Olen kurkkua myöten täynnä tätä ”meidän demokratiaa” ja muuta paskaa, asiat on mennyt jo 30 vuotta yhä enemmän persiilleen!
Kävin muuten Teboililla tankkaamassa ihan puhtaalla omalla tunnolla!
Mulle riittää tämä EU ja vitun ”demokratia” toivottavasti Putin voittaa ja näyttää lännelle närhen munat!
Sitä paitsi, kävin aikoinaan intin ja olin sotilaspoliisi, siirsin itseni sivariksi koska en tule ikinä taistelemaan tämän paska EU/Naton takia, toivottavasti EU hajoaa omaan mahdottomuuteensa!
Häpeä paska länsi!! HÄPEÄ!! Kaikkea paskaa olet saanut aikaiseksi!
Lopuksi laitan linkin hienoon musavideoon Karjalasta
https://youtu.be/6CJ09qlsU6c
Olen kait sitten Putinisti?
37
512
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki hoitoon, jos tankkaat puhtaalla omatunnolla.
- Anonyymi
Nesteen bensiiniä TB myy
- Anonyymi
Hullu se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nesteen bensiiniä TB myy
Jos on näin, että TB-ltä saa nesteen bensaa, niin lukoilin kyltti katolta pois.
- Anonyymi
Hävettävää on nyt sillä puolella enemmän.
- Anonyymi
Sinä olet vain hyödyllinen hölmö.
- Anonyymi
Minä kanssa. Olen vanha natsi, mutta nykyään putinisti. Aatteilla ei eroa ja siksi käyn päivittäin kirkossani teboililla.
- Anonyymi
Mekin tebskalla kuunneltiin kyynel silmässä suuren johtajamme putinin puhetta eilen ukrainan natseista ja heidän tuhoamisestaan. Tämä tarkoittaa koko ukrainalaen väestön tuhoamista, kuten herra hitler yritti ratkaista juutalaisongelmaa. Miten hyvän olon saa suuten johtajamme isä putinin aurinkoinen olemus. Pohjois korean Kimin suuren johtajan siskokin kehui häntä ja urheita venäläissotilaita. Me pohjoiskorea, venäjä ja tebskalla kävijät pidämme yhtä for ever.
- Anonyymi
Tbllä kuuluu radiosta päivittäin
Kimin ja putlerin puhetta- Anonyymi
Elä puhu paskaa 🤣
- Anonyymi
Myös iranin muslimit päässeet tebskalla ääneen. Kolmiyhteys venäjä, pohjois korea ja iran. Siinä meidän tulevaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös iranin muslimit päässeet tebskalla ääneen. Kolmiyhteys venäjä, pohjois korea ja iran. Siinä meidän tulevaisuus.
Se voi jäädä lyhyeksi.
Se tulevaisuus.
Sellaisessa seurassa.
- Anonyymi
Saatana EU on paska saatana.
- Anonyymi
Samaa mieltä täällä Huuzkonen ja tebskan jengi.
- Anonyymi
Näin rumaa kieltä käyttävien sanomisiin ei voi luottaa, on selvä merkki huonosta mielen hallinnasta
- Anonyymi
A, vot, vot,
kyllä EurAasian unioni on parempi.
Vladimir Suuren johdolla,
vot, vot...! - Anonyymi
"On lapsi oppinut sanan vasta,
ei lakkaa sitä hän lausumasta..."
- Anonyymi
tämä maa on todelakin mennyt sellaiseksi ,en enää tunnista siksi suomeksi minkä koin omassa lapsuudessa ,nuoruudessa ja työikäisenä,täällä ei ole enää mitään minkävuoksi kannattaa taistella tai olla ylpeä suomalaisuudesta ,suomen kansa on muuttunut lampaiksi ,vihrkommunistit ovat tuhonneet tämän maan ,niinistön ohella ,samoin meidän vähä älyinen pääministeri joka vitut välittää suomesta miten meidän kansana käy ,on vain oman kiilto kuvan katselu lehdistä onko tukka hyvin ja muoti vaattteet sopivat ,en ihmettele vaikka tällekkin manpetturille kävisi palmet.
- Anonyymi
Valtion velkaantumisen suhteen kaikissa puolueissa esiintyy paha ajatusvirhe ja näköharha.
Ajattelutapa pitää kääntää ihan toisinpäin. Kun kerran eletään Eu-pankkikolhoosissa, johon kunkin maan täytyy mukisematta pistää verorahaa, pitää yksittäisen maan tietysti keskittyä luovasti keinoihin, joilla se saa kauhottua yhteisestä "sammiosta" enemmän varoja itselleen. Näinhän monet Eu-maat ovat tehneetkin (vrt. esim. Puola, Kreikka, Saksa, Ranska, Italia, Unkari, jne.).
Mitä tekee valtion johto ja Suomi? Käskee ja aivopesee kansalaisiaan, usein vähäosaisempia, kituuttamaan tai ruoskimaan itseään eri tavoin kun vaikkapa "parannetaan" ilmastoa, maahanmuuttoa, ostetaan aseita, jne. tai tehdään muuten vaan isoja mokia, jotka halutaan maksattaa kansalaisilla.
Lopettakaa näpertely ja nostakaa reilusti Suomen johdon itsensä aiheuttama menokissa pöydälle.
Maahanmuutto 2 mrd,
kehitysapu 2 mrd,
eu:n "koronatukeen" 8 mrd,
asemenoihin Natoineen 12 mrd,
"vihersiirtymä" 2 mrd,
ukrainalaisiin 1 mrd,
afganistaniin 1 mrd,
forttumiin 10 mrd,
itä-rajan aitaan 700 milj, yht. 38,7 mrd. - Anonyymi
Niin, kokoomus 30 vuotta vallankahvassa.
- Anonyymi
Oma epäonnistuminen ja katkeruus siitä tai muista syistä vaikuttaa ihmisen mielentilaan ja synnyttää älyttömiä ajatuksia.
- Anonyymi
Mutta putinko tarjoaa parempaa !?
Ei ainakaan kiinnosta Ukrainaa venäjän meininki, väkivalta tappamisella toisen maan haltuu otto.
Siksi venäjä Boikottiin ja siinä teboilit yms koska normaali ihminen ei tue sotaa.
Siksi mieluummin Eu: kin vaikka sekään mikään kaikkien parasjuttu olekaan.
Mutta putinin diktatuuriin verraten ylivoimanen.- Anonyymi
Ei kukaan voi määritellä sanaa "normaali" sellaiseksi totuudeksi, joka pätee kaikkialla. Normaalius on subjektiivinen käsite ja jokainen kokee/käsittää normaaliuden eri tavalla. Liaäkai tämä käsite muuttuu aikojen saatossa.
- Anonyymi
Putin tarjoaa parempaa elämää ja sen me teboililla ymmärretään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan voi määritellä sanaa "normaali" sellaiseksi totuudeksi, joka pätee kaikkialla. Normaalius on subjektiivinen käsite ja jokainen kokee/käsittää normaaliuden eri tavalla. Liaäkai tämä käsite muuttuu aikojen saatossa.
Varsinkin psykopaatit käsittävät sen eri tavalla.
Ja epänormaalit yleensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jako on selvä:
normaalit ja epänormaalit.
Epänormaali on sellainen, joka ei ole normaali.
Esimerkiksi Putin on epänormaali.
- Anonyymi
Tuolla itänaapurissa ryssänmaalla, kun homoilu on kiellettyä ja sairaus! Käykö huuzkosen teboililla homoja? Ovatko homot tervetulleita tälle luk oil yhtiön asemalle?
- Anonyymi
Kyllä käy. Minä ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä käy. Minä ainakin.
Sitten tulen huomenna tebskalle. Olen oikea perushomo. Tunnistatte minut, kun minulla on korvarengas oikeassa korvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tulen huomenna tebskalle. Olen oikea perushomo. Tunnistatte minut, kun minulla on korvarengas oikeassa korvassa.
Kiva, kun täällä tebskalla alkaa käydä homojakin. Se kertoo suuresta suvaitsevaisuudesta Kiuruvedellä. Voisiko sateenkaarilipun saada myös tebskalla salkoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, kun täällä tebskalla alkaa käydä homojakin. Se kertoo suuresta suvaitsevaisuudesta Kiuruvedellä. Voisiko sateenkaarilipun saada myös tebskalla salkoon?
Että terskalle, sano.
- Anonyymi
on iso kuvio maailmalla
pitäne kestää- Anonyymi
sulkeutuu itseensä eikä välitä muista
syö, juo, nuku, pitää huolen, ei muuta
- Anonyymi
Aloittajan kannattaisi muuttaa Venäjälle, jos täällä niin vaikeaa on olla ja elää.
Venäjälle on muuttanut ihmisiä muualtakin, jopa kuuluisi filmitähtiä. He tosin ovat eräiden uutisten mukaan palanneet takaisin kotimaahansa, Amerikkaan ja Ranskaan, mutta ne uutiset saattavat olla länsimaisten medioiden feikkiuutisia. Kannattaa seurata ennemmin venäläisiä uutisia. - Anonyymi
Olen ylpeä sinusta uusi putinisti. Me täällä Teboililla toivotetaan ilomielin sinut porukkaan.
- Anonyymi
Olet käsittänyt väärin.
En ole putinisti.
- Anonyymi
Ennen ol pienet pioneerit. Me Teboilin porukka perustettiin pienet putinistit ryhmän. Voit tuoda lapsesi oppiin, niin kasvatamme hänestä oikean putinistin. Rulaa Teboil, Puton ja Huuzkonen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882