Romukollmio

Anonyymi-ap

Onko kyseisestä firmasta kokemuksia? Onko luotettava voiko myydä romua?

36

2206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Komia mies siellä on töissä ainakin.

    • Anonyymi

      Komiasta ainakaan tiedä. Eikö siellä ole se sen lihava poika ja joku mätisäkki töissä. Mitään hyvää en ole itse kuullut kyseisestä firmasta

      • Anonyymi

        😂😂huh kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂huh kiitos

        Eipä mitään 👍


    • Anonyymi

      Ostaa mielellään, mutta maksun saaminen on sitten vaikeaa. Jopa ainakin yksi rikosilmoituskin on tehty.

      • Anonyymi

        Olen kuullut samaa. Vakuutelee koko ajan maksua vaan mitään ei tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut samaa. Vakuutelee koko ajan maksua vaan mitään ei tapahdu.

        Haanpää Haapajärveltä on paras romunostaja,joka maksaakin romuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haanpää Haapajärveltä on paras romunostaja,joka maksaakin romuista.

        Taas nähtiin miksi kannattaa asioida naapuri kylissä! 🙂


    • Anonyymi

      olisko putaan purku hyvä laitella romut kevväällä menemään, iso on tontti ainakin ja toiminta luulis rahakin kulkevan vastineena

    • Anonyymi

      Paras hävittää romut hävittämällä, rälläkköö vaan ja romut katoaa kuin hokkuspokkus, Simsalabim ja ananasakäämä hiuseluvei

    • Anonyymi

      Ei maksa romuista.ja nouto mitensattuu.en enää myy...

    • Anonyymi

      Eikös se raudanki hintaa oo noussut ,mitä oon kuullu,va eikai romunostajat maksa senenpää ku Ennenkään?Rantarastiin oon omat romuni vienyt ja ottanut aina jotain tarvisrautaa...kerrankin ol hyvännäköinen naisten polkupyörä...pistin kärryyn ja kotona pummppasin ilmat renkaisiin ja eiku ajelemaan.. vieläi hyvässä kunnossa...

      • Anonyymi

        Sinä varastit toisten omaisuutta,vie takaisin.


    • Anonyymi

      Eikö Romukolllmio pidä kirjoittaa kolmella L:llä?

    • Anonyymi

      Romut myin Kiuruvedelle.

    • Anonyymi

      Kolomiomafia kolomio kolomio kolomiopäivä tännää Juu,,,,

    • Anonyymi

      Onko sinulla vara korjuuttaa autoasi mun korjaamolla 🤣

    • Anonyymi

      Tarviitko kuittia?

      • Anonyymi

        Joulupukit eivät anna kuittia


    • Anonyymi

      Hyvin menee mutta menköön👍

    • Anonyymi

      Varkaita koko sakki. En suosittele missään nimessä. Ei taida muutenkaan olla koko firmalla puhtaat jauhot pussissa.

      • Anonyymi

        Kannattaa olla suu supummalla, näkyy olevan kirjoittajilla kohta kunnianloukkaus lakkarissa. Maksumies tullee yksityistiefon levittämisestä.


    • Anonyymi

      Taitaa koko kioski olla vaikeuksissa, on huonon maksajan maineessa. Sääli, ei pyhäjärvellä ole muutenkaan liikaa yrittäjiä. Paikallisilla lisäsi vittumainen päähänpinttymä, jossa periaatteena on ostaa tavaraa/palveluja muualta ihan vain sen takia että "ne mulkut ei minun rahoilla rikastu".....

      • Anonyymi

        No eiköhän siinä ole ihan syyt sille, miks porukka käy muualla asioimassa


    • Anonyymi

      kerran vein myös rantarastille peräkärryllisen ja no koitin siitä ottaakkin putkenpätkää niin tuli joku kääkkyrä huutamaan ikävästi nuorempi nainen jäi vähän taaemas tämä vanhempi kysymään siltä. toiko tuo tänne jotain, nurempi en mä tiedä, vanha huutaa ku palosireeni siinä. Ei se multa kysynyt toinko vai en, ei se sitä lopulta kiinnostanukkaan kun vaan että sai huutaa sen se osas, omassa miessä aattelin että tuli tehtyä mnta virhettä taas, aiemmin vein jo joitan kertoja, tämä oli se viimenen sitten myös ja en sitä pakoputken pätkää silläkertaa siittä sitten mukaani ottanut. Romut oon vieny siitä edesp mehtään , kasvakoot korkoo siellä sitten vaan pysyy maaperä rautasena ties vaikka aikanaan malmikaivos siihen tulis

    • Anonyymi

      Hiljasen näköistä oisko jo tehny konkat!!!

    • Anonyymi

      Ei ihme, kun tietää omistajan persumielisyyden.

    • Anonyymi

      nyt oli puhe vaan myynneistä ei perhesuhteista joten pitäkää ne asiat erillään kiitos

    • Anonyymi

      Mikä on romun kilohinta tänä päivänä?

      • Anonyymi

        Jos ko. firma ostaa niin 0 euroa.


    • Anonyymi

      Aika huono" päivän hinta" taitaa romulla olla kyseisessä yhtiössä. Markkinointibudjettikin on niukahko, mutta protestilistalla mainostaminen on onneksi ilmaista.

    • Anonyymi

      Ei yllättänyt 🤣

    • Anonyymi

      Onko luotettava?

    • Anonyymi

      Ei kannata myydä rautaa tuohon puljuun ei saa koskaan rahoja sieltä

      • Anonyymi

        Omistajan puoluekanta kertoo kaiken.


    • Anonyymi

      Ei ole kokemuksia..

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe