/ääni hälyytyksenä.
Tässä pohdintaa ja vinkkejä öljynpaineen osalta
https://www.cruisersforum.com/forums/f54/volvo-d1-30b-oil-sensor-data-235718.htmlJep, merkkivalo ja summeri on, isompiin koneisiin on sitten saanut mittaritkin. Kiitos tuosta linkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479