Mitä jos...

Anonyymi-ap

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle?

PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit kuitenkin rajoitusten mukaan 😉

63

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopiiko ja onko sopiva, lopuksi pakko laittaa pieni vtuilu.

      • Anonyymi

        Ei se ollut v*tuilua. Oon ihan hyvä kuski. Viime viikolla peruutin toista autoa päin, tänään meinas päättyä ajo ohituskaistalla kaidetta päin ja ainakin kerran vuodessa sakot


    • Anonyymi

      Sopii ja aja vaan että varmasti nukahdan kun ajat alinopeutta sun viritetyllä autolla.

      • Anonyymi

        niin ja minäkin laitoin pienen vittuilin perään.


    • Anonyymi

      Mihin on kiire, jos vain ajellaan? Miksei siis voi mennä rajoitusten mukaan.

      • Anonyymi

        Voi sitä sitten pysähtyä jonnekin hetkeksi.


    • Anonyymi

      Autoajelu ei nyt oikein kiinnosta.

      • Anonyymi

        Mä kyllä maksan bensat, jos sulla ei oo varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä maksan bensat, jos sulla ei oo varaa.

        Mukava nainen:)


    • Anonyymi

      Ei mennä, menetin ajokorttini. Ajoin liikaa naisten perässä 😔

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Mennään vaan mun Audilla. t: Mika

      • Anonyymi

        Saanko kuitenkin ajaa sillä?


      • Anonyymi

        Minkä mallin audi kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä mallin audi kyseessä?

        Valkoinen neliovinen. Ja saat ajaa mut yövytään metsäteillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoinen neliovinen. Ja saat ajaa mut yövytään metsäteillä.

        Okei harmi, ei osunu minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei harmi, ei osunu minuun.

        Ei sinuun osu täällä mikään muukaan.


      • Anonyymi

        Jaa, vai on Audin mies Mika Moring taas vauhdissa. Ettekö naiset tunnista valkoisen Audin kuskia? Ettekö lue lehtiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, vai on Audin mies Mika Moring taas vauhdissa. Ettekö naiset tunnista valkoisen Audin kuskia? Ettekö lue lehtiä?

        Onkohan ko moring vapaalla kirjoittelemassa🤔


    • Anonyymi

      Eikös me jokunen aika ajeltu ja puhuttiinkin asioita läpi, epäsoveliaan kohtaamisen jälkeen. Oletko nyt vapaa?

      • Anonyymi

        Ei tapahtunut meille.


    • Juu.

    • Käy, sehän vaan olisi kivaa! Pidän ajelusta ja siinä on hyvä samalla höpötellä, siitä kun ei pääse karkuun mihinkään 😁
      Ja minä ajan, mutta jos nätisti pyydät, voit saada jossain välissä ajaakin...

      • Anonyymi

        Kuten tuolla aikaisemmin mainitsin, olen hyvä kuski.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tuolla aikaisemmin mainitsin, olen hyvä kuski.

        No mä luin sen jonkun pätkän alun että peruutin jotain päin ja siinä vaiheessa päätös oli tehty, en tarvitse enempää todistajain lausuntoja 😁


      • Anonyymi

        Siinä se ihana on. Nyt kertomassa miten pitää pyytää että saa, eli nätisti. Eikä kannata väittää vastaan. sivusta ja kyllähän sen tietää kertomattakin


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mä luin sen jonkun pätkän alun että peruutin jotain päin ja siinä vaiheessa päätös oli tehty, en tarvitse enempää todistajain lausuntoja 😁

        Nyt sitten... 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se ihana on. Nyt kertomassa miten pitää pyytää että saa, eli nätisti. Eikä kannata väittää vastaan. sivusta ja kyllähän sen tietää kertomattakin

        No, onhan se niin. On toki asioita, joissa ei kannata paljon pyydellä, vaan lähinnä ottaa ilmoitusluontoisesti. Elämä on niin monipuolista 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No, onhan se niin. On toki asioita, joissa ei kannata paljon pyydellä, vaan lähinnä ottaa ilmoitusluontoisesti. Elämä on niin monipuolista 😁

        Meinaatko että aina ei tarvi pyytää vaan ymmärrät jos sanon pyytämättä että minä ajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että aina ei tarvi pyytää vaan ymmärrät jos sanon pyytämättä että minä ajan.

        Valitettavasti tuo ei nimenomaan koske autoilua, vaan minä ajan. Aina ja kaikkialla, lähtökohtaisesti. Mutta jos nätisti pyydät...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Valitettavasti tuo ei nimenomaan koske autoilua, vaan minä ajan. Aina ja kaikkialla, lähtökohtaisesti. Mutta jos nätisti pyydät...

        Aijaa miten sattuikin ettei just sitä koske. Luulen että näitä tulee enemmänkin ettei just tätä asiaa koske, ihan sun mielen mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa miten sattuikin ettei just sitä koske. Luulen että näitä tulee enemmänkin ettei just tätä asiaa koske, ihan sun mielen mukaan.

        Olen jo tähän ikään aika hyvin koulutettu kotitohveli, niin ei niitä luultavasti montaakaan eteen tule.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olen jo tähän ikään aika hyvin koulutettu kotitohveli, niin ei niitä luultavasti montaakaan eteen tule.

        Niin sinä oot ihana. Kun tolla tavalla epäilet ettei niitä montaa tulis, niitä varmasti on monta mitä tulee eteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä oot ihana. Kun tolla tavalla epäilet ettei niitä montaa tulis, niitä varmasti on monta mitä tulee eteen.

        Ainahan sitä väistämättä ryskyy ja rytisee, kun kaksi mannerlaattaa törmäävät, mutta se on ihan luonnollista 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ainahan sitä väistämättä ryskyy ja rytisee, kun kaksi mannerlaattaa törmäävät, mutta se on ihan luonnollista 😁

        Työnnytäänkö me toistemme alle vai hierotaanko me toisiamme? Kun erkaantuminen ei oo vaihtoehto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työnnytäänkö me toistemme alle vai hierotaanko me toisiamme? Kun erkaantuminen ei oo vaihtoehto.

        Sitä pitää työntyä toisiaan pitkin, kuka alla ja kuka ylle, kitka on siinä välissä, luonnollisestikin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mä luin sen jonkun pätkän alun että peruutin jotain päin ja siinä vaiheessa päätös oli tehty, en tarvitse enempää todistajain lausuntoja 😁

        Peruuta asiaan..


    • Anonyymi

      Se ajaa kumman autolla mennään. Eikä vastapulinoita!

      • Anonyymi

        Saatan vastustaa, mutta mut on helppo saada vaihtamaan mielipidettä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatan vastustaa, mutta mut on helppo saada vaihtamaan mielipidettä😉

        Epävarmana kuskina joudut pelkääjän paikalle. Uskon että olen ajanut sua enemmän eri olosuhteissa virheettömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävarmana kuskina joudut pelkääjän paikalle. Uskon että olen ajanut sua enemmän eri olosuhteissa virheettömästi.

        Ammattikuski vai? No aina nekään ei osaa ajaa. Tietenkin, jos kyseessä on poliisisetä, niin kiltisti istun viereen. Ja unohda puheet kaahailusta. Se oli tietenkin vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammattikuski vai? No aina nekään ei osaa ajaa. Tietenkin, jos kyseessä on poliisisetä, niin kiltisti istun viereen. Ja unohda puheet kaahailusta. Se oli tietenkin vitsi.

        En nyt sentään, mutta lähestulkoon. Ei sun turhan kiltisti tule koko matkaa olla. Jutut saavat lentää. Näen porisetko peloissasi vai missä mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävarmana kuskina joudut pelkääjän paikalle. Uskon että olen ajanut sua enemmän eri olosuhteissa virheettömästi.

        Sinänsä kommentti osuva, että uskon hänen osaavan ajaa ammattinsa puolesta paremmin kuin minä. Joskus on kiva elää vaarallisesti, niin minä ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt sentään, mutta lähestulkoon. Ei sun turhan kiltisti tule koko matkaa olla. Jutut saavat lentää. Näen porisetko peloissasi vai missä mielessä.

        No sit oot lanssikuski. Mun edessä ajoi yksi lanssi hyvin epävarmasti alkuviikolla. Pelottavan näköistä ajoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt sentään, mutta lähestulkoon. Ei sun turhan kiltisti tule koko matkaa olla. Jutut saavat lentää. Näen porisetko peloissasi vai missä mielessä.

        :)))) en porise peloissani.


    • Anonyymi

      Voi juku. Tämä hyvä.

    • Anonyymi

      Ei voida. En tykkää kaahaajista. Ajan rajoitusten mukaan. Ei mulla koskaan ole niin kiire. Kertoo sinusta ihmisenä paljon tuommoinen.

    • Anonyymi

      Odotan että kysyt ajelulle. Siihen asti olen hiljaa.

    • Anonyymi

      En halua koskaan kuormittaa pelastusväkeä. Olen ihan 10 kuski. Toki, ikä tuo haastetta. Ei enää huomaa kaikkea ja reagoi niin nopeasti kuin pitäisi. Mutta hyvä silmä minulla on.

      • Anonyymi

        Vain yksi silmä?


    • Anonyymi

      Enemmän kuin mielelläni. Olisi mukavaa.

    • Anonyymi

      Mun autolla ei tee mieli kaahata.

    • Anonyymi

      Aivan mainio ajatus. Aja sinä vaan. Valkoisella Volvollako mennään?

      • Anonyymi

        Ei nuo volvot oikein nappaa...


    • Anonyymi

      Miten kukaan nainen voi edes harkita lähtevänsä tuntemattoman miehen kyytiin?
      Naisten "ajeluttaminen" on SAALISTAMISKEINO. Auto on kätevä vangitsemis- ja kaappaamisväline: kun kuski lukitsee sen ovet, uhri on satimessa.
      Tämä kiehtoo väkivaltaisia naisvihaajia.
      Tuorein laajalti uutisoitu esimerkki tästä on nyt tutkinnassa oleva Mika Moring viime joulukuulta.

      Joko unohtui?

      Moring ei ole suinkaan ainoa. Kun hakukoneeseen laittaa hauksi "naisen ajeluttaminen", hakutuloksena saa PITKÄN listan naisten raiskauksista ja vapaudenriistoista tuomittuja "ajeluttajia".

    • Anonyymi

      Kuulostaa kivalta

    • Anonyymi

      Pidän kiinni periaatteestani, se ei muutu neuvottelulla.

      • Anonyymi

        Mitä ne periaatteet ovat?


    • Anonyymi

      Mimmonen auto aloittajalla on, onko luotetta entä tilava, bensa vai riisseli

    • Anonyymi

      Narsist

    • Anonyymi

      Poliisille seurantaan nää. Liikenneturvallisuuden vaarantaminen ei ole mikään leikin asia. Häpeä aloittaja.

    • Anonyymi

      Ai vähän niinku vuoristorata et se adrenaliini siinä edesauttaa tunnetason yhteyden muodostumista, et kaikki keinot käyttöön.

      • Anonyymi

        Totta. ADHD -aivot tykkää vauhdista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe