Helsingin Sanomien vt. vastaava päätoimittaja Antero Mukka on ilmeisesti sitä mieltä että sananvapauden nimissä voi vaarantaa suomalaisten turvallisuutta. Hän tuomitsee käräjäoikeuden toimittajien tuomiot viestikoekeskus jutussa. Mitenkäs sitten kun uutta tiedustelu lakia aletaan soveltamaaan ja suomi saa uudet ulkomaan tiedustelun agenttinsa. Ovatko he Hesarin mielestä vapaata riistaa joiden henkilöllisyydet voidaan julkaista hesarin sivuilla sananvapauden nimissä. Vieraan valtion agentit kun on ollut tapana tappaa jos heidän henkilöllisyytensä on saatu selville. Näin niissä maissa joihin suomen tiedustelijoitten olisi mentävä.
Hesarin päätoimittaja Antero Mukka Putinin asialla
5
262
Vastaukset
- Anonyymi
Mukalla on tietenkin oikeus sekä sananvapauden että oikeusturvan puolesta ajaa toimittajiensa,lehtensä ja omaa etuaan.
Uuden tiedustelulain voimaantulo on sitten oma juttunsa.
Sen mahdolliset rikkomukset käsitellään ihan muualla kuin tällaisissa asiantuntemattomissa arvioissa, joita esität. - Anonyymi
PRAVDA mikä PRAVDA
- Anonyymi
Moskovan miesten kuuluukin nähdä toiveissaan Pravdansa kaikkialla.
HS on erinomainen julkaisu ja kestää tämänkin tönäisyn.
Eihän se mukavalta tunnu.
- Anonyymi
ja levikki senkun laskee.............
- Anonyymi
HS on edelleen Suomen suurin ja kaunein päivälehti!
Vain ip-lehdet kisaavat samoilla luvuilla,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244