Romukollmio

Anonyymi-ap

Onko kyseisestä firmasta kokemuksia? Onko luotettava voiko myydä romua?

35

2658

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Komia mies siellä on töissä ainakin.

• Anonyymi

Ostaa mielellään, mutta maksun saaminen on sitten vaikeaa. Jopa ainakin yksi rikosilmoituskin on tehty.

• Anonyymi

Olen kuullut samaa. Vakuutelee koko ajan maksua vaan mitään ei tapahdu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut samaa. Vakuutelee koko ajan maksua vaan mitään ei tapahdu.

Haanpää Haapajärveltä on paras romunostaja,joka maksaakin romuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haanpää Haapajärveltä on paras romunostaja,joka maksaakin romuista.

Taas nähtiin miksi kannattaa asioida naapuri kylissä! 🙂

• Anonyymi

olisko putaan purku hyvä laitella romut kevväällä menemään, iso on tontti ainakin ja toiminta luulis rahakin kulkevan vastineena

• Anonyymi

Paras hävittää romut hävittämällä, rälläkköö vaan ja romut katoaa kuin hokkuspokkus, Simsalabim ja ananasakäämä hiuseluvei

• Anonyymi

Ei maksa romuista.ja nouto mitensattuu.en enää myy...

• Anonyymi

Eikös se raudanki hintaa oo noussut ,mitä oon kuullu,va eikai romunostajat maksa senenpää ku Ennenkään?Rantarastiin oon omat romuni vienyt ja ottanut aina jotain tarvisrautaa...kerrankin ol hyvännäköinen naisten polkupyörä...pistin kärryyn ja kotona pummppasin ilmat renkaisiin ja eiku ajelemaan.. vieläi hyvässä kunnossa...

• Anonyymi

Sinä varastit toisten omaisuutta,vie takaisin.

• Anonyymi

Eikö Romukolllmio pidä kirjoittaa kolmella L:llä?

• Anonyymi

Romut myin Kiuruvedelle.

• Anonyymi

Kolomiomafia kolomio kolomio kolomiopäivä tännää Juu,,,,

• Anonyymi

Onko sinulla vara korjuuttaa autoasi mun korjaamolla 🤣

• Anonyymi

Tarviitko kuittia?

• Anonyymi

Joulupukit eivät anna kuittia

• Anonyymi

Hyvin menee mutta menköön👍

• Anonyymi

Varkaita koko sakki. En suosittele missään nimessä. Ei taida muutenkaan olla koko firmalla puhtaat jauhot pussissa.

• Anonyymi

Kannattaa olla suu supummalla, näkyy olevan kirjoittajilla kohta kunnianloukkaus lakkarissa. Maksumies tullee yksityistiefon levittämisestä.

• Anonyymi

Taitaa koko kioski olla vaikeuksissa, on huonon maksajan maineessa. Sääli, ei pyhäjärvellä ole muutenkaan liikaa yrittäjiä. Paikallisilla lisäsi vittumainen päähänpinttymä, jossa periaatteena on ostaa tavaraa/palveluja muualta ihan vain sen takia että "ne mulkut ei minun rahoilla rikastu".....

• Anonyymi

No eiköhän siinä ole ihan syyt sille, miks porukka käy muualla asioimassa

• Anonyymi

kerran vein myös rantarastille peräkärryllisen ja no koitin siitä ottaakkin putkenpätkää niin tuli joku kääkkyrä huutamaan ikävästi nuorempi nainen jäi vähän taaemas tämä vanhempi kysymään siltä. toiko tuo tänne jotain, nurempi en mä tiedä, vanha huutaa ku palosireeni siinä. Ei se multa kysynyt toinko vai en, ei se sitä lopulta kiinnostanukkaan kun vaan että sai huutaa sen se osas, omassa miessä aattelin että tuli tehtyä mnta virhettä taas, aiemmin vein jo joitan kertoja, tämä oli se viimenen sitten myös ja en sitä pakoputken pätkää silläkertaa siittä sitten mukaani ottanut. Romut oon vieny siitä edesp mehtään , kasvakoot korkoo siellä sitten vaan pysyy maaperä rautasena ties vaikka aikanaan malmikaivos siihen tulis

• Anonyymi

Hiljasen näköistä oisko jo tehny konkat!!!

• Anonyymi

Ei ihme, kun tietää omistajan persumielisyyden.

• Anonyymi

nyt oli puhe vaan myynneistä ei perhesuhteista joten pitäkää ne asiat erillään kiitos

• Anonyymi

Mikä on romun kilohinta tänä päivänä?

• Anonyymi

Jos ko. firma ostaa niin 0 euroa.

• Anonyymi

Aika huono" päivän hinta" taitaa romulla olla kyseisessä yhtiössä. Markkinointibudjettikin on niukahko, mutta protestilistalla mainostaminen on onneksi ilmaista.

• Anonyymi

Ei yllättänyt 🤣

• Anonyymi

Onko luotettava?

• Anonyymi

Ei kannata myydä rautaa tuohon puljuun ei saa koskaan rahoja sieltä

• Anonyymi

Omistajan puoluekanta kertoo kaiken.

• Anonyymi

Ei ole kokemuksia..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe