Näin ajattelen.

Anonyymi-ap

Jos en ollut sen arvoinen, että selvität asiat kanssani oikeassa elämässä. Jos et uskonut minuun, vaan epäilit minun valehtelevan. Mistään. Sinä voit rauhassa unohtaa minut. Koska sinä et tuntenut mitään selvittämisen arvoista. Etkä uskonut minua, kun kerroin totuuden. Mene rauhassa ja hyvillä mielin.
Sillä sinä et selvästi menettänyt mitään. Minä en todellakaan menettänyt mitään. Ajattelen tätä asiaa ja sinua joskus. Tunnet sen. Älä anna sen häiritä itseäsi. Se ei ole kutsu. Se on minun tapani käydä asiaa läpi. Mitä minä teen tulevaisuudessa ja kenen kanssa, en tule siitä kertomaan. Minulla ei ole tarvetta. Tee sinä niinkuin parhaaksi katsot.

38

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvitä sinä jatkossakin asioitasi anonyymipalstalla ventovieraiden kanssa

      • Anonyymi

        Kuin myös.


    • Anonyymi

      Mitä pitäisi selvittää?

    • Anonyymi

      Kerro tuo hänelle jossain muualla kuin täällä? Eihän tuosta selviä onko miehelle vai naiselle edes.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään tarvetta selvittää mitään yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimen tiedän. Näin se on ollut jo monta vuotta. Minulle ihan sama mitä elämässään tekevät ja kenen kanssa. En halua tietäää heistä mitään!

    • Anonyymi

      Jos toinen ei syystätoisesta lähesty irl, se ei tarkoita etteikö hän kuitenkin arvostaisi sinua. Ei asioita tarvitse ottaa mitätöimiskisana(?). Onko olosuhteet lähestymiseen olleet suotuisat.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse. Olen samaa mieltä. Eivät varmaan ole olosuhteet olleet suotuisat. Näin voi ajatella. Eikä toisen tunteita lopulta ikinä tiedä, kun ei ole asioita loppuun saakka puhuttu. Ei niitä ole syytä mitätöidä puolin eikä toisin. Se on totta. Uskon kuitenkin niin, että se minkä lopulta arvokkaaksi kokee, sen eteen tekee kaikkensa. Ilman kiusaa, ilman halua loukata. Joskus on vain tarina, jossa ei ollut onnellista loppua ja siihen kaikki asianosaiset tyytyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. Olen samaa mieltä. Eivät varmaan ole olosuhteet olleet suotuisat. Näin voi ajatella. Eikä toisen tunteita lopulta ikinä tiedä, kun ei ole asioita loppuun saakka puhuttu. Ei niitä ole syytä mitätöidä puolin eikä toisin. Se on totta. Uskon kuitenkin niin, että se minkä lopulta arvokkaaksi kokee, sen eteen tekee kaikkensa. Ilman kiusaa, ilman halua loukata. Joskus on vain tarina, jossa ei ollut onnellista loppua ja siihen kaikki asianosaiset tyytyvät.

        Tuo viimeinen lause lopettaa sellaisen, minkä ei koskaan ollutkaan mahdollista toteutua. Tarinalla ei koskaan ollut mahdollisuutta loppua onnellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo viimeinen lause lopettaa sellaisen, minkä ei koskaan ollutkaan mahdollista toteutua. Tarinalla ei koskaan ollut mahdollisuutta loppua onnellisesti.

        Niin. Kai se on kunkin itse pääteltävä, mikä oli mahdollista ja mikä ei. Jos ei mitään tee, mikään ei myöskään toteudu. Se on toinen puoli asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. Olen samaa mieltä. Eivät varmaan ole olosuhteet olleet suotuisat. Näin voi ajatella. Eikä toisen tunteita lopulta ikinä tiedä, kun ei ole asioita loppuun saakka puhuttu. Ei niitä ole syytä mitätöidä puolin eikä toisin. Se on totta. Uskon kuitenkin niin, että se minkä lopulta arvokkaaksi kokee, sen eteen tekee kaikkensa. Ilman kiusaa, ilman halua loukata. Joskus on vain tarina, jossa ei ollut onnellista loppua ja siihen kaikki asianosaiset tyytyvät.

        On ihmisiä jotka eivät suostu testailuun vaan jättävät sellaista yrittävän keskenkasvuisen ihmisen omiin oloihinsa hyvin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisiä jotka eivät suostu testailuun vaan jättävät sellaista yrittävän keskenkasvuisen ihmisen omiin oloihinsa hyvin nopeasti.

        No näin. Miten toista voi edes testata? Ehkä joku jolla on aiheesta enemmän asiantuntemusta kuin minulla, pitää tätä selvänä. Eikö sen toisen opi tuntemaan vain tutustumalla ja puhumalla. Kaikkia älyttömiä pelejä ihmiset pelaakaan ja millä hinnalla.


    • Anonyymi

      Voisin ajatella kuin ap.Kuvittelen vastaavani hälle:

      En minäkään ollut sen kohtaamisen arvoinen ihminen.
      Minä koin sinun/hänen kauttaan valehtelua ja epäuskoon johtavia kokemuksia. Harvoin mitään luottamusta tai oikeaa aitoa rehellisyyttä.

      Hän ei koskaan kertonut minulle mitään totuutta.
      Ei kasvotusten eikä muutoinkaan.

      Joskus tunteet lähtevät laukalle kun on jäänyt vaille omassa elämässään. Silloin on vain surullinen ja vaillejäänyt. Uskoo valheellisuuteenkin.

      Omassa tilanteessani olen valmis kohtaamaan ja puhumaan asioista edelleen. Hänestä en tiedä. Meillä ei ole enää yhteyttä. Hänen tarpeensa on puida asioita palstalla ja jos se riittää hänelle niin se saa olla niin minunkin puolestani. Hyviä unia.

      • Anonyymi

        Surullinen tilanne. Minä en koskaan valehdellut hänelle. Kerroin sen minkä osasin itsestäni ja asioistani. Tunteistani myös. En voi sille mitään, jos hän ei minua uskonut. Eikä sille asialle ole mitään tehtävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullinen tilanne. Minä en koskaan valehdellut hänelle. Kerroin sen minkä osasin itsestäni ja asioistani. Tunteistani myös. En voi sille mitään, jos hän ei minua uskonut. Eikä sille asialle ole mitään tehtävissä.

        Hyvä kun et valehdellut.
        Se on raskainta kestää ja jaksaa kenenkään kohdalla.


      • Anonyymi

        Ehkäpä tämän kautta on viisainta. Tietty etäisyys, ilman epäuskoisia naurahduksia. Hyvää yötä :l


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä surullista. Itsekään en ole edes vastauksen arvoinen ihminen. Keskustelemalla hän olisi saanut kuulla kaiken, mutta hän käsittelee tilanteen hiljaisuudella, minkä toki myös ymmärrän. Kaikki ihmiset ovat tässä erilaisia.

        Siksi minun on pakko purkaa tuntuja tänne palstalle, etten hajoa aivan täysin, kun en pysty käsittelemään tunteitani hiljaisuudessa. En halua aiheuttaa hänelle enempää pahaa oloa. Tämä ikävä kyllä viivyttää tunteista ja pahasta olosta selviytymistä todella paljon, mutta eipä tässä oikein muutakaan voi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä surullista. Itsekään en ole edes vastauksen arvoinen ihminen. Keskustelemalla hän olisi saanut kuulla kaiken, mutta hän käsittelee tilanteen hiljaisuudella, minkä toki myös ymmärrän. Kaikki ihmiset ovat tässä erilaisia.

        Siksi minun on pakko purkaa tuntuja tänne palstalle, etten hajoa aivan täysin, kun en pysty käsittelemään tunteitani hiljaisuudessa. En halua aiheuttaa hänelle enempää pahaa oloa. Tämä ikävä kyllä viivyttää tunteista ja pahasta olosta selviytymistä todella paljon, mutta eipä tässä oikein muutakaan voi tehdä.

        Eli ensin tylytit ja aiheutit toiselle pahan olon, ja sitten haluaisit vatvoa asiaa vielä lisää? Selitellä tekojasi?

        Get a grip. Oikeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ensin tylytit ja aiheutit toiselle pahan olon, ja sitten haluaisit vatvoa asiaa vielä lisää? Selitellä tekojasi?

        Get a grip. Oikeesti.

        Koko ajan tässä sitä grippiä hommataan. Molemmilla puolilla on nyt väärinkäsityksiä, jotka sitten aiheuttavat kummallekin paljon pahaa oloa. Kai sitä vatvomiseksikin voi kutsua, jos haluaisi lyhyellä keskustelulla käydä ne läpi, eikä tarvitsisi enää pyöritellä niitä omassa päässä ahdistuneena. En ole mielestäni tylyttänyt häntä, mutta tilanne vaan hajosi molempien muista asioista johtuvan pahan olon vuoksi. Toki tämä on vain oma tulkintani asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan tässä sitä grippiä hommataan. Molemmilla puolilla on nyt väärinkäsityksiä, jotka sitten aiheuttavat kummallekin paljon pahaa oloa. Kai sitä vatvomiseksikin voi kutsua, jos haluaisi lyhyellä keskustelulla käydä ne läpi, eikä tarvitsisi enää pyöritellä niitä omassa päässä ahdistuneena. En ole mielestäni tylyttänyt häntä, mutta tilanne vaan hajosi molempien muista asioista johtuvan pahan olon vuoksi. Toki tämä on vain oma tulkintani asiasta.

        Toki se ei ole mitenkään hänen ongelmansa, eikä hän voi sitä tietää, että minun on todella vaikea selvitä selvittämättömästä konfliktista minulle todella tärkeän ihmisen kanssa. On täysin ok lähteä eri suuntiin, eikä sitten tarvitse olla missään tekemisissä, kun asia ja väärinkäsitykset on selvitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullinen tilanne. Minä en koskaan valehdellut hänelle. Kerroin sen minkä osasin itsestäni ja asioistani. Tunteistani myös. En voi sille mitään, jos hän ei minua uskonut. Eikä sille asialle ole mitään tehtävissä.

        Olet pettänyt hänen luottamuksen. Sellainen nainen ei halua enää olla missään tekemisissä. Yksinkertaista. Häviäjät selittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan tässä sitä grippiä hommataan. Molemmilla puolilla on nyt väärinkäsityksiä, jotka sitten aiheuttavat kummallekin paljon pahaa oloa. Kai sitä vatvomiseksikin voi kutsua, jos haluaisi lyhyellä keskustelulla käydä ne läpi, eikä tarvitsisi enää pyöritellä niitä omassa päässä ahdistuneena. En ole mielestäni tylyttänyt häntä, mutta tilanne vaan hajosi molempien muista asioista johtuvan pahan olon vuoksi. Toki tämä on vain oma tulkintani asiasta.

        Mietippä trolli, mitä sä höpiset? Keksittyjä kertomuksia aamusta iltaan, haukutaan tuntemattomia ihmisiä ja varsinkin naisia, lopeta hyvän sään aikana! Tästä kärsit vaan itse, ei kukaan muu! Miten jotkut ihmiset uskookaan sinua valehtelija!


    • Anonyymi

      Teemme tämän niin hyvin kuin tarvitset. Mene ja tule ihan rauhassa :)

    • Anonyymi

      Sinä kirjoittelet täällä huIIun kiilto silmissä. Ei hän.

      • Anonyymi

        Okei. Taitaa olla unen puutetta. Näin uskotaan.


    • Anonyymi

      Minä jatkan elämääni jäämättä tänne jumiin.
      Sinä et mitään tahtonut minusta ja siihen oli tyytyminen. En ala väkisin selvittämään.

    • Anonyymi

      Mul kun vaa tää kolmio hiertää

      • Anonyymi

        Isä, poika ja pyhä henki?


      • Anonyymi

        Kolmio vai neliö?


    • Anonyymi

      Minä en luottanut exääni oikeastaan olenkaan
      Ja sama on jonku muunkin miehen kohdalla.
      Mutta he eivät kumpikaan ole syy …
      Rakastuin kerran aijenmin mieheen jonka yllätin muusta seurasta…
      Voin sanoa et luotto sai siipeensä
      Siihen aikaan uskoin vielä uskomiseen ja ja yksiavioseen rakkauteen ,,,
      Minulle jai henkinen. Haava …

      Sen jälkeen en oo tormänny kun niihin jotka pyörittää useampaa ja ajauduinpa joissain vaiheessa. Itsekin siihen et pyöritin useampia,,,
      Maailma ympärilläni teki niin niin miksen minäkin sitte kun voin…
      Pohjimmiltaan olisin halunnut kokea edes sen yhden pitkäaikaisen onnen ,,,
      Mutta en sitä saanut kokea ….
      Mulle ei vaan oo sellaista miestä mitä etsin …
      On nostettava muuten jää kokematta ja elämättä….

      Vaan suunilleen pelkkiä säätöjä ja lisää tulisi jos pitäisin itseni yhtään missaan tarjolla tai näkyvillä … tai kävisin yö elämässä ja kuppiloissa tai yhtää missä missä liikui ihmisiä….

      Oon mieluumin nyt yksin … ja hyväksyn yksinäisen tieni.
      Kun Vaihtoehtona on vain jokuihmisiä ja pettäjiä…..ja pelaajia…
      Naiselta Miehille…..
      Olisin halunnut kokea onnea. Ja rakkautta mutten halua olla se 2 tai 3 Nainen.
      Parempaa en saa.

    • Anonyymi

      Sinä voit selvittää jos hän ei uskalla? Pääsette molemmat ”tukalasta” tilanteesta? Jatkatte elämää vahvempina..

      • Anonyymi

        Kuka on sanonut, ettei uskalla? Ei minulla ainakaan ole sellaista tietoa. Jos ei tiedä, voi uskoa siihen vaihtoehtoon, joka on yleisin tai todennäköisin. Occanin partaveitsi.


    • Anonyymi

      Olisiko aika puhua asiat läpi irl. Voimme sitten molemmat jatkaa matkaamme rauhassa. Kesken jääneet asiat muuten hiertää. Tämä taas oli kutsu keskustelemaan.

      n ➡️ m

      • Anonyymi

        Ehkä voidaan keskustella joskus. Tiedät, että voit kysyä minulta. Minä en sinulta.
        -m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä voidaan keskustella joskus. Tiedät, että voit kysyä minulta. Minä en sinulta.
        -m>n

        En kyllä tiedä miksi et voisi kysyä minulta. Ihan yhtä hyvin voit kysyä.


    • Anonyymi

      Voi jukupätkä. Tuohan on noin 15-vuoriastasoisen kaiho-kaipausviesti.
      😁😋😝😅😅😅😅😅😅😅

      Kyttää nettiä tai telkkaria. Poika 😆😆😆😆

      • Anonyymi

        No niin. Sinähän sen tiedät.


    • Anonyymi

      Näin ajattelen edelleen.

      Ap.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe