Onko sinulla jo Ozempic-naama?

Anonyymi-ap

»Tyypin 2 diabeteksen ja lihavuuden hoitoon käytetyt lääkkeet, kuten Ozempic, Wegovy ja Mounjaro, ovat nousseet viime vuosina hurjaan suosioon. Jotkut ovat kuitenkin raportoineet lääkkeiden aiheuttavan ikävää ulkonäköhaittaa, muun muassa People-lehti kertoo.

Sivuvaikutukselle on annettu nimikin: ”Ozempic-naama”. Termillä tarkoitetaan lääkkeiden aiheuttamaa ulkonäkömuutosta, joka saa joidenkin mukaan käyttäjän kasvot näyttämään todellista ikääntyneemmiltä. »

https://www.is.fi/viihde/art-2000009353142.html

Miksi tuo muuten on Viihde-osiossa?

7

1215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on Viihde-osiossa, koska kirjoitus on naurettava. Joka ikinen yli 40-vuotias, joka laihduttaa vähintään 10 kiloa, näyttää vanhemmalta kuin aloittaessaan. Oli se laihdutus sitten tehty lääkkeen avulla, leikkauksen avulla tai elämäntapamuutoksen avulla. Iho kun siinä iässä ei enää palaudu kunnolla painonpudotuksen jälkeen ja ihminen väistämättä näyttää vanhemmalta.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­­­N­­y­m­­­f­­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17722036W

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Noin se kyllä on. Niin kuin toisessa kommentista todetaan, niin pyöreyden kadotessa kasvoilta, ihminen alkaa näyttämään ikäiseltään.

• Anonyymi

Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta; ozempiciä nimittäin

• Anonyymi

Työkaverini käyttää 2 tyypin diabetekseen Ozenpicia. Noin puolen vuoden käytön jälkeen alkoi näkyä selvästi tämä ozempic naama, vaikka henkilö oli laihtunut vain 4,5 kg. Ja ylipainoa on reilusti. Ilmeisesti rasva lähtee enimmäkseen naaman alueelta. Ja selvästi mieliala on alavireinen ja 65 vuotias ihminen on muuttunut vuodessa täysin vanhukseksi.

• Anonyymi

Kaikilla lääkkeillä haittavaikutuksia. Ei lihavuuteen löydy ikinä ihme lääkettä. Se on vaan yksinkertaisesti syötävä vähemmän ja liikuttava enemmän.

• Anonyymi

Ozempic on ensisijaisesti diabeteslääke 2-tyypin diabetekseen, ja siihen se on tehokas. Itse olen sen avulla päässyt eroon jokapäiväisistä insuliinipistoksista. Hyöty on siis ollut merkittävä.

Ozempic toki yleensä myös laihduttaa, jos liikakiloja on. Ja aina on, jos Ozempic määrätään diabetekseen, jolloin se on Kela-korvattava. Pehmeät, pyöreät posket kapenevat, se on selvä. Ihminen tulee siltä osin ikäisensä näköiseksi. Pidän tätä todella mitättömänä haittana hyötyyn verrattuna. Näin 75-vuotiaana en kuitenkaan nuorelta vaikuta muutenkaan.

Laihduttajien kannattaa varmasti käyttää muita keinoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe