Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
471183
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 47

Vanhimmat

Kenen naisen?

Äänestä

Kerran ainakin mietin onkohan se ihan varma mitä tekee. Häiriinnyn jos tuijotetaan kun teen taidetta mutta siitä miehestä en.

Äänestä

Sähelsit ruudun takana, etten sanoisi röntgenkatseesi toimii.

Äänestä

Et kyllä yleensä sähellä,. Vain yksi kerta tulee mieleen, mutta siinä oli muitakin paikalla. Tiedä sitten kenestä meni pasmat sekaisin 👀

Äänestä
  • Miten se mies sähelsi? :)

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Miten se mies sähelsi? :)

En tiedä mitä olit siellä säätänyt, mutta lattia oli märkä kun tulin paikalle. Sano hep jos osui ja upposi😉

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

En tiedä mitä olit siellä säätänyt, mutta lattia oli märkä kun tulin paikalle. Sano hep jos osui ja upposi😉

Tenat petti?

Äänestä

Voi kun olisit hän joka ei meinannut saada itseään liikkeelle mun katsellessa.

Äänestä

Sähläys on söpöä. Kunpa hän ajattelisi samoin siitä kun toimistossa mulla meinasi pokka pettää!

Äänestä
  • Toimistosta ei tässä ole kyse :) Kiva jos se nainen ajattelisi myös söpöksi sen tapauksen :)

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Toimistosta ei tässä ole kyse :) Kiva jos se nainen ajattelisi myös söpöksi sen tapauksen :)

Missä tämä tapahtui?

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Missä tämä tapahtui?

Sellasessa paikassa missä voi vaikka kaataa vesilasin 😂

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Varmaan jossain ruokalassa.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

En sun sähellystä yhtään huomannut kun oli pasmat itselläkin ihan sekaisin😀

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Toimistosta ei tässä ole kyse :) Kiva jos se nainen ajattelisi myös söpöksi sen tapauksen :)

Tuotko välillä donitseja työpaikan kahvihuoneeseen? 😄

Äänestä

Kyllä mä muistan😅oltiin kai kummatki vähä ulapalla😂niiku kaikki muutki inkkarit🛶ainakin mun päässä oli

Äänestä

Tapahtuiko tämä tänään?

Äänestä
  • Ei ku tästä on aikaa

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei ku tästä on aikaa

Välitä viestisi jotain muuta kautta niin tietää oikea tunteesi. :)

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Välitä viestisi jotain muuta kautta niin tietää oikea tunteesi. :)

Älä näsäviisastele. Ei tätä palstaa olisi jos sinä ja kaikki muutkin tekisi niin.

Äänestä

Taisi olla alkoholilla hieman osuutta.

Äänestä

Mut ehkä sä pärjäät itses kanssa tulevaisuudessa ton dilemman kaa🤣 oothan sä ehkä vähä hönö mieheks

Äänestä

Ihana 😂

Äänestä

Taisi nainen olla niin rakastunut ettei huomannut mitään.

Äänestä
  • Sitä ei voinut olla huomaamatta :)

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Sitä ei voinut olla huomaamatta :)

😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Äänestä

Kesällä havaitsin jotain vastaavaa.

Äänestä

Ei se haittaa. Keskity oleelliseen.

Äänestä

Hahhah tämä liittyy muhun ja mieheen. 🤫 Ei ihan noin mutta sama juttu tapahtui molemmille

Äänestä

Muistan ja se oli niin suloista että teki mieli halata 😍

Äänestä

En mä pärjää, mutta ethä sä välitä.
-mies

Äänestä

Taisin sählätä toden teolla, en oikein voinut sille mitään.

Äänestä

Minähän sähläsin sinun edessä mies toissavuonna. :)

Äänestä

Milloin se olikaan? Virkistä muistiani

Äänestä
  • Mitä välii. Ei sua kiinnosta🤨oot kyllä näyttänyt sen jo. Joten anna olla. Siksi en välitä pärjäätkö vai et!

Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Mitä välii. Ei sua kiinnosta🤨oot kyllä näyttänyt sen jo. Joten anna olla. Siksi en välitä pärjäätkö vai et!

Et välitä pärjäänkö? Pärjään aina. Synnyin onnellisten tähtien alla eikä se ole mikään vitsi. Asiani kääntyvät usein paremmaksi kuin itse haluan.

Äänestä

Kun poliisin välikohtaus niiden palkka kuitit ampuivat toisinaan ei tule näyttö keskustelu 24 Markku Mehtälä ylös

Äänestä

Muistan toki. Ei ollut tosin minulle tämä. Oli piiitkä kylmä ilta.

Äänestä

Olit just kusella ja kikkelis oli entistä pienempi pakkasessa. Kusasit vahingossa omille kintuillesi. Mieluummin unohtaisin….

Äänestä

Mä muistan kaksikin toinen törmäsi seinään kun tuijotti sekä yksi kaatui turvalleen. Vieläkin rupesi naurattaa kun tuli mieleen. 😂🫣

Äänestä

Tyypil otti eteen kun nainen hierooirintoja olkapäätävasten

Joo tuntui mukavalta

Äänestä

Jotakin, mutta et sä vielä mua sähläämisessä voita 😘🤭

Äänestä

Onko hänen nimensä Riikka?

Äänestä
  • Ei ole moto riikka kyseessä

Äänestä

Kivahan sitä on katsella tietenkin tekemäänsä vaikutusta ja vahingonilohan se on sitä parasta laatua, et jatka vaan samaan malliin niin tie mihin vaan on auki. Kuten taidat hyvin tietääkin.

Äänestä

Mitä??

Äänestä

Muistan, kun kaadoit juomasi edessäni ja minä olin niin hämilläni, etten tajunnut edes auttaa siivoamaan. Sitäkin olen katunut.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu